جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

60 کاربر(ها) آنلاین هستند (53 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
58
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  280 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  352 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: ایا در سالهای اینده وقتی به سن مثلا 40 سال به بالا برسیم بازم هری پاترو دوست داریم؟
فراموش که نمیکنیم ولی از شور و حال میافتیم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: ایا در سالهای اینده وقتی به سن مثلا 40 سال به بالا برسیم بازم هری پاترو دوست داریم؟
ارسال شده در: شنبه 5 شهریور 1384 15:45
نمایش جزئیات
آفلاین
:bigkiss: :bigkiss: من فكر كنم هري تا آخر عمر در ذهنم بمونه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نسل بعد مثل ما هرى پاترى مىشه؟
ارسال شده در: شنبه 5 شهریور 1384 09:16
نمایش جزئیات
آفلاین
من ميگم مي شه ايران رو نمي دونم خارج اما بعد تموم شدن كتاب همه شروع مي كنن داستان و فيلم ساختن هنوز تموم نشده فيلمش رو ساختن (يه فيلم ديگه كه با هري شوخي مي كنه )ها

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پنهان شده ام

پشت ابر چشمهايم...

باران در اتاق من است...

خالي هاي اتاقم را

از تصوير زنده ي نامش پر مي كن
Re: نسل بعد مثل ما هرى پاترى مىشه؟
ارسال شده در: شنبه 5 شهریور 1384 00:00
نمایش جزئیات
آفلاین
هری پاتر کتاب قشنگی ولی نه انقدر قشنگ که تا30 سال دیگه همین قدر طرفدار داشته باشه ثانیا سلیقه و فرهنگ به یکدیگر بستگی دارند به همین دلیل وقتی فرهنگ تغییر کرد به طبع سلیقه هم تغییر میکند

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
U can if U want

[size=x-large][color=FF0000][font=Georgia]قدم قدم تا روشنايي. از شمعي
Re: ایا در سالهای اینده وقتی به سن مثلا 40 سال به بالا برسیم بازم هری پاترو دوست داریم؟
ارسال شده در: جمعه 4 شهریور 1384 22:25
نمایش جزئیات
آفلاین
به هر حال اون موقع 40 سالمونه كلي هم مشغله داريم ولي خب چون كتاب محبوب دوران نوجواني يا جوني مون بوده پس فكر نمي كنم فراموشش كنيم يا بتونيم دوستش نداشته باشيم ....

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Re: ایا در سالهای اینده وقتی به سن مثلا 40 سال به بالا برسیم بازم هری پاترو دوست داریم؟
ارسال شده در: جمعه 4 شهریور 1384 22:17
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من هری پاتر چون که کتاب فانتزی هستش فکر نمیکنم زیاد دوام بیاره به همین دلیل نسل به نسل محبوبیتش کم می شه تا اینکه به فراموشی سپرده میشه . فقط کتاب هایی دوام میارند که واقعا یک شاهکار تاریخی باشند مثل (( صد سال تنهایی))

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
U can if U want

[size=x-large][color=FF0000][font=Georgia]قدم قدم تا روشنايي. از شمعي
Re: نسل بعد مثل ما هرى پاترى مىشه؟
ارسال شده در: جمعه 4 شهریور 1384 21:27
نمایش جزئیات
آفلاین
بذاريد يه مثالي بزنم: ما كه بچه بوديم عاشق كلاه قرمزي و ماجراهاش بوديم ولي حالا اكثر بچه ها دي جي مونو دوست دارن و اونو دنبال ميكنن دي جي مون براي اونا همون كلاه قرمزي بچگي هاي ماست.اين دليل نميشه ما(من) ديگه خاطره هاي خودمونو از كلاه قرمزي فراموش كرده باشيم. حالا كه ما بزرگتر شديم عشق هري پاتر شديم و هري پاتر يه جورايي سرگرمي نسل ما شده حالا شما فكر كنيد اين نسل كوچك برگ ميشه مسلمن اونم يه سرگرمي (يه چيزي مثل هري پاتر)خواهند داشت. مثل همو كلاه قرمزي و دي جي مون.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آخرين برگ سفر نامه ي باران اين است -------كه زمين چركين است
((شفيعي كدكني))
Re: ایا در سالهای اینده وقتی به سن مثلا 40 سال به بالا برسیم بازم هری پاترو دوست داریم؟
ارسال شده در: جمعه 4 شهریور 1384 21:10
نمایش جزئیات
آفلاین
من مطمئنم گه براي بچه هام تعريف ميكنم و اونا هم با بي علاقگي گوش ميدن وبا هم ديگه خنده هاي موذيانه رد و بدل ميكنن ولي من كتاباي خودمو ميدم كه بخونن. مطمئنم كه يه نگاهم نمي كننش و همون طوري پسم ميدن و ميگن كه خيلي لوس بود منم اونا رو تو اتاقشون حبس ميكنم!!!!!!!!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آخرين برگ سفر نامه ي باران اين است -------كه زمين چركين است
((شفيعي كدكني))
Re: نسل بعد مثل ما هرى پاترى مىشه؟
ارسال شده در: یکشنبه 30 مرداد 1384 18:48
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من احتمالش كمه،اخه الان يه تب هري پاتري راه افتاده كه بعد از مدتي فروكش ميكنه،چون حتما تا اون موقع كتابايي نوشته ميشه كه بهتر از هري پاتره همونطور كه با اومدن هري پاتر خيلي از كتابا محبوبيت سابقشونو از دست دادن.اما من كه ميخوام كتابامو صحيح وسالم براي ايندگانم نگه دارم،شايد اگه همه اين كارو بكنند نسل هاي بعد هم مثل ما هري پاتري بشن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ساده زندگي كن!سخاوتمندانه عشق بورز!عميق توجه كن ومهربانانه سخن بگو.
Re: نسل بعد مثل ما هرى پاترى مىشه؟
ارسال شده در: یکشنبه 30 مرداد 1384 17:41
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من میشه !

هری پاتر و دنیای منحصر به فردش فاصله زمانی یا مکانی سرش نمی شه، من دارم می بینم که نوه ها ونتیجه هام هرکدوم یکی از کتاب های هری پاتر و به دست گرفتن و می خونن، من بهشون افتخار می کنم :)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
این نیز بگذرد !