جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

13 کاربر(ها) آنلاین هستند (10 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
13
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  98 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  177 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  282 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  356 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  256 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: شنبه 10 اردیبهشت 1384 06:59
نمایش جزئیات
آفلاین
متاسفم
ما در زمینه آهنگ و موسیقی استودیو خواهران غریب رو داریم و فکر نکنم وجود دو تاپیک از این نوع در یک انجمن لازم باشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: شنبه 10 اردیبهشت 1384 04:23
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
من مجوز ا اموزشگاه موسيقي صدا رو مي خواستم بگبرم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: دوشنبه 17 اسفند 1383 07:32
نمایش جزئیات
آفلاین
هرطور خودت صلاح میدونی عمل کن....مهم اینکه تاپیک فعال باشه
اول با استرجس و بیگانه هماهنگ شو...اگر به توافق رسیدی به من پیام شخصی بزن تا اسم تاپیکو عوض کنم
با تشکر کرام

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: یکشنبه 16 اسفند 1383 16:43
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

ويكتور كرام نوشته:
میشه همین کارو در باشگاه مشاعره کرد...حالا اگه این تاپیک مربوط به کل کل کردنه...شما میتونی مسیر اونو عوض کنی....و کاری کنی اونجا رونق بگیره

کرام عزیز...از این که میمونی خیلی خوشحالم من با تو در این مدت عضویتم خیلی خاطره دارم و امیدوارم همینجوری خوب بمونی...در مورد استرجس و پیشنهادت کاملا موافقم !!! خیلی عالی میشه...واقعا ایده خوبیه در این صورت فکر میکنم بشه مسیر اصلی تاپیک بره روی نقد شعر های جادویی و بحث در مورد اشعاری که جادوگران میگن ویکتور جان حالا که اینطوری شد اسم تاپیک رو عوض کن و بذار:
" محفل آبی - نقد اشعار جادویی" اصلا اگه استرجس هم مخالف باشه من میخوام مسیر تاپیکمو به گفت و گو و نقد اشعار جادویی عوض کنم. اصلا میخوام از حالت کل کل درش بیارم. چطوره؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
وه که چه بیرنگ و بینشان که منم...کی ببینم مرا چنان که منم؟!

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: شنبه 15 اسفند 1383 08:08
نمایش جزئیات
آفلاین
ونوس عزیز
مجوز تاپیک مذکور داده میشود
به شرطی که طبق قوانین سایت...مخاطب رو جذب کنه
در ضمن در اولین پست سعی کن اهداف تاپیک و مسیرشو مشخص کنی
با تشکر
کرام

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: جمعه 14 اسفند 1383 16:13
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر ناظران خشن!
من یه مجوز برای زدن استدیو ی خواهران عجیب می خوام.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 11 اسفند 1383 18:58
نمایش جزئیات
آفلاین
استرجس جان
ببین...تاپیک شهر لندن مخصوص ایفای نقش هستش.....یعنی فقط باید مطالبی توش زده بشه که مخصوص هری پاتر باشه...یعنی نمیشه توش شعرهای ادبی زد و اونا رو نقد کرد
اگر هم بخوای شعرهای مخصوص هری پاتر توش زده بشه دوتا تاپیک تو سایت وجود داره!!1-همین باشگاه مشاعره2-اشعار جادویی

در نتیجه برای همین میگم نمیتونم موافقت کنم
اینکه کار نقد کردن یه کار جدیدیه تو سایت قبول دارم.....ولی میشه همین کارو در باشگاه مشاعره کرد...حالا اگه این تاپیک مربوط به کل کل کردنه...شما میتونی مسیر اونو عوض کنی....و کاری کنی اونجا رونق بگیره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 11 اسفند 1383 13:53
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام كرام عزيز

ببين من قصد دارم يه تاپيك بزنم كه توي اون بچه ها شعر هاي ادبي بزنن و من و بيگانه هم به عنوان نقد كننده اونجا باشيم...باور كن چيز تكراري نيست...من از باشگاه شعر و شاعري خوشم نمياد....چوم اونجا حالت كل كل داره ....ولي اين تاپيك حرفه اي و خيلي هم شعر هاي درست و حسابي توش زده ميشه....در هر صورت اگر باز هم برات مقدور نيست بگو كه توي كدوم فروم بزنمش بهتره...ولي اگر بشه خيلي دوست دارم كه توي لندن باشه....چون از همه فروم ها منظم تره....

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
رزم ممل و هري 1 و 2 حتما حتما بخونيد...
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: شنبه 8 اسفند 1383 08:39
نمایش جزئیات
آفلاین
کریچر عزیز
به نظر من این تاپیک نه تنها چرت نیست بلکه خیلی قشنگه
ولی به دلایلی نمیتونم موافقت کنم:
1-در خود هالی ویزارد میتونی تاپیکو نقد کنی...و فکر نمیکنم مشکلی باشه
2-زمانی دالاهوف میخواست تاپیک سریالهای هالی ویزاردو بزنه و من موافقت نکردم...اگه با این تاپیک موافقت کنم...باعث دوگانگی میشه
3-همین الانم تو داری نقدهای قشنگی میکنی!!....من سعی دارم در سری حرفه ای هالی ویزارد استفاده کنم!!...بزودی شرایط هالی ویزارد حرفه ای رو اعلام میکنم و میخوام وظیفه سنگینی رو دوشت بذارم!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: شنبه 8 اسفند 1383 08:27
نمایش جزئیات
آفلاین
کرام عزیز با ارض معضرت تقاضای یک مجوز رو دارم و روم به دیوار میخوام تاپیک نقد هالی ویزارد بزنم چون بعضی وقتها به شخصه خودم یک فیلم رو که میخونم بعضی چیزا به ذهنم میرسه میخوام بگم ولی خوب جاش تو هالی ویزارد نیست
البته دلم میخواست خودت این تاپیک رو بزنی ولی خوب شاید به نظرت لازم نیست و تاپیک چرتی میشه ولی اگه اجازه رو بدی من بزنم بعدش اگه خوب نبود پاک کن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
كريچر مرد ؛ زنده باد كريچر