جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

39 کاربر(ها) آنلاین هستند (26 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
37
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  33 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: رادیو آبرکرومبی
ارسال شده در: سه‌شنبه 7 آبان 1398 13:01
نمایش جزئیات
آفلاین
اطلاعیه

نام تاپیک از "رول... به روایت صدا"، به "رادیو آبرکرومبی" تغییر کرد.
با تشکرات

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
معتقد به روماتیسم در حد آرتریت و آرتریت روماتوئید

فرزند بیشتر، زندگی بهتر!
پاسخ به: رول... به روایت صدا
ارسال شده در: پنجشنبه 9 خرداد 1398 13:45
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

جاستین فینچ فلچلی نوشته:
سلام
من از فایل اولت خیلی خوشم اومد. بقیه هم دانلود می کنم و گوش میدم. ( به ریش مرلین راست میگم ) فقط میخواستم ازت خواهش کنم کارتو ادامه بدی. هرچند دیر به دیر هم بشه. لطفا از کارت دست نکش.


سلام جاستین، مرسی فنچعلی!
اتفاقاً منم فایل اولیم رو بیشتر از بقیه دوس دارم. از لحاظ کیفیت ضبط و میکس و اجرای توصیفات و دیالوگا شاید بدترین باشه، ولی از لحاظ جوّی یه حس و حال عجیبی داره که هروقت گوش میدم بازم تجربه‌ش می‌کنم.

و اینکه کارمو حتماً ادامه میدم و هیچوقت ازش دس نمی‌کشم. این یه چیزیه که از ۷ سالگی ازش خوشم میاد و اینجوری نیستش که از پارسال یهویی سراغش رفته باشم و امسال ولش کنم. هرچند از پارسال و از همین تاپیک علاقه و فعالیتم دیگه خیلی جدی شد. ولی کلاً از ۱۴ سال پیش دوس داشتم دوبلوری رو. جزئی از روحمه!

به هر حال، اگه دوس داشتی، بقیه‌ی رولام رو هم گوش بده و نظرتو بدون هیچ کم و بیشی بگو. البته نه اینجا. توی پیام شخصی. اینجا باید پُستا و رولا گذاشته بشن. اگه قرار باشه این وسط ملّت با همدیگه بحث کنن (به جز من تا حالا کسی تو این تاپیک بحث کرده؟ )، تاپیک تسترال تو تسترال میشه.

خب ملّت، حرفامو با جاستین زدم... So Guess What؟

http://s9.picofile.com/file/8362006118/Euan_Goes_English.zip.html

راستش اولش خواستم فقط به ۲-۳ نفر نشون بدم، چون این فایل zip سه‌تا فایل صوتی توشه که هر سه‌تاشونو انگلیسی حرف زدم. دوتاشونو شاید بشه رول دونست، ولی اون‌یکی اصلاً فازش یه چیز دیگه‌س. کلّی با خودم فک کردم که اصلاً جاشون تو این تاپیک هستش یا نه، ولی الآن به این نتیجه رسیدم که... اشکالی نداره اگه لینک رو بذارم. هوم؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط یوآن بمپتون در 1398/3/9 13:52:22
پاسخ به: رادیو آبرکرومبی
ارسال شده در: یکشنبه 5 خرداد 1398 16:42
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
من از فایل اولت خیلی خوشم اومد. بقیه هم دانلود می کنم و گوش میدم. ( به ریش مرلین راست میگم ) فقط میخواستم ازت خواهش کنم کارتو ادامه بدی. هرچند دیر به دیر هم بشه. لطفا از کارت دست نکش.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آرتور ویزلی در 1398/8/7 13:02:28
هدف، 25 درصد موفقیت، توانایی 15درصد، و انجام دادنش ( تلاش برای بدست آوردنش ) 60 درصد باقیه.
پاسخ به: رول... به روایت صدا
ارسال شده در: شنبه 3 فروردین 1398 00:30
نمایش جزئیات
آفلاین
می‌خواستم یه رول صوتی واسه عید بسازم که متأسفانه نشد و دیگه شرایطش هم نیس که بسازم.
ولی عوضش، سه دقیقه از کنسرتم رو واسه‌تون آماده کردم. قبلاً واسه یکی دو نفر فرستادمش، ولی خب، الآن که رولی در کار نیس، گفتم برا عید همینو بذارم همه بشنون.

