جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

162 کاربر(ها) آنلاین هستند (147 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
162
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: چهارشنبه 13 مهر 1384 18:12
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من اسنيپ هنوز با محفل چون حتي اخرش هم كه داشت با مرگ خوارا در مي رفت هري رو نصيحت كرد در حالي كه مي تونست بكشتش البته نه اگرم مي تونست اين كارو نمي كرد ولي مي تونست حداقل يه اسيبي به هري برسونه .....خدا كنه هنوز با محفل باشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: چهارشنبه 13 مهر 1384 16:59
نمایش جزئیات
آفلاین
ولی من میگم که اسنیپ خیانت کرد چون توی کتاب گفته :((اسنیپ لحظه ای به دامبلدور خیره ماند و در خطوط خشن چهره اش نفرت و انزجار حک شد)) این ثابت میکنه که اسنیپ خائن بوده / در ضمن مگه اسنیپ با دامبلدور به تازگی جروبحث نداشتن /// البته یه جور دیگه هم میشه به قضیه نگاه کرد که بگیم اسنیپ خائن نیست چون دامبلدور در همون لحظه هم که تازه برگشته بودن به هری گفت برو اسنیپ رو بیار

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
مذهبم ایران است
وجودم سهراب است
مکتبم باران است
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: چهارشنبه 13 مهر 1384 16:47
نمایش جزئیات
آفلاین
نه چون بی جهت دامبلدور به اسنیپ اعتماد نمی کنه حتما اون یه چیزی می دونسته که هری و یا بقیه نمی دونستن .
در ضمن اون در بالایه برج به اسنیپ نگفت که منو بکش فقط گفت :حواهش میکنم : یهنی زودتر ماسمالی کن تا مرگ خوار ها منو نکشتن و اسنیپم فقط به زبون ورد "اود...." رو اورده ملی می تونسته در ذهنش به ورد دیگه ای اشاره کنه !!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: چهارشنبه 13 مهر 1384 15:14
نمایش جزئیات
آفلاین
من هنوز جلد دو رو نخوندم
ولی در مورد اون که چوبدستی رو گم کرده بوده(دامبلدور)
خود هری در کتاب میگه
(فصلی که تو قطار جا موند)
((هری در دل خود گفت:شاید بتوانم ماننددامبلدور بدون جادو چوبدستیم را بگیرم))
بعدشم دامبلدور باز خودش در خونه ی اسلاگهورن می گه:
((هوریس یه خورده دست چوبدستیماشکال پیدا کرده))
پس یعنی دامبلدور بدون چوبدستی هم می تونست جادو کنه
شما میدونید که دامبل از لرد قوی تره
و میدونید که لرد کاری کرده که هرگز نمیره مگر توسط هری
پس وقتی دامبل قوی تر اون بوده پس
نتیجه میگیریم که دامبل زندس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

درود بر دامبلدور و هری پاتر
آوای ققنوس شعار من است :evil

عضو و عاشق w.t
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: چهارشنبه 13 مهر 1384 14:41
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من اسنيپ راستي راستي دامبي رو كشت بخصوص كه دامبلدور اونقدر بزرگ بود كه هيچ وقت به خاطر جونش التماس نمي كرد و التماسش به اين معني بود كه : اسنيپ من به تو اعتماد داشتم خيلي نامرد و بي وجداني اگه منو بكشي.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آري آري زندگي زيباست
زندگي آتشگهي ديرنده پا برجاست
گر بيافروز يش
رقص شعله اش در هر كران پيداس
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 مهر 1384 16:00
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من خیانت نکرد و یه نقشه ی قبلی بود.چون وقتی دامبلدور رو می خواست بکشه دامبلدور بهش می گه : خواهش می کنم نه سیوروس ...
این دو معنی می تونه داشته باشه :
1- نه اسنیپ منو نکش!!
2-نه اسنیپ خودتو خراب نکن!تو این کارو نمی کنی!
به نظرم به خاطر همین خواهش این یه نقشه بود البته به نظر من همه چی به معنی این خواهش بستگی داره!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
" در جهان چیزی به نام آغاز و پایان وجود ندارد. زندگی امروز خود را به گونه ای بگذرانید که گویی همه چیز در همین یک روز است ... "
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 مهر 1384 14:24
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من اسنیپ خیانت نکرده چه مرگ دامبلدور رو قبول کنیم چه بگیم هنوز زنده هستش البته به دلیل تابلویی که در حال حاضر در اتاق مدیر قرار گرفته یحتمل دامبلدور مرده .
در مورد اینکه اسنیپ خیانت نکرده میشه گفت :

