جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

43 کاربر(ها) آنلاین هستند (32 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
42
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  33 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 3 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 12 خرداد 1384 15:48
نمایش جزئیات
آفلاین
خب من همه ی اینا رو فهمیده بودم
ما قبلا تو سایت رنکینگ داشتیم که نشان گر تعداد پست ها بود و مدیرا مثلا هر کس 48 تا پست داشت مثلا کلاس چهارم بود ( بالای رنکینگ می نوشت ) خب بعضی ها اومدند سوء استفاده کردن و برای این که رنکینگ رو ببرن بالا هی پست های الکی زدن و مدیرها اومدن این رنکینگ رو برداشتند حالا بیان برای مقاله ها و گالری و ... هم رنکینگ بزنن ؟ مثلا خود من کلی عکس دادم تو گالری یا آبرفورث خیلی مقاله برای سایت داده خب این که دلیل نمی شه ... اگه بخوان بنویسن فعالیت خب فعالیت خودش چند شاخه داره نمی شه که فقط نوشت فعالیت باید همه ی موارد رو نوشت پیام ها هم که اگر خوب نگاه کنین می بینین تعداد پیام ها رو نوشته و اگر مثلا به قول خودتون بنویسن فعالیت :5 خب یعنی چی ؟ از چند به اون 5 دادن ؟ یا خب نمره دادن برای هر نفر خیلی سخته الان سایت حدود شیش هزاد و بیست و دو تا عضو داره و اگه هم بخوان رنکینگ بزارن اصلا نمی شه چون از روی تمام فعالیت ها رنکینگ نمره می ده و باز دوباره همون آش و همون کاسه ی قدیما

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شک نکن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 12 خرداد 1384 14:46
نمایش جزئیات
آفلاین
درورد بر تو باد همزاد عزيز.

به نظر ميرسه كه پست منو زياد خوب نخوندي.كلا از اول تا خر منظورمو بد متوجه شدي.اشكال نداره.دوباره ميگم

من همون اول گفتم كه بعد از چند روز ازشون سر رد آوردم.دوما رفتم اون جارو هم خوندم ولي چيزي توش نبود كه نشون دهنده مفيد بودنش بده.البته حتمايه چيزي هست مديران سايت ميدونن و حتما هم مفيده پس من كاري به كاره اينچيز ها ندارم.
1.من منظورم نبود كه برايه مقاله جداگانه و برايه عكس جداگانه و..........منظورم اين بود كه يك قسمت ايجاد بشه كه تمامه اين چيزهارو در بر بگيره.مثلا((فعاليت:5))((پيام:22252525)).اينجوري كاربر فعال مشخص ميشه.
2.در قسمت ويژگي هايه فردي ميدونم اينچيزها نوشته ولي اگه اين چيزي كه من گفتم انجام بشه((انشاالله))خيلي راحت تر و بهتر ميشه.يعني يه چيزه كلي تر ايجاد ميشه.كه مثلا بچه ها برايه بالا بردن اون با هم رقابت كنن.اين باعث بالا رفتن سطح سايت به اين خوبي ميشه.
3.بازم فكر ميكنم در مورده عكس منظوره منو درس متوجه نشدي.منظورم زمان حال نبود.منظورم وقتي بود كه به حول قوه الهي اين كار انجام بشه ودر اون صورت يه سري كاربره خيلي ببخشيد((الاف)) بيان فقط عكسهايه خونادگي بفرستند.كه مثلا شايد بره تو گالري.اون زمان هست كه يه انرژي بدونه فايده بايد از طرف يك انسان خوب و نازنين و پر انرژي مثل تانكس هدر بره كه مثلا اونهارو نبينه و خوبهارو گلچين كنه.

تميدوارم روشن شده باشن.با تشكر.قربونه همتون.سرژ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 12 خرداد 1384 13:03
نمایش جزئیات
آفلاین
خب سرژ عزیز
برای این که از نوشته های زیر آواتار ( به قول خودت عکس ) سر در بیاری بهتره به پرسشهای همگانه(اینجا( مراجعه کنی و همین طور برای متوجه شدن بعضی از چیز های سایت که برات عجیه .
درمورد این که آیا این ها به درد می خوره باز هم بهتره به پرسشهای همگانی مراجعه کنی .
در مورد پیشنهادت البته این به نظر مدیر ها بستگی داره ولی اگه بخوای دقیقا متوجه بشی باید بگم که برای این که بفهمی کسی مقاله یا عکس و یا چیز های دیگه برای سایت داده باید به قسمت نمایش ویژگی های فردی اون شخص بری که اونجا همه ی این ها هست و اگه بخوان برای هر نفر زیر آواتارش این چیز ها رو بزارن حجمش خیلی زیاد و می شه و در آخر دودش تو چش خودت می ره و اگه بخوان مثلا برای هر فعالیت یه رنکینگ بزارن باز هم حجمش خیلی زیاد می شه .
برای این که اعضا عکس بیخود و مزخرف ندن توی سایت مدیران کل ( مگی و تانکس) کارها رو تقسیم کردند که وظیفه ی تایید عکس ها با تانکس هست و عکس ها بعد از تایید تانکس وارد گالری می شه در نتیجه با سخت گیری های تانکس هیچ عکس بی خودی در سایت نداریم و نخواهیم داشت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شک نکن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 12 خرداد 1384 12:10
نمایش جزئیات
آفلاین
راستش به نظر من اگه واقعا بشه اينكارو كرد خيلي جالب ميشه...البته نه فقط در مقاله و عكس و از اين قبيل..بلكه تو انجمنها هم بايد باشه در واقع به نوعي ميشه رنكينگ. به نظر من فكر جالبيه..ولي نميدونم ميشه يانه؟


