جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

13 کاربر(ها) آنلاین هستند (8 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
13
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  37 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  116 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  305 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  368 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: وقتی می گم "جادوگران" منظورم کجاست؟
ارسال شده در: پنجشنبه 22 تیر 1402 19:53
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
جادوگران یه دنیای موازیه. یه جهان خارق العاده که می تونی توش، اون کسی که دلت می خواد باشی.
اینجا مهم نیست چند سال یا چه جنسیتی داری، می تونی همیشه با زدن رول خنده رو لبای دیگران بیاری... می تونی چشماتو ببندی و با ضرب گرفتن روی کیبورد، کلمات رو به پرواز در بیاری...
می تونی هر وقت که خواستی هاگوارتز شرکت کنی و بچه بشی...
می تونی پستایی بخونی که هیچ جا شبیهشو نشنیدی...
می تونی معتاد آدمایی بشی که تا حالا ندیدی...
اینجا اسمش جادوگرانه ولی در واقع خونه ست. خونه ی آدمایی که از نویسندگی و کنار هم بودن لذت می برن. خونه ی مردمی که میخوان خودشونو به بقیه ثابت کنن. اینجا قشنگ ترین محل موجود تو دنیای مجازیه.
اما هیچ وقت نباید غرقش بشی. اگه معتادش بشی کارت تمومه. همونطور که جیمز سیریوس پاتر میگه:
نقل قول:
"این سایت دقیقا مث اون آینه ی اسرارآمیز کتاب اول می مونه.. دقیقا اون تصویری رو نشونت میده که میخوای، دقیقا اون کسی رو ازت میسازه که میخوای، گاهی اون چیزی که میخوای رو مستقیم میندازه تو مشتت!میچپونه تو جیبت!
ولی یه شرط برات میذاره..اینکه ازش استفاده نکنی، اینکه بهش دل نبندی..وای به حال وقتی که بهش دل ببندی..ازت میگیرتش..و خیلی بی رحمانه این کارو میکنه!
میفهمی؟! پس دیگه نرو سراغش..خیلیا ساعت ها بهش خیره شدن و همه چیزشونو از دست دادن!"


در اینجا همیشه به روت بازه و هر وقت رفتی می تونی دوباره برگردی.
حالا درسته آدماش تو گذر زمان تغییر می کنن ولی ماهیت خود جادوگران هرگز عوض نمیشه. همیشه می شه به جادوگران اعتماد کرد حتی اگه اون جادوگران سابق نباشه. اینجا خونه ایه که می تونی خودت بسازیش و گسترشش بدی.

پس اگه هنوز به اینجا علاقه داری برگرد و با دستای خودت بسازش و تبدیلش کن به جهانی که دوست داری.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تو اشتیاق بسوز و سرت رو بالا نگه دار!
سریعتر از باد به آسمون شیرجه بزن!
دنیایی فراتر از تصور تو دستاته و این باشکوهه!


تصویر تغییر اندازه داده شده

پاسخ به: وقتی می گم "جادوگران" منظورم کجاست؟
ارسال شده در: دوشنبه 18 شهریور 1398 00:36
نمایش جزئیات
آفلاین
وقتی می‌گوییم "جادوگران" ، یعنی جایی که گذشته در آن محو نمی‌شود. از میان نمی‌رود. آرام آرام گذشته‌ت را مرور میکنی و میفهمی چقدر تغییر کردی! چه خاطراتی که همچنان ردپایشان در پستــوهای ذهن باقی‌ست. با خود می‌گویی که ای‌کاش هرگز دلی را نمی آرزدم. یک لحظه محو میشوی و با خودت فکر میکنی، آینده چه خواهد شد؟ زندگانی مرا به کدامین سو خواهد برد؟ یا که شاید این منم که باید سکوی هدایت زندگانی را به دست بگیرم ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: وقتی می گم "جادوگران" منظورم کجاست؟
ارسال شده در: یکشنبه 27 مرداد 1398 10:11
نمایش جزئیات
آفلاین
وقتی میگم جادورگان منظورم...
یه سایتیه که میتونی توش ایرادای نوشتنتو بفهمی...!
دست قلمت خوب بشه و با چند جور نوشتن دیگه آشنا بشی...!
دوست پیدا کنی!
دست قلم خوب... نوشتن خوب... همه ی همشون یعنی...

.
.

جادوگران!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
...You must believe me to exist
...wait
God is busy
?Can i help you

