جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

89 کاربر(ها) آنلاین هستند (78 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
87
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  352 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: پنجشنبه 10 خرداد 1386 19:28
نمایش جزئیات
آفلاین
اگر هم پایین بیاورد صدمه ای به ما وارد نمی شود.
به نفعمان هم هست. پول کمتری خرج می کنیم.
ولی من اونقدر هری پاتر جلوی چشمام رو گرفته که تا وقتی خود کتاب رو تو دستم نگیرم آروم نمی شم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[c
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: شنبه 15 اردیبهشت 1386 20:13
نمایش جزئیات
آفلاین
باید بگم که حتما ضرر میزنه.

مگه میشه یک ادمی بیاد مثلا 80 دلار پول کتاب رو بده ولی نیاد مثلا با سرعت ایران توی 1 ساعت دانلود کنه. حالا که خارجی ها سرعت اینترنتشون 9 مگابایت در ثانیه هست و میتونن تقریبا تو یه ثانیه دانلود کنن.

در اینجا بایدبگم کسایی مثل ویدا اسلامیه کتابو به میل خودشون تغییر نمیدن. مشکل از کشور ماست. اونها باید یک جوری که بتونن کتابو چاپ کنن ویرایشش میکنن و گرنه اجازه چاپ بهشون نمی دن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اگر به یک انسان فرصت پیشرفت ندهید لیاقت چندان تاثیری در پیشرفت او نخواهد داشت. ناپلئون
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: شنبه 15 اردیبهشت 1386 00:51
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
ممکنه قسمت هایی از کتاب رو سانسور کنن که اون هم در این نظام چیز زیاد مهمی نیست ولی باز هم انتشارات تندیس و نیز دیگر انتشارات نظارت کامل رو بر روی کتاب های هری پاتر دارند و بدان که درست کردن فصل و فصول جدید به کتاب باعث میشه تا از محبوبیت ناشر کم بشه و همچین کاری خیلی نا عاقلانه به چشم میاد!

هوووم بورگين عزيز بهت توصيه ميکنم فصل 14 کتاب اي بوک هري پاتر و همچنين فصل 14 ترجمه خانم گنجي انتشارات زهره رو بخوني بعد اين حرف رو بزني

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هوووم امضاي آفتابه اي بسته!
[b][color=996600]
بينز نامه
بيا يا هم به ريش هم بخنديم...در سايتو واسه خنده ببنديم
بيا تا ريش ها ب
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: جمعه 14 اردیبهشت 1386 15:29
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
کسايي مثل ويدا اسلاميه ميان به ميل خودشون کتابو تغيير ميدن

عزیز من مگه کشکه؟
ممکنه قسمت هایی از کتاب رو سانسور کنن که اون هم در این نظام چیز زیاد مهمی نیست ولی باز هم انتشارات تندیس و نیز دیگر انتشارات نظارت کامل رو بر روی کتاب های هری پاتر دارند و بدان که درست کردن فصل و فصول جدید به کتاب باعث میشه تا از محبوبیت ناشر کم بشه و همچین کاری خیلی نا عاقلانه به چشم میاد!


نقل قول:
نسخه زبون اصلیش که معلومه لطمه میزنه.
ولی نسخه ترجمه شدش ، ( فارسی ) هیچ لطمه ای نمیزنه.
واسه اینکه دو تا پست کالین پشت سر هم نباشه ، پست منو بنداز مابین
ولی گذشته از شوخی ، نسخه زبون اصلی لطمه میزنه.


داداش یکم مهربون تر توضیح بده متوجه بشم


نقل قول:
بیشتر کتاب خوان ها دوست دارند که کتاب بخونن نه اینکه ساعت ها به چه مانیتور نگاه کنند، اگه بخوان پرینت هم بگیرن دیگه چه کاریه همون کتاب رو بخرن به صرفه تره!!!


در پست های قبل پرسی ویزلی مرحوم (!!) هم به این نکته اشاره کرده و جوابش را نیز داده بود که ممکنه کسی که کتاب رو دانلود میکنه وسع مالیش نرسه.

نقل قول:
حال عده ای هم که دانلود می کنن ،به ناشران ایرانی ضربه ی خاصی وارد نمی کنن چون خود ناشران هم بدون حق انتشار کتاب رو چاپ می کنن و حق کپی رایت کتاب رو رعایت نمی کنن.!!! پس هر ضرری هم که دیدن می تونن بذارن به حساب ضرری که به نویسنده ی کتاب زدن.


ممکنه تک و توک انتشارات تازه کاری پیدا شن ولی چون خوانندگان به انتشاراتی مثل "تندیس" و... خو گرفته اند خیلی زود جول و پلاسشون رو جمع میکنن و میرن!

دوستان منتظر ادامه نظرات شما هستم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: جمعه 14 اردیبهشت 1386 13:24
نمایش جزئیات
آفلاین
مسلما تا حدودی به فروش کتاب لطمه میزنه ولی این لطمه ، زیاد نخواهد بود چون که بیشتر کتاب خوان ها دوست دارند که کتاب بخونن نه اینکه ساعت ها به چه مانیتور نگاه کنند، اگه بخوان پرینت هم بگیرن دیگه چه کاریه همون کتاب رو بخرن به صرفه تره!!!