ويرايش:

وقتي يه پيام رو پاك ميكني از هر صفحه تاپيك كه باشه ميره به صفحه اول(آخرين پستها) حالا براي پاك كردن پست بعدي باز بايد برگردي به همون صفحه قبل....نميشه اينو درستش كنين؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 12 خرداد 1384 12:02
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر همگي.من يه چند وقتي بود كه گشتو گزار ميكردم در سايت بالاخره تونستم از اين چيزهايي كه زيه عكسه هر نفر ميزارن سر در بيارم

يه سول:
آيا اينها به درده كسي ميخوره؟فكر نكنم.خوشحال ميشم روشنم كنين.

يه پيشنهاد:

به نظره من يه قسمتي زيره عكسه هر نفر بزارين در مورده فعاليت در سايت.مثلا عكس فرستادن.يا مقاله فرستادن ويا خبر يا هر چيزي كه باعث ميشه سايت پربار تر بشه.نميگم اون قسمت در مورده شمارش پيام ها پاك بشه ولي بهتره زيرش يه چيزي مثل((فعاليت)) بزارين كه مثلا هر كسي عكس يا مقاله يا هر چيزي فرستاد يدونه به اون شمارهه اضافه بشه.اينجوري چند تا خوبي داره:
1.اينكه اعضايه واقعا فعال مشخص ميشن.
2.درجه بندي اعضا راحت تر ميشه.
3.اعضا حتي برايه بالا بردن اون هم برايه سايت چيز ميفرستند و اين باعث بالا رفتن سطح سايت و پرباري سايت ميشه.
4.كسي كه تلاشي ميكنه تقريبا نتيجشو ميبينه
5.و هزار تا خوبيه ديگه
و حالا بديه اين كار:
1.اعضا عكسهايه مسخره ميفرستند و باعث كار اضافي برايه مديران ميشوند

برايه حل اين مشكل ميشه يه كاري كرد:
برايه عكس فرستادن هيچ امتيازي داده نشه.تا كسي الكي عكس نفرسته

در اينجا سعي كردم
منتظره نظره يكي از اعضا يامديران محترم هستم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 12 خرداد 1384 11:37
نمایش جزئیات
آفلاین
مديران عزيز زير پستها وقتي كسي پستشو ويرايش ميكنه هر چند بار هم كه باشه اونجا مينويسه...ميشه لطفا يه كاري كنين كه فقط چند تا يا يكي از اونا رو نگه داره و بقيه پاك شن؟

مثلا اينجا رو ببينيد:
http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=1606&forum=13

يا اينجا كه ديگه واقعا افتضاحه:
http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=1584&forum=5



در ضمن يه بار يكي از مديرا گفته بود كه از تاپيك من چيستم؟ من كيستم؟ بهترينها در قسمت سخنان جالب گذاشته ميشن...والا ما كه همچين چيزي نديديم! حالا واقعا قراره بذارين؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 10 خرداد 1384 09:54
نمایش جزئیات
آفلاین
نه پروفسور مک گونگال جوابی که به من دادین را با دارن شان اشتباه گرفتم در ضمن من نمیخوام دخالت کنم ولی منم اصفهانی هستم و دوست ندارم شهرهای دیگه به من با چشم آدم خسیس نگاه کنند

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 10 خرداد 1384 09:49
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

همزاد هری نوشته:
من هیچ خبری برای سایت ندادم ولی توی ویژگی های فردیم تو قسمت اخبار کلی خبر هست نه تنها من بلکه خیلی های دیگه که وقتی بررسی کردم دیدم وقتی در یه خبر نظر می دیم عنوان اون خبر میره برای خبر هایی که ما برای سایت دادیم البته من هنوز شک دارم که اشکال از آی اس پی منه یا این یه اشکال کلی اگر اشکال از آی اس پی منه و برای افراد دیگه اینطور نیست لطفا مدیر ها به من بگم ولی اگه اشکال از سایته لطفا رسیدگی کنید


این مشکل رو میدونیم و به زودی بر طرف میشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 10 خرداد 1384 09:47
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید آقای کرام!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 10 خرداد 1384 06:51
نمایش جزئیات
آفلاین
شاهزاده دورگه
این دومین باره که دارم بهت می گم که اینجا جای این حرفا نیست. حالا باز دوباره بیا در باره ای اس پی حرف بزن

همزاد هری
قبلا هم گفتیم که این اشکال فعلا از سایت هست. نظرهایی که در خبر ها می دید در قسمت اخبار ویژگی های فردی ظاهر میشه. مسئله مرگ و زندگی که نیست. صبر کنید تا حل شه.

الیجا وود
من نفگتم که شوخ طبع باش تا اون رنک خصوصی «بدترین زننده تاپیک» رو ور دارم. منظور من اینه که چون دوره جدید انتخابات جادوگر ماه داره برگزار میشه، دیگه افرادی که رنک های قبلی رو دارن باید اعلام کنند تا ما اون رنک ها رو ور داریم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Minerva McGonagall

Head of Gryffindor House

Deputy Headmistress

Less Expectation , Less Disappointment