***
آری، آن روز چو می رفت کسی
داشتم آمدنش را باور
من نمی دانستم
معنیِ «هرگز» را
تو چرا بازنگشتی دیگر؟
پاسخ به: وقتی می گم "جادوگران" منظورم کجاست؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 تیر 1396 15:08
نمایش جزئیات
آفلاین
جادوگران:
سایتی که از هر نظر به نیازهامون پاسخ داد.
وقتی میگم جادوگران منظورم جاییه که توش محبت رو حس میکنید
همون جاییه که برای باز کردن درهای ایفای نقشش لحظه شماری میکنید.
وقتی میگم جادوگران منظورم جاییه که شخصیت های کتاب توش واقعی هستن.
وقتی میگم جادوگران فقط منظورم یه سایت نیست
منظورم دنیاییه که کاملا جدا از دنیای ما فعالیت میکنه.
منظورم سایتیه که نمیتونی بدون یه روز آنلاین شدن توش شب راحت بخوابی!
وقتی میگم جادوگران منظورم جاییه که خودت تصمیم میگیری خوب باشی یا بد باشی!
وقتی میگم جادوگران منظورم اینه(تاصبح بیدار باش!)
زندگیتو تو این دنیا خودت میسازی!
وقتی میگم جادوگران منظورم خونه اس
وقتی میگم جادوگران منظورم اعضای خوبشن
وقتی میگم جادوگران منظرورم سایت نیست
منظورم زندگی دوممه
زندگیی که خودم ساختمش...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هافلپاف ایز خفن!
شیپور خواب رودولف دست منه!
صبحا زود بیدار شید شبا هم زود بخوابید!
مراقب تلسکوپ آملیا باشید!اصلا حوصله نداره!
ارباب
بعله!و باز هم بعله...
در پناه هلگا باشید.
همین...
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: وقتی می گم "جادوگران" منظورم کجاست؟
ارسال شده در: دوشنبه 19 تیر 1396 20:00
نمایش جزئیات
آفلاین
جادوگران مثل عکس ی غذای خوش رنگ توی مجلست!
از دور جوری به نظر میاد که انگار نظیر نداره!
موقعی که میای و اولین رولتو مینویسی حس میکنی بلاخره ی جا پیدا کردی که بقیه هم تورو بفهمن!
جاییی که کسی سعی نکنه عوضت کنه و تو ی سری چهار چوب نگهت داره!
وقتی به کلاه گروهبندی میرسی با تمام وجودت حسه واقعا تو هری پاتر بودن رو داری!
با این که گرفتن نقش یکم دنگ و فنگ داره ولی حتی همون موقع هم خوشحالی!
با ورود به تالار تمام تایپیکا رو چک میکنی و دلت میخاد پرواز کنی!
وقتی کلاسا و تکالیفشونو میبینی خوشحالی!
ولی امان از وقتی که بخای با بقیه جور شی!
اون موقست که میفهمی اینجام جایی نیست که بشه توش خودت باشی!
اونموقست که غذای خوش رنگ مجله رو پختی و فهمیدی از مزش کاملا معمولیه!
آره!
اینجا هم ی جاست مثل جاهای دیگه!
اینجا هم بدون تغییر خودت نمیتونی خودت باشی!
و سوال اثلی
وقتی میگم جادوگران منظورم کجاست؟
منظورم جاییه که پر از بچه های باحاله
ولی تو بینشون جایی نداری
وقتی میگم جادوگران منظورم شیرین ترین سراب دنیاست!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

"تنها ارباب است که میماند"
پاسخ به: وقتی می گم "جادوگران" منظورم کجاست؟
ارسال شده در: دوشنبه 19 تیر 1396 16:54
نمایش جزئیات
آفلاین
جادوگران کجاست؟
جادوگران برای خیلی از ما یک سایت نیست؛ دنیای متفاوتیه که توش زندگی میکنیم.جادوگران جاییه که خیلی از ما تو نوجوونیمون کشفش کردیم وقتی توی گوگل سرچ کرده بودیم"هری پاتر" اما با گذشت چند سال هنوز هم وقتی صفحه ی اصلی سایت میاد بالا با همون ذوق و شوق وارد پروفایلمون میشیم.جادوگران جاییه که وقتی کتاب های هری پاتر رو توی کتابخونمون می بینیم با یاد خاطراتمون درش لبخند میزنیم.چند درصد از غیرجادوگرانی ها تونستن از فضای مجازی خاطره داشته باشن؟ تو جادوگران دوست پیدا میکنیم؛با این دوستا میخندیم؛گریه میکنیم؛ توی هاگوارتز شرکت میکنیم و هیجان داریم که گروهمون سرنوشتش چیه؟جادوگران جاییه که انتخاب میکنیم سیاه باشیم یا سفید... برای عقایدمون مینویسیم و مینویسیم.جادوگران یه خونه است برای همه ی مایی که یاد گرفتیم ساحره باشیم یا جادوگر، جادوگران دنیای رویای ماست.توی جادوگران مهم نیست شما چند سالتونه؛ یا کجای این کره ی خاکی زندگی میکنید. توی جادوگران شما مهمید، حتی اگر چند سال برید و برگردید بهتون نمیگن دیگه برات جایی نداریم بلکه میگن"خوش برگشتی".
من توی جادوگران زندگی کردم.وقتی عضو اینجا شدم تو زندگیم با هیچ کس چت نکرده بودم و این جا بود که برای اولین بار به کسی که نمیدونم اسمش یادتون هست یا نه (الفیاس دوج) پیام شخصی دادم.جادوگران حاصل اولین بار سرچ من تو گوگل بود.وقتی برای اولین بار پدرم برام لپ تاپ خرید و من نمیدونستم تو گوگل میتونم چی سرچ کنم.هری پاتر میخوندم برای همین سرچ کردم هری پاتر... جادوگران به من خیلی چیزا هدیه داد.بهم این عقیده رو ثابت کرد که تو میتونی کسی رو نشناسی ولی باهاش دوست باشی.آدما میتونن تو رو نشناسن ولی بهت کمک کنن.
جادوگران برای من جادویی ترین سایت دنیاست.این خونه، این سایت جادویی داره فراتر از تمام جادوهای ما،اینجا عشق جریان داره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قدم قدم تا ‏ روشنایی، ازشمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر!
می جنگیم تا آخرین نفس!!
می جنگیم برای پیروزی!!!‏
برای عشق!!!!‏
برای گریفیندور.

