جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

81 کاربر(ها) آنلاین هستند (70 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
81
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
آفلاین
از اینکه دامبلدور به اسنیپ اعتماد داره من صد در صد اطمینان دارم چون رولینگ همیشه خواننده رو غافلگیر کرده ولی توی کتاب شش از همون اول صحنه هایی از خیانت اسنیپ رو نشون میده در حالی که اگه قرار بود اسنیپ واقعا" خیانت کنه خیانتشو آخر کتاب نشون می داد. بنابراین من فکر می کنم توی کتاب هفت به خاطر همون شیوه ی غافلگیری رولینگ تا آخر داستان نفهمیم اسنیپ با دامبلدور مثلا" یه فردی به طور پنهانی به هری کمک کنه. ولی این رو هم بگم کفگیر رولینگ به ته دیگ رسیده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: پنجشنبه 31 شهریور 1384 16:06
نمایش جزئیات
آفلاین
من هم دقيقا با آلبرفورث موافقم
علاوه بر ان دلايل:
من فكر نميكنم دامبلدور براي زنده ماندن از كسي خواهش كند
اگر يادتان باشد هنگامي كه اسنيپ امد دامبلدور از او خواهش كرد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
:mama:
تا آخرين قطره خون ميجنگيم
انتقام دامبلدور را ميگيريم
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
به نظر من این نقشه ی دامبلدور چون اگه اسنیپ می خواست می تونست موقعی که دامبلدور انگشتر رو دست کرد ورو به قبله شد کمکش کرد ومی تونست همون موقع بکشدش

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: پنجشنبه 31 شهریور 1384 15:47
نمایش جزئیات
آفلاین
اسنیب یک خیانتکاره:
یعنی شما فکر میکنید دامبلدور اونقدر به اسنیب اعتماد داشته که موضوع به این مهمی رو حتی به اعضای محفل هم نگفته و فقط بین خودش و اسنیب مونده؟؟؟
اصلا چرا اسنیب برفسور فلیت ویک و بیهوش کرد؟؟؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: پنجشنبه 31 شهریور 1384 15:02
نمایش جزئیات
آفلاین
با اين كه از اسنيپ بدم مي ياد ولي منم فكر مي كنم اسنيپ با دامبلدور نقشه كشيده بودن اخه به همين سادگي كه اسنيپ نمي ياد خيانت كنه تازه دامبلدور يه دليل قانع كننده اي داشت كه بهش اعتماد كرد ...تازه هيچ كس كار هاي رولينگ رو نمي تونه پيش بيني كنه پس احتمالا اسنيپ به محفل خيانت نكرده.. اميدوارم اين طور باشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: پنجشنبه 31 شهریور 1384 14:45
نمایش جزئیات
آفلاین
دوستان عزيز....هزاران دليل که همه ما رو قانع مي کنه وجود داره...
تابلوترين دليلشم اون مکثيه که اسنيپ و دامبلدور تو برج وقتي به هم مي رسن جلوي مرگ خوارا مي کنن...
دامبلدور مي تونه با فکر با بقيه حرف بزنه اسنيپ هم همينطور(دليلي که اسنيپ چفت شدگي رو به هري درس مي داد.)پس دامبلدور طبق اون حرف و دعوايي که با هم تو جنگل داشتن و هاگريد براي هري تعريف کرد،به اسنيپ گوشزد مي کنه تو اين شرايط چيکار کنه...نمايش کشتن...(ميگم نمايش چون نمي دونم واقعا کشته شده باشه اين آلبوس)...
اسنيپ هري رو نمي کشه و جلوي مرگ خوارا رو هم ميگيره...حتي به هري دو تا نصيحت مي کن"سعي کن گفتن آروم طلسم ها رو ياد بگيري و ذهنت رو ببندي..."
اينم ثابت مي کنه اسنيپ هنوز محفليه...در ضمن من موندم چيجوري(اگه واقعا محفليه)به بقيه بفهمونه که اين کارش از ري نيت خير بوده...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اونجا هم با آلبرفورث باشین...
ww
آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: پنجشنبه 31 شهریور 1384 14:26
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من که خیانت کرده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: اسنیپ در جبهه سفیده یا سیاه
ارسال شده در: چهارشنبه 23 شهریور 1384 12:39
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من در جبهه ی سفیده زیرا :
1- در کتاب چهار دامبلدور به اسنیپ یک ماموریت مخمی می ده ( که به نظر من همان جاسوسی اسمشونیار است برای همین در کتاب شاهزاده ی دورگه در فصل دو پیمان را قبول می کنه و دلیل می آورد که نقشه اش لو نرود ) و در ادامه هری با خود فکر می کند که آیا منظو دامبلدور از : همان ماموریت قبلی یعنی اسنیپ جاسوسی ولدومرت ( وای000 ) در بین مرگ خوارها است ؟

2- در همان کتاب در آن گورستان ولدومرت می گوید : اینجا هم شش نفر از مرگخوترها غایبند .. سه نفرشون در راه خدمت به من مردن . یکیشون ترسو و بزدل بود و نیامد ... که سزای عملشو می بینه . یکی شونهم که حتما دیگه ژیش ما نمی یاد ... اونم کشته می شه و یکی دیگه هست که وفادارترین خادم منه و داره انجام وظیفه می کنه
اسمشونیار از ترسو و بزدل منظورش کارکروف بوده منظورش از وفادارترین همون مودیه و منظورش از کسی که دیگه بر نمی گرده اسنیژه پس اسنیپ از جبهه ی سفیده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
sh.potter معجون ریخته شده ر�
Re: اسنیپ در جبهه سفیده یا سیاه
ارسال شده در: یکشنبه 20 شهریور 1384 13:31
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من اسنيپ به دامبلدور وفاداره!!!!!!
دامبلدور هر قدر هم كه نقطه ضعف داشته باشد احمق نيست كه متوجه نشه اسنيپ بهش خيانت مي كند.مخصوصا با سابقه ي اسنيپ دامبلدور بيشتر مراقب ش بوده.اون كه نمي اومد شخصي رو كه بهش مطميين نيست بگذاره توي هاگوارتز به بچه ها درس بده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ندانستن معمولا گامي است به سوي نو آموزي.
Re: اسنیپ در جبهه سفیده یا سیاه
ارسال شده در: یکشنبه 20 شهریور 1384 13:29
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
کتاب شاهزاده دورگه تر جمه ویدا اسلامیه جلد اول فصل دوم صفحه 55
_و اگر لازم شد...اگر به نظر می رسید که دراکو شکست می خوره...(دست اسنیپ در میان دست نارسیا تکانی خورد ولی دستش را نکشید) آیا حاضری کاری رو به انجام برسونی{کشتن دامبلدور} که لرد سیاه به دراکو دستور انجراشو داده؟....


اسنیپ حاضر نبود دامبلدور رو بکشه چون به اون وفادار بود ولی بخاطر پیمانش اینکار رو میکنه که بنظر من همش یه نقشه بوده که توسط خود دامبلدور کشیده شده بود

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!