در مورد شرایط ساختش همینو بگم که گوشه‌ی اتاق دراز کشیده بودم و همونطور که کلّه‌مو کرده بودم تو پتو (جهت جلوگیری از آلودگی صوتی. )، این کنسرت رو اجرا کردم!

دانلود کنین، بشنوین، حال کنین!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
How do i smell?
پاسخ به: رول... به روایت صدا
ارسال شده در: یکشنبه 30 دی 1397 17:20
نمایش جزئیات
آفلاین
و اینم از رول صوتی سوم!

اول اینو بگم که طول رول هشت و نیم دقیقه‌س. با فرمت mp3 و کیفیت 256kbps که میشه 16 مگ. اینش با خودتونه که حجم‌تونو سر این رول صرف کنین یا نه.
ولی ترجیحاً صرف کنین!

دوم اینکه، جون هرکی دوس دارین به این نکات دقت کنین:
1- وسط زنگ تفریح و عروسی گوش ندین!
2- حتماً حتماً حتماً حتماً حتماً حتماً حتماً حتماً حتماً حتماً با هدفون/هندزفری گوش بدین! من خودم با اسپیکر گوشی تست کردم، باور کنین فک کردم یه رول دیگه‌س.
پس چی شد؟ آفرین. با هدفون/هندزفری گوش بدین!

حالا بازم فردا یکی میاد بهم میگه رولتو وسط عروسی اونم با بلندگوی وانتی پخش کردم!

به هر حال... این شما و اینم لینک رول!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
How do i smell?
پاسخ به: رول... به روایت صدا
ارسال شده در: پنجشنبه 1 آذر 1397 03:45
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
یوآن بمپتون توی چت‌باکس گفته: یه رول صوتی یک و نیم ساعتی در راهه.


واقعاً من همچین چیزی گفتم؟ یک و نیم ساعت؟! چه خبره بابا! مگه جنگه؟!
به هر حال، صرفاً جهت بالا آوردن تاپیک هم که شده، یه دونه رول سه و نیم دقیقه‌ای براتون آوردم که گوش بدین و حالشو ببرین!

لینک: Biker-And-Sniper

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
How do i smell?
پاسخ به: رول... به روایت صدا
ارسال شده در: جمعه 12 مرداد 1397 14:18
نمایش جزئیات
آفلاین
بله! بعد از روزها کُشتی گرفتن با مشکلاتی همچون بی‌تجربگی در گویندگی (امّا عاشقانه انجام دادنش ) ، مجهز بودن به ضبط‌کننده‌ی کم‌کیفیت، گرمای خفقان‌آور اتاق، صدای خرابکار و اذیت‌کننده‌ی کولر، محرومیت از آپشن «بالا بردن صدا»، موجودی چغر و بد بدن به نام «میکس»، پیدا کردن آهنگ‌ها و افکت‌های صوتیِ مناسب و کات و پِیست کردن‌شون، یکی دو بار حذف شدنِ فایل و شروع از صفر، نظراتِ اطرافیان از جمله «این شر و ورا چیه داری میگی؟!» () ...
با وجود همه‌ی این مشکلات...

بالاخره اولین رول صوتی تاریخ جادوگران رو ساختم!

همونطور که توی پُست قبلی گفتم، تک‌نفره ساختمش و راستشو بخواین، اولش فک می‌کردم طولِ این رول، نهایت نهایت نهایتش بشه ۲-۳ دقیقه. ولی وقتی متنش رو نوشتم و صدامو ضبط کردم، دیدم عه! لامصب فایلِ نهایی شد ۱۲ دقیقه!

