جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

70 کاربر(ها) آنلاین هستند (61 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
70
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: هری پاتر چی بهت یاد داد؟
ارسال شده در: چهارشنبه 18 آبان 1384 12:52
نمایش جزئیات
آفلاین
من دارم از تعجب شاخ در می آورم.
چرا؟ یه نگاهی به این نظرات بکنید

نقل قول:

هری پاتر هیچ نکته آموزنده ای نداشت .

هری پاتر هیچی بهم یاد نداد فقط قوه لعنتی تخیل رو متاسفانه بالا برد.
کاش هیچ وقت کتاباشو نمی خوندم.

من به صراحت می توانم بگم که هری پاتر هیچی به من یاد نداد

چه طور میشه یه نفر این کتابا رو خونده باشه و هیچ چیزی ازشون یاد نگرفته باشه!!!


من از کتابهای هری پاتر یاد گرفتم:

اونچه مهمه توانایی های ما نیست بلکه انتخابهایی که در مواقع حساس انجام میدیم.

هر کسی رو می خوای بشناسی ببین با زیردستاش چگونه رفتار میکنه.

وقایع ناخوشایند اتفاق خواهند افتاد و ما فقط باید تصمیم مناسب در برخورد با آنها را بگیریم.

داشتن یک راهنمای خردمند برای یافتن راه درست حیاتی است.

قدرت طلبی و خود خواهی مایه همه کارهای شییطانی دیگر است.

قدرت دوستی واقعی و وفاداری از قدرت هر مستبدی بیشتره.

اونی که بیشتر از همه مقاومت می کنه پیروزه.


و کلی چیز دیگه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Soon we must all face the choice
between what is right and what is easy




تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: هری پاتر چی بهت یاد داد؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 17 آبان 1384 22:53
نمایش جزئیات
آفلاین
هری پاتر خواسته یا ناخواسته چیزهای زیادی رو به همه خوانندگانش یاد می ده ، چیزهایی مثل وفاداری ، عشق ، امید وار بودن ، خواستن توانستن است ، شجاعت ، قدر دانی و ..... و به نظر من این بی انصافی که بگیم فقط داستان جذابه و هیچ نکته آموزنده ای نداره. به هر حال جذابیت داستانش هم یک دنیا خودش ارزش داره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده














کارآگاه و بازرس ویژه
----------
Re: هری پاتر چی بهت یاد داد؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 17 آبان 1384 21:06
نمایش جزئیات
آفلاین
هرچیزی که باید اتفاق بیوفته می یوفته چه بخواهی چه نخواهی

و باید انتظار هر چیزی رو داشته باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آبنبات لیمویی
من همان هستم که باید باشم
Re: هری پاتر چی بهت یاد داد؟
من خیلی چیز ها یاد گرفتم که مهم ترینش اینکه سحر و جادو وجود نداره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: هری پاتر چی بهت یاد داد؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 17 آبان 1384 15:23
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب من از وقتی هری پاتر خوندم زیادی شجاع شدم این خودش کلیه ( روده ، معده ... )

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: هری پاتر چی بهت یاد داد؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 17 آبان 1384 12:11
نمایش جزئیات
آفلاین
منم بازي

عمرا اگر تخيلم قوي تر شده باشه.پس رفت كردم كه بهتر نشدم.من كوچيك بودم موقعي كه معلم انشا موضوع آزاد ميداد چيزي مينوشتم كه كف معلم ميبريد از تخيلم...!به من ميگفتن«سجي تخيل»...خونواده هم نگران بودن كه بزرگ بشم زيادي تخلي و يا رويايي(كه با هم در عين حال كه زمين تا اسمون فرق دارن ولي مرزشون يه تار مو بيش نيست)

فقط تنها چيزي كه من فهميدم از اخلاق خودم بوده.
اين خصوصيت اخلاقي اين بود: نميتونم واقعيت تلخ رو قبول كنم(مرگ سيريوس و دامبلدور...كه مطمئنم خيلي ها هم مثل من نتونستن قبول كنن)
و من نقطه ضعف اخلاقي خودمو فهميدم
ديگه نميدونم درس بخونم و نميتدونم مهربون باشم كه اصلا اين كتاب چيزي نكفه كه آدم ياد بگيره ازش...اينقدر كتاب خوندم كه منتظر نباشم هري پاتر بخونم تا مهربوني ياد بگيرم.
در مورد عضق هم كه اصلا جي كي رولينگ اين قضيه عشق رو كليد هر گره گزاشته...اگر عشق ميخواين ياد بگيرين برين«هري پاتر و عشق به والدين» رو بخونين...

يه مورد ديگه هم از اخلاق خودم فهميدم با خوندن اين كتاب: اصلا به خودم قانع نيستم..و دوست ندارم جاي خودم باشم..چون در حدي بود كه آرزوم بود كه هري پاتر بشم...!
و در آخر فهميدم هنوز اخلاقم بچه گونست(كه عاشق اينم كه بچه باشم...چون دوران بچهخ هارو دوست دارم)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: هری پاتر چی بهت یاد داد؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 17 آبان 1384 08:59
نمایش جزئیات
آفلاین
خب تخيلمون كه خيلي قوي شده
بعدش هري به من نشون داد كه تا آخرين لحظه بايد به تلاشمون ادامه بديم و هميشه در آرزوي هري پاتر بعدي زندگي ميكنم
همچنين باعث آشنا شدن در سايت جادوگران و دوستان خوبي در اين سايت شد
و در آخر .. باعث شد يا فيلم يا يه كتاب رو با دقت فراوان بخونم تا نكته هاي ريزشو پيدا كنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

كسي كه كوههاي شامخ را زير پا ميگذارد ، به همه شدايد اعم از شوخي و جدي ميخندد .
Re: هری پاتر چی بهت یاد داد؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 17 آبان 1384 04:09
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

فلور نوشته:
خب همونجور که بچه ها گفتن تخیل رو قوی می کنه!


نقل قول:

مرلين :
اما خیلی تاثیر خوبی داشته روی تخیل من و باعث شده که این حس و علاقه من به تخیل و دنیاهای مجازی نمیره و به صورت یک عقده در نیاد!


من با دوشيزه دلاکور و مرلين عزيز موافقم ، هري پاتر باعث شد تخيل من تقويت بشه...اصولا اينجور کتابا (تخيلي،فيکشن) درس زندگي به من ياد نميدن...اون چيزي که من از هري پاتر گرفتم اينه که ميشه گاهي اوقات ذهنمون رو باز کنيم و چيزها رو جوري ببينيم که تا به حال نديديم...مثلا:
چي ميشد اگه اون درخت شروع ميکرد و شاخه هاشو تکون بده؟
...و بعضي اوقات شما واقعا حس ميکنيد اون درخت داره شاخه هاشو تکون ميده! اين به ما کمک ميکنه از دنياي واقعيي که هممون توش گير کرديم فقط براي چند لحظه خارج بشيم...نه فقط هري پاتر تمام موضوعات تخيلي تخيل آدم رو تقويت ميکنه...خلاقيت آدم رو تقويت ميکنه براي همينه که من عاشق رمانهاي تخيليم...تازه هري پاتر باعث ميشه اوقات فراغتم رو با خوندن کتاب بگذرونم! و البته با فعاليت در سايت جادوگران!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
امروز خودم را زخمی کردم تا ببینم آیا هنوز درد را حس میکنم یا نه....درد تنها واقعیت است...

-- جانی کش
Re: هری پاتر چی بهت یاد داد؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 17 آبان 1384 02:10
نمایش جزئیات
آفلاین
خب همونجور که بچه ها گفتن تخیل رو قوی می کنه! مثلا همین هری پاتر باعث شد من بیام جادوگران و یکم بنویسم و تخیلی فکر کنم
شجاعت رو بهم یاد داد ولی هنوز بلد نیستم در جایی شجاع باشم هنوز...

عشق به دوستام به اطرافیانم اینو خیلی قبول دارم! هری پاتر رو عشق من خیلی تاثیر گذاشت! البته در مواردی بسیار وحشتناک با مورد عشق برخورد کردم من مثل هری نمی تونم با آرامش جواب رد بدم حال طرف و بقیه رو می گیرم

و اینکه من کم کم اعتمادم به همه از بین می ره!

یاد گرفتم که هیچگاه مثل وزیر دو رو نباشم و خودم باشم

یاد گرفتم که زندگی سختی داره و باید با مشکلات با فکر مقابله کرد

یاد گرفتم درس رو زودتر از درس دادن بخونم از هرمیون

و اینکه عشق بزرگترین احساس تو دنیاست!

و همچنین هری پاتر باعث شد دوستان خوبی پیدا کنم و سعی کنم اونارو فراموش نکنم حتی در دنیای مجازی

اگر باز موردی یادم امد می گم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
Re: هری پاتر چی بهت یاد داد؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 17 آبان 1384 00:40
نمایش جزئیات
آفلاین
من از هري پاتر و كلا داستان هاش خيلي چيز ها ياد گرفتم كه يكي از آنها شجاعت بود كه واقعا تو زندگيم داره كمكم ميكنه

دومي مهرباني بود سومي هم تلاش بود كه از هرميون ياد گرفتم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ما به اوج باز می گردیم و بر تری گریفیندور را عملا ثابت می کنیم...منتظر باشید..