جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

13 کاربر(ها) آنلاین هستند (7 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
13
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  280 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: بهترين عضو تازه وارد
ارسال شده در: شنبه 23 اردیبهشت 1385 13:17
نمایش جزئیات
آفلاین
مهلت ده روزه انتخاب کانديدهای شما به پایان رسید ( یه تلیپ دیگه گفتم که همه تاپیکا تکراری نشه )

پس از بررسی پستهای زده شده در این تاپیک برای بهترين عضو تازه وارد در ماه فروردين و اردیبهشت 85 ، نتیجه نهایی مرحله اول انتخابات بدين صورت ثبت گرديد :

لرد بلرويچ : 24 رای

دولوروس آمبريج : 3 رای

الکسا بردلی : 2 رای

لرد ولدمورت: یک رای

این دوره انتخابات بس خزی شکل دنبال شده !

در نتیجه لرد بلرویچ بدون رای گیری در مرحله دوم ، بهترین عضو تازه وارد شناخته شد .

این تاپیک قفل شد ...

تبريک به بلرويچ عزيز !

با تشکر ويژه از دوستانی که سرافراز کردند و نظر خودشون رو دادند !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

وزیر مردمی اورجینال اسبق


تک درختم سوخت ، پس بذار جنگل بسوزه
Re: بهترين عضو تازه وارد
ارسال شده در: جمعه 22 اردیبهشت 1385 20:37
نمایش جزئیات
آفلاین
حالا که بلرویچ انتخاب میشه من به یکی دیگه رای میدم
الکسا بردلی حداقلش اینه که جلوی خودم بوده بد کار نکرده

البته جا داره از نانسی دیگوری هم تقدیر بشه چون با سن کمش خیلی خوب خودش رو با انجمن ها و رول وقف داده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
كريچر مرد ؛ زنده باد كريچر
Re: بهترين عضو تازه وارد
ارسال شده در: جمعه 22 اردیبهشت 1385 04:52
نمایش جزئیات
آفلاین
حقیقتش من اومدم اینجا تا به خودم رای بدم چون تازه واردم و کسی رو نمی شناختم، آخه من 4 روزه عضو سایت شدم و توی این 4 روز 2 خبر و 3 نوشته فرستادم، عضو تیم کوییدیچ شدم، و عضو گروه راونکلاو شدم. البته خیلی کارهای بزرگی نکردم ولی خوب آدم به خودش رای بده که عیبی نداره، داره؟ آخه رای که کوپنی نیست. البته رای های دوستان رو که دیدم و کارهای بلرویچ و آمبریج رو خوندم یه کوچولو کم آوردم. ولی خوب، اونا یه ماهه عضو سایت شدن و من 4 روز.

متاسفانه به خودتون نمیتونید رای بديد ... ایشالا همین روال رو ادامه بدید و دوره بعد بهترين عضو تازه وارد بشید ! این رای مردود اعلام میشه ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دراکو مالفوی در 1385/2/22 15:29:44
هفت سطر عشق
1- دلبستگی من به زندگی از دلبستگی شما به جادوگران کمتره
[size=x-large][color=00CC00]2- آینده ?
Re: بهترين عضو تازه وارد
ارسال شده در: سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1385 20:49
نمایش جزئیات
آفلاین
شاید فکر کنید چون به اکثر رای های قبلی نگاه کردم گفتم
لرد بلرویچ ولی هرچی فکر میکنم گزینه ای بهتر پیدا نمیکنم.
دلایل متعددی برای حرفام دارم.
1. بهترین بازیکن کوییدیچ
2. طنز فوق العاده و جدی نویسی که تا به حال تو سایت نبوده.
3. فعال کردن تاپیک کوییدیچ
4. پست های زیبا در دژ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عضو تیم دراگون (کوییدیچ)
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده
مدیر کتابخانه ی گریفیندور ( خصوصی و محرمانه)
Re: بهترين عضو تازه وارد
ارسال شده در: دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 22:27
نمایش جزئیات
آفلاین
اگه بخوام قضاوت كنم من به دولوروس آمبريج راي مي دم. چرا؟
چون تقريبا تو همه مسابقات هري پاتر شركت داشته.
نفر اول مسابقه شماره 8 شد و آرم خداي هري پاتر گرفت.
مسئول برگزاري مسابقه شماره 11 هستش
تو كوييديچ فعاله. به طوري كه نقش عمده اي كه در تيم گرد باد ايجاد كرد و تونست تيمشو در مقابله بلغارستان به پيروزي برسونه
تازه يه تاپيك هم زد با عنوان بهترين كتاب هري پاتر كه به برنده اون مسابقه جايزه مي داد و خوشبختانه من برنده شدم و اون 3 جلد كتاب هري پاتر 5 برام فرستاد. در ضمن سهم بسزايي در شناساندن بهترين كتاب بين مردم كرد. و فهموند كتاب 6 از همش بهتره.
دليل بهتر از اين مي خواين؟؟؟؟؟؟؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بهترين عضو تازه وارد
ارسال شده در: دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 20:18
نمایش جزئیات
آفلاین
یاهو