پاسخ به: وقتی می گم "جادوگران" منظورم کجاست؟
ارسال شده در: دوشنبه 19 تیر 1396 15:49
نمایش جزئیات
آفلاین
جادوگران پُره از آدمای دو رو.
بایدم باشه!
اینجا جای آدمای تک‌رو نیس. وقتی پاتو میذاری توی جادوگران، باید قیافه‌ی جدید داشته باشی. با یه قیافه‌ی جدید زندگی میکنی. فعالیت میکنی. دوست پیدا میکنی. دشمن پیدا میکنی. با قیافه‌ی جدیدت میخندی، در حالی قیافه‌ی قبلیت (و اصلیت!) ناراحته. با قیافه‌ی جدیدت ناراحتی، در حالی که قیافه‌ی قبلیت (و اصلیت!) داره هرهر میخنده.
بعدش یهو یه اتفاقاتی میفته و تو دوس نداری دیگه قیافه‌ی جدیدتو ببینن. بقیه رو اذیت کردی. بقیه اذیتت کردن. و شاید (شـــاید!) دوس داشته باشی که بچسبن به پاچه‌ت. ولی هیشکی نمیچسبه به پاچه‌ت. پس الکی شال و کلاه میکنی که مثلاً داری میری و اینجا دیگه جای تو نیس و حالت از ایفای نقش جادوگران بهم میخوره و جادوگران بوقه. میری و میری و میری...
ولی از کوچه‌ی پُشتی میانبُر میزنی. اونجا قیافه‌های دس‌نخورده و دست‌دوم میفروشن. یکیشون رو میخری و برمیگردی جادوگران.
اینجاس که موذی میشی و دلت میخواد اون حسِ بی‌اطلاعیِ بقیه رو یه‌کم اذیت کنی. قیافه‌ی جدیدتو به بقیه نشون میدی. بقیه اونقد از تو خوششون میاد که خودتم میگی ایول! ایول! این قیافه‌ی جدیدم از قبلیه خفن‌تره. قبلاً ریشو بودی. قیافه‌ی اصلیت هم ریشوئه. ولی الآن رژ لب زدی و موهاتو دُم‌اسبی بستی. یهو رودولف عاشقت میشه. قیافه‌ی اصلیت اون اولا به رودولف میخنده، ولی بعداً خودتم حالت از این بی‌اطلاعیِ رودولف بهم میخوره. حس میکنی که قیافه‌ی اصلیت هم شبیه قیافه‌ی جدیدت، مؤنث‌گونه شده. توی خیابونا که راه میری، احساس میکنی که دوستات تو رو مثل سابق مذکر نمی‌بینن. تو رو یه موجود مونث جدید می‌بینن. حس میکنی جات دیگه توی یه مدرسه‌ی پسرونه نیس. باید توی یه مدرسه‌ی دخترونه باشی. تو عوض شدی! جادوگران هویتت رو کامل عوض کرده! کامل!
و این... واقعاً ناراحت‌کننده‌س.
تصمیم میگیری که همه‌چی رو به شکل سابقش برگردونی و خودتو از این عذاب وجدان خلاص کنی.
امّا قبل از اینکه بتونی کاری کنی... فنگ، سوپرسگی بسیار هوشمند و اجنبی‌الهوش، با پیام شخصی ازت میپرسه: "واق واق؟! (فک کردی نمیدونم تو همون فلانیِ سابق هستی؟!)"
و همونطور که با حالت پوکرفیس به مانیتور خیره شدی، میفهمی که جادوگران که میگن، دقیقاً همینجاس.
جای آدمای دو رو.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
If you smell what THE RASOO is cooking!
وقتی می‌گم "جادوگران" منظورم کجاست؟
ارسال شده در: دوشنبه 19 تیر 1396 03:01
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
خیلی ممنون می شم اگر توی چند خط، سایت جادوگران-مخصوصا بخش ایفای نقش- و همینطور تاثیراتی که بر روی شما داشته رو توصیف کنید.
صحبت های شما، با شناسه ی ایفای نقیشتون ثبت و آرشیو می شه و به مرور زمان روی شبکه های اجتماعی سایت در اینستاگرام و تلگرام قرار داده می شه!
اسمش هم "وقتی می گم "جادوگران" منظورم کجاست؟" هست.
برای اینکه مثالی از چیزی که قراره بنویسید داشته باشید، پیشنهاد می کنم که این رو ببینید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط گابریل دلاکور در 1403/3/23 0:45:31