1-دامبلدور جادوگر قدرمندی بود و اگه اسنیپ میخواست عملی غیر از اونی که دامبلدور ازش خواسته انجام بده به راحتی میفهمید چون هردونفر توانایی ذهن جویی داشتند

2-وقتی که در بالای برج بودن دامبلدور به راحتی میتونست از شر مالفوی رها بشه ولی اینکارو نکرد و در ضمن هری رو هم طلسم کرد تا عملی غیر عاقلانه انجام نده

3-دامبلدور کاری کرد که هم اسنیپ به خاطر اون پیمان ناگسستنی نمیره و کار دراکو رو ادامه بده هم اینکه با مرگ خودش اسنیپ رو به لرد ولدمورت نزدیکتر کنه تا کارهای محفل هم پیش بره

در ضمن زنده موندن دامبلدور دیگه به درد هری نمیخورد چون مبارزه آخر فقط بین هری و ولدمورت هستش و کسی نمیتونه دخالتی بکنه و دامبلدور در این سال بیشتر اطلاعاتی که هری لازم داشت رو بهش داد تا هری رو آماده کنه .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
The Death Prophet is coming to U

Enemies of the heir beware
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: شنبه 2 مهر 1384 21:37
نمایش جزئیات
آفلاین
لطفا يه پست با يک محتوا رو 2 باز نزنيد . ناظر تالار , مناليزا

نقل قول:

آراگورن (Aragorn) نوشته:
[quote]
hardy boys نوشته:
بابا دامبلدور مرده این حرفهایی که شما میزنید که نشد دلیل:
مثلا دامبلدور از کجا انقدر اطمینان داشت که اسنیب میاد اونجا؟
اصلا چرا اسنیب بروفسور فلیت ویک بدبخت و زد مگه اون بیچاره به اعضای محفل کمک نمیکرد؟
دلیلهایی که شما میگید هیچ کدوم قانع کننده نیستند مثلا میگید چوبدستی دامبلدور و کسی ندیده بس حتما همراه دامبلدوره ولی هیچ جای کتاب نگفته چوبدستی دامبلدور گم شده
یا میگید وقتی هیشکی حواسش نبوده فاکس با اشکهای خودش دامبلدورو دوباره زنده کرده خب مگه توی کتاب نگفته بود که عده زیادی دور جسد دامبلدور جمع شده بودند بس اگر چنین اتفاقی می افتاد حتما بقیه بچه هایی که در اونجا بودند میفهمیدند
خود رولینگ هم بارها به همه گفته قصد نداره مرده هارو زنده کنه
اون هم که میگید چرا وقتی طلسم به دامبلدور خورد اون به هوا رفت یا اینکه چرا جسد دامبلدور خود به خود آتیش گرفته به نظر من رولینگ از این طریق میخواسته شخصیت بزرگ دامبلدور رو به تصویر بکشه
یعنی شما فکر میکنید دامبلدور اونقدر به اسنیب اعتماد داشته که موضوع به این مهمی رو حتی به دیگر اعضای محفل نگفته
در ضمن امکان نداره دامبلدور برای اینکه نقشه اش عملی بشه مخصوصا بذاره این همه مرگ خوار وارد قلعه بشن و جون این همه ادم رو به خطر بندازن
به نظر من که دامبلدور مرده و راه برگشتی هم نداره.


نه عزیز اینجوری نیست که میگی
اسنیپ واسه این زد فلیت ویک بدبخت رو چون که نشون بده نیتش یده
چوبدستی دامبلدور کسی ندید نه اینکه گم شده و چون چوبدستی هر جادوگری واسش مهمه پس پیش خودشه
فاکوس زمانی گریه میگرد گه دامبلدور نبوده و نزدیکای کلبه هاگرید بوده

خطاب به آراگورن:
ببین در مورد فلیت ویک باید بهت بگم که اسنیب خیلی راحت میتونسته که وانمود کنه فلیت ویک را اصلا ندیده مثلا میگفته که سر وصدا اون رو به اونجا کشونده و هیچ کس هم شک نمیکرد و در عین حال فلیت ویک هم به اعضای محفل کمک میکرد و در ضمن یادت باشه همون طور هم که لوبین گفت اعضای محفل در حال شکست بودند خب در چنین شرایطی یک مبارز هم برای خودش یک مبارز بود اون وقت اسنیب و فلیت ویک بیایند و الکی نقش بازی کنند اونم بدون هیچ ضرورتی . در ان صورت آنها فقط وضعیت اعضای محفل رو وخیم تر میکردند { یادت باشه که هیچ مرگخواری شاهد ملاقات آنها با هم نبوده.
در موردچوبدستی دامبلدور هم باید بگم که رولینگ در هیچ جای کتاب نگفته که کسی چوبدستی دامبلدور رو ندیده در حقیقت رولینگ اصلا به این موضوع اشاره نکرده بس به نظر من این دلیل هم قانع کننده نیست.
در مورد فاکس هم باید بگم که یادت باشه که اولا حرفهایی که تو در این مورد زدی همش یک فرضیه است و وجود خارجی نداره ولی با این حال یادت باشه که اول فاکس در حضور چندین شاهد مرثیه شو خوند و بعد هاگرید جسد دامبلدور رو برداشته و اگر دامبلدور تغییری میکرد هم هاگرید میفهمید و هم بقیه شاهدها
در ضمن من قبلا تمام حرفات رو خونده بودم ولی متاسفانه قانع نشده بودم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط monalizza در 1384/7/3 3:33:39
ویرایش شده توسط monalizza در 1384/7/15 3:41:53
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: شنبه 2 مهر 1384 20:48
نمایش جزئیات
آفلاین
پست شما به فارسي برگردانده شد لطفا فنگليش تايپ نکنيد . ناظر تالار , مناليزا

be nazare man vaghean dambeldour morde .shomaee ke migin snape forsate ziady dashte ke khianat kone ya be harry asib beresoone baba mage ketabe6 ro nakhoondin khode snape be zane malfoy goft ke nemitoonstam jeloye dambeldour inkaro konam.dar zemn man ba nazare aragorn movafegham ke goft dambeldour bekhatere va khshakhsiate bozorgi ke dasht jasadesh oonjoory shod.va khode rowling ham gofte bood ke too ketabe 6 yeki mimire.chera ghabool nemikonin.snape khiyanat kare

به نظر من واقعا دامبلدور مرده و شماهاي که ميگيد اسنيپ فرصت زيادي داشته که خيانت کنه يا به هري اسيب بروسونه بابا مگه کتاب 6 رو نخوندين خوده اسنيپ به زن مالفوي گفت که نميتونستم جلوي دامبلدور اينکار رو بکنم
در ضمن من با نظر اراگورن موافقم که گفت دامبلدور به خاطر شخصيت بزرگي که داشته جدسدش اونجوري شد و خود رولينگ هم گفته بود که تو کتاب 6 يکي ميمره چرا قبول نميکنين . اسنيپ خيانت کرده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط monalizza در 1384/7/3 3:43:02
دامبلدور بزرگترین جادوگر بود هیچ جادوگری نمی تونه جای دامبلدور رو بگیره
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: شنبه 2 مهر 1384 15:44
نمایش جزئیات
آفلاین
آنجیلا جولی جان.... می خاسته به هری بفهمونه که خودش و تنها خودش باید ولدمورت رو از بین ببره (شخص ولدمورت ) خودش نمی تونه این کارو رو برا هری انجام بده... با این کار هم به هری می فهموند باید چی کار کنه و هم اینکه اسنیپ رو پیش ولدمورت محبوب می کرد... صدمه به فلیت ویک هم به خاطر این بود که فلیت و نتونه دنبالش بیاد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
در جنگ سرباز بی طرف وجود ندارد .....
دامبلدور نمرده ....