جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

21 کاربر(ها) آنلاین هستند (7 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
16
مهمانان
5
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  173 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  290 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان

جناب لوسیوس تو چه شجاعتی داری
وای وای
اگه چنین نامه تهدید آمیزی برای من میومد از ترس قبض روح می شدم
آخ آخ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اوج ضلالت
aaa

ye bare dige age be afrade man begi khon fased ye krit mikonam kolan az internet farar koni


[/quote]

این نامه ابلهانه برای شخص وزیر ارتباطات سر لوسیوس مالفوی فرستاده شده.

از فرستنده برای ایجاد اوقاتی خوش, کمال سپاس گذاری را دارم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اوج ضلالت
aaa

ye bare dige age be afrade man begi khon fased ye krit mikonam kolan az internet farar koni


[/quote]

این نامه ابلهانه برای شخص وزیر ارتباطات سر لوسیوس مالفوی فرستاده شده.

از فرستنده برای ایجاد اوقاتی خوش, کمال سپاس گذاری را دارم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قلعه هاربی - اتاق وزیر کینگزلی - 27 آپریل
----------------------------------------------------
کینگزلی روی تخت نشسته و فکر می کنه. فتل میاد تو:
- کینگزلی بابا چرا نشستی؟ اون مودی و مرلین دارن راست راست می گردن! لرد دستور دادن دارکی مدتی آزاد باشه. پاشو برو اونا رو بگیر!
# چرا چرت میگی؟ کجا دارن راست راست راه میرن؟ جاشونو نشونم بده برم بگیرمشون!
- خب از جناب لرد کمک بگیر!
# جدی میگی؟ بابا خیلی باهوشیا! من چطوری پیداش کنم؟ اصلا چطوری بهش بگم بیا اینا رو پیدا کن؟ اونوقت میگه بگیرین این بی عرضه رو گردن بزنین!
در این لحظه امیر خون آشام میاد تو!
* با من کاری داشتین؟
# نه بابا کی با تو کار داشت!
* آخه اسم اعلی حضرت رو بردین!
# آره خب این به تو چه؟
* علیا حضرت خون آشام دستور دادن هرکس با ارباب کار داشت به من مراجعه کنه!
# جدا؟ پس می تونی با لرد تماس بگیری؟
* نه اما می تونم به علیاحضرت بگم.
# خب پس بهشون بگو ما تو پیدا کردن جای مودی و مرلین دچار مشکل شدیم. کمکمون کنن!
* باشه!
امیر خون آشام از در خارج میشه. چند دقیقه بعد گیلبرت به شکل عقاب از در میاد تو.
- کینگزلی این نامه رو اعلی حضرت لرد ولدمورت نوشتن. بیا بخونش. من باید برم کار دارم. خداحافظ!
کینگزلی نامه رو می گیره باز می کنه و شروع می کنه خوندن:
---------------------------
از: ستاد ارتش جادوی سیاه, لرد ولدمورت
به: وزیر کینگزلی

کینگزلی مشکلت حل شده. علیاحضرت مسئله رو به من گفت و من برات یه نقشه درست کردم که موقعیت فراری ها رو نشون میده. امیدوارم با کمک این بتونی خودتو نشون بدی!
لرد ولدمورت
رئیس ستاد ارتش
---------------------------

کینگزلی نقشه رو از لای نامه بر میداره. 2 تا نقشس. یکی برای مرلین یکی برای مودی.
# فتل بیا اینا رو بگیر. دو تا گروه 100 نفره بردار برو دنبال این دو تا فراری.


توالت عمومی میدان گریمولد - 29 آپریل
------------------------------------------------
فتل: افراد بیاین ازین ور! آهان اینجاست. توی این یکیه!
مامور: قربان زشته بریم تو!
فتل فریاد می زنه:
بگیرینش!
مامورا حمله می کنن و مرلین رو در حین ارتکاب جرم دستگیر می کنن!


بیایان های کارایی - سوم ماه می
-----------------------------------------
مودی توی بیایون خوابیده. زیر آفتاب. پا یه پیزامه مدل 2004 که روش نوشته IPC یعنی International Pijame Company
امورا حمله می کنن و توی خواب دستگیرش می کنن!