خب من همین اول میگم رای من به :لرد بلرویچ
چقدر جالب من اول رایم رو میدم بعد دلایل این انتخاب رو:
1_ به دلیله حضوره پر رنگش در سایت
2_ اگه اشتباه نکنم دستی هم در کوییدیچ دارن { آقا هوای تیم ما رو داشته باش }.
3_ پستهای خوبی میزنه .
4_ موفق باشی
5_ موارد 2 و 4


افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بهترين عضو تازه وارد
ارسال شده در: دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 19:32
نمایش جزئیات
آفلاین
من به برادر دولوروس آمریج رای میدم
چون تو كوييديچ فعال بوده و برنده مسابقه شماره 8 هري پاتر و گيرنده آرم خداي هري پاتر هستش شما هم رای بدید بچه با عشقیه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
مگه کسی به غیر از لرد بلرویچ هست؟!
ارسال شده در: دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 18:32
نمایش جزئیات
آفلاین
خب خیلی خیلی زود میگم چون کاملا مسلمه که بهترین عضو تازه واردمون لرد بلرویچه!!(چقدر لوس...ملت این همه چیز میز میچینن بعد رای میدن!)

ایشون واقعا طنز قابل توجهی دارن و تقریبا به همون دلایلی که تویه بهترین نویسنده ی ایفای نقش بهشون رای دادم اینجا هم به همون دلایل رای میدم!

البته باید بگم که یه کمی هم شانس دخیل بوده!
مثلا زمانی بود که سرژ و سدریک با هم فعال شده بودن به عنوان اعضای تازه وارد...بعد سدریک با اینکه خیلی خوب فعالیت میکرد ولی شانسش با سرژ افتاده بود و سرژ هم که خب بهترین نویسنده ی ایفای نقش محسوب میشه تقریبا!
در حال حاضر لرد خیلی خوب مینویسه و شانسش تقریبا فعالیت ها کم شده و این بهترین بودن لرد بلرویچ رو بهتر و پررنگ تر نشون میده!

ولی باز از فعالیت های عالیش نمیشه گذشت!

پس رای من: لرد بلرویچ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی جدید: اسکاور
Re: بهترين عضو تازه وارد
ارسال شده در: دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 14:46
نمایش جزئیات
آفلاین
بلرويچ الان هست.
بهتر از ما بقي تازه وارد ها از جمله خودم.
خوب دليلش "خوب مينويسه .
واژه هاي مناسب .
پستهاي با حال .
وقت زيادي كه براي حضور در سايت داره و فعاليت زياد.

دوستان سعی کنید حتما حتما برای انتخابهای خودتون دلیل کافی بیاريد ! در غیر این مورد مورد محاسبه قرار نمیگیره
با تشکر
دراکو مالفوی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دراکو مالفوی در 1385/2/18 15:45:47
ویرایش شده توسط بلید در 1385/2/19 13:59:25
خوشحالم كه دوباره برگشتم.
Re: بهترين عضو تازه وارد
ارسال شده در: دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 14:43
نمایش جزئیات
آفلاین
لرد بلرويچ خيلي خوبه.
اره هست.
اگر من رو انقدر حرس نده
راي من :بلرويچ سياه و بد جنس.
خوش تيپه.
شوخي كردم.
خوب مينويسه هم طنز هم جدي .
فعاليتش عاليه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط نجيني ملكه ي مارها در 1385/2/19 14:04:43
براي دامبلدور نازنين..