یه چیزی رو هم یادم رفت توی پُست قبلی بگم.
توی این تاپیک، هم میشه رولای ادامه‌دار فرستاد و هم تکی. اینکه من الآن قراره رول خودمو بفرستم، معنیش این نیس که نفر بعدی حتماً باید اتفاقات رول منو ادامه بده. هرچند که من رولم تکیه و توی همین پُست شروع و تموم میشه.

در آخر هم یه چندتا نکته در مورد رولم بگم:
یک)لطفاً Skip نکنین. همه‌ی ۱۲ دقیقه‌شو گوش بدین.
دو) وسط مراسم عروسی گوش ندین.
سه) حتماً با هندزفری/هدفون گوش بدین.
چهار) اینم از لینک رول!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
How do i smell?
رادیو آبرکرومبی
ارسال شده در: شنبه 6 مرداد 1397 23:31
نمایش جزئیات
آفلاین
و "آن خبر" بالاخره آمد!

هی بچه‌ها...
تا حالا فکرشو کردین که اگه رولای سایت جادوگران قرار بود صوتی یا تصویری باشن، چجوری از آب در میومدن؟
تا حالا دلتون خواسته که یه رول چند دقیقه‌ای رو نخونین، بلکه "بشنوین"؟
تا حالا دلتون خواسته که توصیفات و دیالوگا رو به‌جای اینکه توی دلتون بخونین، با صداها و لحن‌های مختلف بشنوین؟!
تا حالا دلتون خواسته که چشماتونو ببندین، به یه داستانِ صوتی گوش بدین و وارد دنیایی مملوء از همرهای صوتی بشین؟!

خب، این تاپیک دقیقاً همون چیزیه که دلتون می‌خواد!

راستش این ایده از چند ماه پیش تو ذهنم جرقه خورده بود. درسته که سایت کاملاً مربوط به نویسندگیه. ولی چه عیبی داره که بین ایـــــــن همه تاپیک نویسندگی، یه دونه تاپیک هم داشته باشیم که توش ننویسیم، بلکه بخونیم؟ تایپ نکنیم، بلکه صدامونو ضبط کنیم؟ نویسنده نباشیم، بلکه دوبلور باشیم؟
چه عیبی داره که بین صدها تاپیک نویسندگی، یه دونه تاپیک دوبلوری داشته باشیم؟ چه عیبی داره که این وسط، یه خورده هم دوبلور پرورش و تحویل جامعه بدیم؟

ما همیشه جادومون رو با کلمات‌مون منتقل می‌کنیم. وسطش هم بعضی وقتا تصاویر و نقاشیا رو چاشنی کارمون می‌کنیم.
ولی چی میشه که جدا از متن و تصویر، یه خورده هم جادو رو از طریق صدامون به بقیه منتقل کنیم؟

الآن اینا رو توضیح دادم تا منظورم از "رول صوتی" و شباهتش با رول عادی رو متوجه بشین و یه‌وقت نگین جمع کن این بساطو! مگه سایت گویندگیه؟!

در مورد اینکه چجوری رول صوتی بسازیم، خب... هم بصورت تیمی و چندنفره میشه انجامش داد، هم تک‌نفره. البته جفت‌شون سختی‌های خودشونو دارن.
چندنفره هماهنگی می‌خواد، باید نحوه‌ی اجرا و کیفیت ضبط همه‌ی اعضای تیم مچ باشه با همدیگه. از اونورم تک‌نفره سخت می‌کنه اجرای صدای چندین شخصیت رو. مگه اینکه حنجره‌تون آپشن مولتی‌صدا داشته باشه.
ولی به هر حال، جفت‌شون جالبن!

اگه دلتون می‌خواد بدونین یه رول صوتی دقیقاً چجوریاس، به‌زودی با یه نمونه‌ی تک‌نفره (اجرای خودم) برمی‌گردم تا متوجه بشین که دقیقاً چجوریاس.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آرتور ویزلی در 1398/8/7 12:58:26