حال عده ای هم که دانلود می کنن ،به ناشران ایرانی ضربه ی خاصی وارد نمی کنن چون خود ناشران هم بدون حق انتشار کتاب رو چاپ می کنن و حق کپی رایت کتاب رو رعایت نمی کنن.!!! پس هر ضرری هم که دیدن می تونن بذارن به حساب ضرری که به نویسنده ی کتاب زدن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: جمعه 14 اردیبهشت 1386 07:22
نمایش جزئیات
آفلاین
نسخه زبون اصلیش که معلومه لطمه میزنه.
ولی نسخه ترجمه شدش ، ( فارسی ) هیچ لطمه ای نمیزنه.
واسه اینکه دو تا پست کالین پشت سر هم نباشه ، پست منو بنداز مابین.

ولی گذشته از شوخی ، نسخه زبون اصلی لطمه میزنه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: جمعه 14 اردیبهشت 1386 06:53
نمایش جزئیات
آفلاین
هوووم نبايد دوتا پست پشت سر هم بشه!اما چون ويرايش ندارم چه کنم!...خوب بورگين جان من پستتو خوندم...چقدر تو عصبي هستي نظر من کامل بودن اي بوک هست اگه مخالفي ميتوني يه پست زيرش بزني و بگي من فلان جا گفتم نصف اي بوک نه که زير پست منو ويرايش کني مثل اينکه ميخواي بگي پستت مشکل داشت و من پاک ميکنم....مخالفت با پست دليل ويرايش پست نيست...هوووم در مورد نصف اي بوک مخالفم چون به دليلي که در بالا هم گفتم کسايي مثل ويدا اسلاميه ميان به ميل خودشون کتابو تغيير ميدن!(بحث ويرايش زير پست من هم همينجا تمومه اگه مخالفتي داري زيرش پست بزن...اگه هم مشکل داره پستم ويرايش کن يا اصلا پاکش کن!)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کالین کریوی در 1386/2/14 6:57:06
هوووم امضاي آفتابه اي بسته!
[b][color=996600]
بينز نامه
بيا يا هم به ريش هم بخنديم...در سايتو واسه خنده ببنديم
بيا تا ريش ها ب
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: چهارشنبه 12 اردیبهشت 1386 23:51
نمایش جزئیات
آفلاین
هوووم به نظر من بايد بزارن که تو نت باشه چون اگه يکي مثل ويدا اسلاميه اگه بخواد فصل از خودش اختراع کنه!(فصل 14) همه مي فهمن...حالا اشکالي نداره بعد از توضيع کتاب ها بزارن تو نت!

دوست عزیز مثل اینکه متوجه حرف من تو پست قبلی نشدید! من گفتم که اگر یک کتاب بیست فصل داشته باشه مثلا ده فصل کتاب رو به عنوان نسخه E-book بزارن و بقیش رو نزارن تا خواننده ترغیب بشه که کتاب رو بخره!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بورگین در 1386/2/13 14:04:52
هوووم امضاي آفتابه اي بسته!
[b][color=996600]
بينز نامه
بيا يا هم به ريش هم بخنديم...در سايتو واسه خنده ببنديم
بيا تا ريش ها ب
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1386 16:21
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من اینکه کل کتاب را بر روی اینترنت رایگان بگذارند ، خوب نیست و باعث لطمه زدن به نویسنده و نیز ناشر چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ طرفدار میزند.

اما اگر به عنوان مثال کتاب بیست فصل دارد ، هفت فصل آن را به عنوان نسخه E.Book بگذارند تا خوانندگان ترغیب شوند و برای اینکه از ادامه داستان لطراع حاصل کنند ، اشتیاق بیشتری برای خریدن آن پیدا خواهند کرد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: دوشنبه 25 دی 1385 14:38
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

گالوم گفته :
نقل قول:
من خودم کتابام رو می شمارم تا هر روز تعدادشون زیاد تر بشه! اصلا چه لزومی وقتی نویسنده کتاب می نویسه تا از راه فروش کتاب پول دربیاره کتاب رو بریزن روی نت!!!!!!!!!!!!!!!! تازه همه ی اینها به کنار کی حوصله داره 10 ساعت جلوی کامپیوتر بشینه کتاب بخونه!


دوست عزیز باید تمام جوانب رو در نظر بگیری ، ممکنه کسی وسع مالیش برای خرید کتاب نرسه !
یا نتونه کتاب رو پیدا کنه !
همینطور کتاب ها دیر تر از نسخه ای بوک منتشر میشن .
مثلا من وقتی کتاب شاهزاده دورگه اومده بود از اینترنت گرفتم و خوندم و کتابش یک ماه بعد اومد و کتابش رو هم باز خریدم !

اگر قرار باشه کتاب دیر بیاد مطمئن باش خوده شما هم میری سراغ اینترنتیش !


با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری