جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

13 کاربر(ها) آنلاین هستند (7 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
13
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  280 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: بهترين نويسنده در بحثهاي هري پاتري(غير رول پليينگ)
ارسال شده در: شنبه 23 اردیبهشت 1385 11:49
نمایش جزئیات
آفلاین
بحث هری پاتری !!



هووومک ... چه رای گیری خزی شد !

بعد از اتمام مهلت ده روزه انتخابات مرحله اول بهترين نويسنده بحثهای هری پاتری ( غیر رول پلینگ ) ، نتیجه نهايی بدين صورت رقم خورد :

بلیز زابینی : 11 رای

ارتیکوس دامبلدور : 1 رای


چه جلب !

پس از بررسی آرای منتشر شده و اتفاق نظر تمامی دوستان مبنی بر فرد اصلح برای رنک بهترين نويسنده بحثهای هری پاتری در دو ماه فروردين و ارديبهشت 85 و اختصاص یافتن بیش از نود درصد آرا به بلیز زابینی ، ایشون بدون انتخابات مرحله دوم به این عنوان برگزيده شدند .


با تشکر از تمامی دوستانی که در رای گیری شرکت کردند .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

وزیر مردمی اورجینال اسبق


تک درختم سوخت ، پس بذار جنگل بسوزه
Re: بهترين نويسنده در بحثهاي هري پاتري(غير رول پليينگ)
ارسال شده در: پنجشنبه 21 اردیبهشت 1385 18:12
نمایش جزئیات
آفلاین
برای من همیشه جای سواله که این بلیز از بحث در مورد مسائل کتاب چرا خسته نمیشه . اون واقعا به کتاب مسلطه و از همه بیشتر در این ضمینه فعالیت میکنه .

رای من : بلیز زابینی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگی من به پیکان جوانان گوجه ایم [size=large][color=000066]و[/color
Re: بهترين نويسنده در بحثهاي هري پاتري(غير رول پليينگ)
ارسال شده در: سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1385 19:27
نمایش جزئیات
آفلاین
یاهو


من زیاد وارد بحث نمیشم واسه همین چون دورا دور آشنا بودم رای خودم رو به
بلیز زابینی
میدم .
چون هم پستهای زیبایی میزنه و هم مباحث جالبی رو مطرح میکنه!



افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بهترين نويسنده در بحثهاي هري پاتري(غير رول پليينگ)
ارسال شده در: شنبه 16 اردیبهشت 1385 23:04
نمایش جزئیات
آفلاین
من چون توي تالار اصلي زياد پست غير ايفاي نقش ميبينم از بين تمام اونها با اطمينان ميگم كه اين عنوان فقط شايسته ي بليز هستش و بس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم

[url=http://us.battle.net/wow/en/character/burning-legion/
Re: بهترين نويسنده در بحثهاي هري پاتري(غير رول پليينگ)
ارسال شده در: شنبه 16 اردیبهشت 1385 21:46
نمایش جزئیات
آفلاین
اينم كه تابلو بليز زلبيني هستش به خاطر دلايل قانع كننده اش معروفه همينو بس بايد بگم بيليز بهترينه در اين كار و همون طور كه اوندفعم اين عنوانو گرفت اين دفعم ميگيره و خواهد گرفت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

هافلپاف هرم نبض زندگي ماست در شرجي عشق و اشتياق
Re: بهترين نويسنده در بحثهاي هري پاتري(غير رول پليينگ)
ارسال شده در: شنبه 16 اردیبهشت 1385 19:40
نمایش جزئیات
آفلاین
بهترین گزینه بلیز است.
اگر بحث های هری پاتری رو بخونید میبنید که چقدر به کتاب مسلطه و افردو چقدر خوب قانع میکنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[مواظب افکارت باش که تبدیل به گفتار می شود.
مواظب گفتارت باش که تبدیل به رفتارت می شود.
مواظب رفتارت
بهترين نويسنده در بحثهاي هري پاتري(غير رول پليينگ)
ارسال شده در: شنبه 16 اردیبهشت 1385 15:49
نمایش جزئیات
آفلاین
مطمئن باشين كه بليز زابينيه
پستايي كه ميزنه دقيق و جالبه و آدمو قانع ميكنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بهترين نويسنده در بحثهاي هري پاتري(غير رول پليينگ)
ارسال شده در: شنبه 16 اردیبهشت 1385 15:48
نمایش جزئیات
آفلاین
من زیاد تو بجثهای هری پاتری فرصت نکردم که شرکت کنم فقط روی حساب اینکه ناظر تالار اسرار هستم مجبورم پستها رو بخونم.متاسفانه الان افرادی که در بحثها شرکت کنن خیلی کم هستن.یادمه قبل از انتشار کتاب ششم تاپیکی به اسم بحث در مورد کاور کتتاب ششم بود که فوق العاده بحثهاش زیبا بود ولی الا تاپیکهایی مثل اون خیلی کم هستن و شاید بهتره بگم اصلا نیستن.
من دوره قبل رایم رو به بلیز زابینی دادم و فکر میکنم تنها کسی هست که در حال حاضر هم میتونه رنک بهترین مبحث رو داشته باشه ایشون هستن.
امیدوارم بلیز بتونه با بحثهای خوبش تالار اصلی و اسرار رو فعال تر از اینی که الان هست بکنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

Re: بهترين نويسنده در بحثهاي هري پاتري(غير رول پليينگ)
ارسال شده در: شنبه 16 اردیبهشت 1385 15:21
نمایش جزئیات
آفلاین
من رای خودم رو شخصا به بلیز زابینی و مایک لوری ارائه میدم چون بی شک هر کدومشون بهترین های سایت هستند و نمیشه یکی رو بالاتر از دیگری دونست پس جفتشون لیاقت دریافت آرم رو دارن .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: بهترين نويسنده در بحثهاي هري پاتري(غير رول پليينگ)
ارسال شده در: شنبه 16 اردیبهشت 1385 13:59
نمایش جزئیات
آفلاین
منم می گم بلیز زابینی
امکان نداره یک پست کوتاه ازش پیدا کنی ! همیشه هم قبل از اینکه پست بزنه کاملا مشخصه که برای بچه هایی که قبلا پست زدن را می خونه بعد هم نظر خودشو می گه هم در مورد نظر بقیه صحبت می کنه . بعضی مواقع هم اون قدر پیش می ره که طرف را متقاعد کنه . راستش من که این طوری شناختمش . خلا صه اینکه هیچ وقت پست الکی نمی زنه و هر حرفش با منطقه ( هر چند من خودم بعضی از این منطق هاشو قبول ندام ) . دیگه بازم دلیل بیارم ؟!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=medium][color=990099][font=Georgia]((دوستت دارم )) را من دلاویز ترین شعر جهان یافته ام دامنی پر کن از گل که دهی هدیه به خلق
که بری خانه دشمن! که فش