جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

14 کاربر(ها) آنلاین هستند (9 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
12
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  30 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 8 مرداد 1400 15:56
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه جون.
خوبی کلاه جون؟
من جاه طلبم. عاشق جادوی سیاهم.
به گفته اطرافیانم خیلی لجبازم.
با حیوانات خیلی مهربونم.
قوه تخیل بالایی دارم .

الویت هام:
۱_اسلیترین
۲_هافلپاف
۳_ریونکلاو
۴_گریفیندور


هافلپاف!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/5/8 16:13:11
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 8 مرداد 1400 15:55
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز
من یه پسر ساده و تو دار هستم . به کتاب و معجون سازی خیلی علاقه دارم و معتقدم اصالت شرط نیست با اینکه اصیل بودن هم خوبه ولی این ارزش های انسانی مثل راست گویی و درست کاری شجاعت و غیره هستن که شرط و اصل هستن . تو گذشته من درد زیاد وجود داره با این حال هنوز هم مقاومم.

اولویت من اول گریفیندور و بعد ریونکلاو هست و اصلا از اسلایترین خوشم نمیاد با اینکه برای اونها احترام قائلم.


ریونکلا

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/5/8 16:12:33
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 5 مرداد 1400 23:16
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه گروهبندی
من یه فرد اصیلم اما به اصالت توجه زیادی نمیکنم چون مهم تلاشیه که یه فرد برای رسیدن به هدفش میکنه
من دختری شجاع و ریسک پذیر هستم از کمک کردن به دیگران لذت میبرم و فرد اجتماعی هستم و دوستای زیادی هم دارم خیلی زود با بقیه گرم میگیرم و خوشحال کردن بقیه رو دوس دارم به ورزش علاقه ی زیادی دارم و برای رسیدن به هدفی که دارم تموم تلاشمو میکنم من دوس دارم با مناطق هم چیز رو درست کنم و قوه تخیل خوبی دارم
اولویت من گریفیندوره اما اسلیترین هم گروه خوبیه

----

اسلیترین

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/5/5 23:41:37
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 5 مرداد 1400 20:20
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه گروه بندی من نسبت به بقیه دوستانم شجاعت بیشتری دارم و اصلا اصلا به اصالت توجه نمیکنم با اینکه خودم اصیل هستم ولی از اول به گریفیندور علاقه دارم

من میخوام خاطره ام رو برای شما تعریف کنم: من و بهترین دوستم و با چند نفری از دوستام خونه یکی از دوستان بودیم با اینکه بهترین دوست بهترین دوستم یکی دیگه بود ولی باز بهترین دوست من بود ، یکی از دوستامون داشت گاز رو روشن میکرد وقتی شعله رو زد تیکه ای از آتیش روی فرش افتاد و کل خونه آتیش گرفت بهترین دوستم تو اتاق کلاس داشت وقتی صدای جیغ رو شنید در رو باز کرد و دید خونه آتیش گرفته ما همه بیرون خونه بودیم و وقتی متوجه نبودن دوستم مریم شدیم همه کشیدن کنار و گفتن سرنوشت مریم همینه ولی من به حرفشان توجه نکردم و رفتم داخل خونه کل خونه آتیش گرفته بود و مریم هم آخر خونه افتاده بود من سریع دستشو کشیدم و سعی کردم بیدارش کنم ولی بیدار نشد مریم رو روی کولم گذاشتم و به زور آوردمش بیرون من اون موقع ۱۰ سالم بود....




خب این هم از داستان شجاعت من


دومین انتخاب من اسلایترین هست چون بیشتر ار ریونکلا و هافلپاف دوسش دارم

سومی هم ریونکلا


گریفیندور!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط Haniyeh1 در 1400/5/5 20:29:09
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/5/5 20:40:46
H
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 4 مرداد 1400 22:26
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز
اول از همه میخوام بگم درسته نکته ای که گفته بودید رو دیدم اما علاقه من واقعا به اسلیترین زیاده من فردی اصیلم که قدرت طلبی زیادی دارم
با هر کسی دوست نمیشم و اکثرا تنهام اما کافیه کسی خودش رو بهم ثابت کنه تا همیشه بتونم با دل و جون براش وقت بزارم و ازش محافظت کنم
به کوییدیچ علاقه دارم و میشه گفت شجاع هستم
نژاد پرست نیستم اما به اصالتم افتخار میکنم خودم رو در بعضی مواقع بالاتر از خیلیا میبینم اما نه بخواطر اصالتم بلکه بخواط کار های خودم
اولویت من اسلیترین هست و بعد از اون گریفیندور اما نه به دلیل اینکه بقیه گره ها بد هستن نه اصلا اتفاقا اونا عالین اما من ویژگی ها و علاقه های دیگه ای در خودم میبینم
امیدوارم خوب فکر کنید و بعد من رو گروهبندی کنید
ممنون از وقتی که گذاشتی💚