قلعه هاربی - زندان کاکتوس - چهار می
-------------------------------------------------
کینگزلی: به به دوستان عزیز باز هم دور هم جمع شدن!
مودی: خائن نامرد. بگو پیجامم رو پس بدن!
کینگزلی: ای پیجامه پرست بیچاره! بندازینش تو سلول!
مودی رو می اندازن توی انفرادی!
کینگزلی: تو محکوم به اشد مجازاتی! یعنی پیجامه هات توقیف میشه! و حق نداری دست تو دماغت بکنی!
همه با صدای بلند شروع می کنن به خندیدن!

مودی: نهههههههههههههههههههههههههههههههههه

منو بکش اما این کارو نکن! چرا دماغمو چسب زدین؟ نه نمی خوام..........
کینگزلی: بریم!
مامور: سلول شماره 32 قربان
# ببینم مامور این سلول محکمه نه؟
- بله قربان. طبق دستور شما یه مجموعه کامل توالت عمومی هم توش نصب شده تا هرگونه خطر احتمالی رو از بین ببره!
# خوبه. بندازینش اون تو!
مرلین رو می اندازن تو سلول و در رو می بندن!
مرلین: آخ جوووووووووووووووووووووووووون! چقدر توالت!
و می دوه میره توی یکیش میشینه و درو می بنده!
# خیله خب کار ما تموم شد. امیر یه نامه برای اعلی حضرت بفرست و بگو کارمون رو انجام دادیم!
یه دفه صدای در بلند میشه.
# فتل برو ببین کیه؟
قتل میره دم و در و زود بر می گرده!
# کی بود؟
- هیچکی بابا این دارکی بود. از صبح تا حالا هی میاد زنگ می زنه فوت می کنه!
# وای وای این دارکی چه خطرناک شده! یه دفه دیدی با همین فوت کردن ها کل ارتشمون رو نابود کردا!


-------------------------------------------

آقا کلیه داستانای مربوط به کودتا رو اینجا بنویسین!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
نقل قول:

saman نوشت
يك باره ديگه ببينم لوسيوس مالفوي به كسي گفتي خون فاسد با من طرفي
اول معني حرفت رو بفهم بعد اون دهنتو باز كن با عرض پوزش از برو بچ


دامبلدور دوباره شروع نکن!
دست بردار ازین تهدید های الکیت!


جالبه
این دو نفر و نصفی آدم می خوان کودتا کنن!

بابا گفتم انقدر این آشغالا رو کوفت نکنین تو این کافه ها. مغزشون ضایع میشه گوش نکردین!
دیدین راست گفته بودم!
:-D :-D :-D :-D :-D

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارسال شده در: سه‌شنبه 19 اسفند 1382 09:52
نمایش جزئیات
آفلاین
يك باره ديگه ببينم لوسيوس مالفوي به كسي گفتي خون فاسد با من طرفي
اول معني حرفت رو بفهم بعد اون دهنتو باز كن با عرض پوزش از برو بچ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همیشه بدون کی بودی از کجا اومدی به کجا خواهی رفت همیشه بدون همیشه
ارسال شده در: دوشنبه 18 اسفند 1382 20:08
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

sally kroner نوشت
در جواب تو اسنیپ باید بگم که
تو که هنوز تو هوا معلقی
:-D
1 پات اینوره 1 پات اون وره
بهتره زودتر تکلیف خودتو روشن کنی
چون اینطور که معلومه ولدمورت هم بهت اعتماد نداره


ببین لرد سایه ها ... خیال نکن ها شما بد بختها بگردید یه جایی رو برای خودتون پیدا کنید تا قایم بشید ... روز عذاب نزدیک است .... البته که به حالتان هیچ فرقی نمیکنه ... ولی از هیچی بهتره ...
من یکی که به خونتون تشنه هستم.

والسلام
سوروس اسنیپ
08/03/2004

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارسال شده در: دوشنبه 18 اسفند 1382 19:09
نمایش جزئیات
آفلاین
تو ورژن فارسي مودي اي ! اون يكي ورژن انگليسيشه ! :-D

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آقا من دچار اختلا های روانی شدم!چون الان اومدم دیدم دو تا شدم!و یه مودی دیگه هم داره اینجا پیام میده!

من کیم؟!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارسال شده در: دوشنبه 18 اسفند 1382 18:28
نمایش جزئیات
آفلاین
لرد سايه هاي عزيز نشنيدم چي گفتيد يه لحظه فكر كردم داري عليه ما حرف مي زني درسته؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
و يك حلقه براي ملكه خون آشام ها ...
كه آغازي شد براي ي?