اسلیترین!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ☆♡A♡☆ در 1400/5/5 3:47:06
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/5/5 20:39:51
iam yoong
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 24 تیر 1400 00:31
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز!
من فردی باهوش و کوشا هستم.
کتاب زیاد می خونم.
برای حل مشکلات ایده هام رو می نویسم!
شجاع هستم و شوخ طبع!

تک اولویت بنده:
۱-ریونکلاو.

با تشکر!


-------

ریونکلاو

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/4/24 1:41:44
بابا دامبلدور!

یه ریونی خفن...

Only Raven
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 15 تیر 1400 19:25
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه پیر💚.
من یه دختر قدرت طلبم و همیشه دلم می خواد اول باشم.
بهترین باشم.
من خودم رو برتر میدونم و معتقدم که آینده ی درخشانی خواهم داشت.
من علاقه ی زیادی به اسلیترین دارم.
ترسو نیستم ولی شجاع هم نیستم.
باهوشم‌.
کتاب خوندن رو دوست دارم.
بازم تکرار میکنم من علاقه ی زیادی به اسلیترین دارم و شخصیت انتخابیم هم پانسی پارکینسون هم پس خواهش میکنم من روی توی اسلیترین بزار‌.

اولویت
۱-اسلیترین، با احترام به بقیه ی گروه ها


سلام فرزندم. ممنونم از توضیحات کاملی که دادی. با توجه به اینکه ظرفیت گروه اسلیترین رو به پایانه می‌خواستم دوباره ازت بخوام که اولویت‌هات رو بهم بگی، اما مشخصه که انتخابت رو کردی. پس برو به...
اسلیترین!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/4/15 21:01:35
اصالت و قدرت برای لحظه اوج ! به یک باره خاموشی ما برای دگرگونی شما ...

بهتر است به یک باره خاموش شد تا ذره ذره محو شد ...

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 13 تیر 1400 11:15
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من دختری کتابخون و باهوشم
وفاداری به دوستام و دوستی از همه چیز برام مهم تره
به قانون زیاد اهمیت نمیدم
یکم لجباز و زود عصبی میشم
بیشتر هر جا که لازم باشه شجاعت از خودم به خرج میدم
درونگرا و به اندازه منطق بین و رویا پردازم

اینا اخلاقیات من هستن!
امید وارم تو گروهی که افتادم باعث افتخار اون گروه بشم


سلام فرزندم، ممنونم که اطلاعات کاملی بهم دادی.

با توجه به این‌ها، فکر می‌کنم گروهت رو پیدا کردم. برو به...


ریونکلا!

مرحله بعد:
انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/4/13 11:25:35
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 9 تیر 1400 14:33
نمایش جزئیات
آفلاین
هر چهار گروه رو دوست دارم.

---

سلام. لطفا مراحل ایفای نقش رو به ترتیب زیر طی کن و هروقت نوبتش رسید دوباره برای گروهبندی برگرد. مطمئنم کلاه خوش‌حال می‌شه که به هر چهار گروه علاقه داری ولی وقتی برگشتی یکم در مورد شخصیتت هم توضیح بده تا بر اساس اون کلاه بتونه گروهبندیتو انجام بده.

1. خواندن قوانین ورود به ایفای نقش.
2. شرکت در تاپیک کارگاه داستان نویسی. (مرتبط با یکی از تصاویر کارگاه)
3. مطالعه‌ی بیوگرافی گروه‌های چهارگانه هاگوارتز و مراجعه به تاپیک گروهبندی.
4. انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1400/4/9 15:26:25
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 7 تیر 1400 22:02
نمایش جزئیات
آفلاین
مطالعه کردم ولی اسلیترین رو دوست دارم.نمیشه برم اسلیترین؟

---

امیدوار بودم به حرف این کلاه پیر گوش بدی، ولی به نظر میاد علاقه‌ت به اسلیترین بیشتر از این حرفاس و منم مانعت نمی‌شم. پس برو به...

اسلیترین

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/4/7 23:21:32