شخصیت جادویی خودت را بساز، به یکی از چهار خانه ملحق شو، در کلاسها شرکت کن، کوییدیچ بازی کن و ماجراجوییهای خودت را بنویس.
✨ بیش از ۱۵,۰۰۰ جادوگر از سال ۱۳۸۲
🏰 ۴ خانه فعال: گریفیندور، اسلیترین، هافلپاف، ریونکلاو
📚 اساتید راهنما تو را قدمبهقدم همراهی میکنند
⚡ ماجراجوییهای بیپایان در انتظار توست
🗺 سفر تو در هاگوارتز:
📝یک داستان کوتاه بنویس
🧙شخصیت خودت را بساز
🛒از کوچه دیاگون خرید کن
🎓به یک خانه ملحق شو
همه چیز ساده است! استاد راهنمای اختصاصی تو را در هر قدم کمک میکند
پس از اینکه پلاکس با مهربانی به سوالات دخترک پاسخ داد یکی از دوستان سوزان از وسط جمعیت با تمام توان فریاد زد: _ پلاکس گل باقالی آخه تو چگده باحالی!!!! و دوباره هیاهو و شعار دادن جمعیت آغاز شد، دقایقی بعد سوزان دوباره موفق شد خود را از لابه لای ملت پرشور بیرون بکشد.
_ خانم بلک! من یک سوال دیگه هم دارم... ایا شایعات درباره تمیز کردن و رنگ و رو دادن ب در و دیوار هاگوارتز درسته؟ ایا شما برنامه ای در خصوص رنگ کردن دیوار های قدیمی های هاگوارتز هم دارید؟
آیا در این مورد شما به جادوگرانی که به رنگ حساسیت دارند نیز توجه کرده اید؟
البته سوزان! رنگ های ضد حساسیت پوست خریدیم دبه دبه!
نقل قول:
آیا تمامی بودجه دولت شما صرف رنگی رنگی کردن زمین و آسمان خواهد شد؟
اسراف و اتلاف رنگ؟ حاشا! ما فقط جاهای لازمو رنگ میکنیم.
نقل قول:
یعنی شما خواهان تولید زیاد زباله و باقی ماندن آنها در سطل زباله ها هستید؟ ایا از نظر شما وجود بیش از حدزباله به زیبایی شهر و سلامت ملت آسیب میزند؟
نه نه اشتباه متوجه شدید. منظورم از زبالهی خوب، زبالهی زیاد نیست. تمرکز روی کیفیت مد نظر اینجانب هست نه کمیت.
نقل قول:
سوال دیگر من این است که آیا از نظر جناب عالی آدم فضایی ها موجودات بیگناهی هستند؟ فکر نمیکنید اگر ما نتوانیم آنها را شکار کرده و جلوی گسترش آنها را بگیریم ، یک روز آنها جلوی گسترش مارا خواهند گرفت؟ آیا دولت شما از این موجودات حمایت خواهد کرد؟
خب... ما با کسی که باهامون سر جنگ نداشته باشه نمیجنگیم. ولی اگه اونا بخوان به ما حمله ای چیزی بکنن پدرشونو درمیاریم! دل و جیگرشونو گاز میگیریم! خرخره شونو میجویم! به روزگار سیاه دچارشون میکنیم! گوشتشونو میریزیم جلوی بانو نجینی، استخوناشونو میدیم ایوا بقوله، شوخی نداریم با آدم فضایی جماعت!
ضیافت باشکوهی بود، جادوگران قد و نیم قد از اقصا نقاط دنیای جادویی برای حمایت از کاندیدای محبوبشان دور هم جمع شده بودند و سطل های رنگی که اینطرف و آنطرف قرار داشتند و جادوگران و ساحره های کوچکی که با صورت های نقاشی شده و زیبا بر شانه های پدر و مادر هایشان ایستاده بودند و یک صدا شعاری را فریاد میزدند... _ رای ما پلاکس خوش رنگ ما! . . _ پلاکس رنگی رنگی آخه تو چگده گشنگی! این شعار یکی از کشفیات سوزان بونز بود. دختر در هیاهو ی شادی جمعیت اینطرف و آنطرف را سرک میکشید تا بتواند پلاکس را پیدا کند و اول از همه چند امزای خوشگل از او بگیرد، چند نفری هم آن وسط نمک میپراندند و شایعه پراکنی میکردند! اما خداروشکر به لطف صداقت و روراستی پلاکس بلک و کابینه اش تمامی ابهامات برطرف شد؛ اما سوزان هنوز سوالاتی در ذهن داشت به هر شیوه ای که ممکن بود میبایست از کاندیدای محبوبش میپرسید. با هر زحمتی که بود از لابه ای جمعیت خود را به پلاکس بلک رساند،
سرکار خانم پلاکس بلک شعار دولت شما ( بیاید وزارت خونه رو رنگی کنیم ) بوده..._
نقل قول:
بیایید دستانمان را به رنگ آغشته کنیم
آیا در این مورد شما به جادوگرنی که به رنگ حساسیت دارند نیز توجه کرده اید؟
آیا تمامی بودجه دولت شما صرف رنگی رنگی کردن زمین و آسمان خواهد شد؟
نقل قول:
وقتی مردم از غذای خوب استفاده کنن، زبالهی غذای خوبی هم درست میشه. در نتیجه هر سطل زباله، یک عروسی برای حشرات!
یعنی شما خواهان تولید زیاد زباله و باقی ماندن آنها در سطل زباله ها هستید؟ ایا از نظر شما وجود بیش از حدزباله به زیبایی شهر و سلامت ملت آسیب میزند؟
سوال دیگر من این است که آیا از نظر جناب عالی آدم فضایی ها موجودات بیگناهی هستند؟ فکر نمیکنید اگر ما نتوانیم آنها را شکار کرده و جلوی گسترش آنها را بگیریم ، یک روز آنها جلوی گسترش مارا خواهند گرفت؟ آیا دولت شما از این موجودات حمایت خواهد کرد؟
در ضمن، میشه در مورد اینکه چی قراره روی دیوار های وزارت خونه بکشید، توضیح بدید؟ اصلا چیزی میکشید؟ یا چون مامانتون اجازه نقاشی کشیدن رو دیوارارو نمیده از اینکار منصرف میشین و فقط رنگشون میکنید؟
منظورت مامان بزرگه دیگه؟ اممم برنامهای ندارم راستش، ولی قطعا رو دیوار های بزرگ و جادار عکس لرد رو میکشیم که وزارخونه زیبا بشه.
نقل قول:
سرکار خانم پلاکس گل باقالی!
کتی!
نقل قول:
آیا این شایعه که در مورد تابلوی های پیکاسویی شما پخش شده درسته؟
پیکاسو نه ولی یه سری شب پرستاره ونگوگ دارم، به کارت میاد؟
نقل قول:
آیا درسته که میخوایید برای هاگوارتز کلاس طراحی هم بذارید؟
این چیزا که گفتن نداره ولی... سبز و مشکلی چطوره؟ هوم؟ سبز و مشکی و سفید؟ نه؟ نظرت درمورد سیاه و صورتی چیه؟
سرکار خانم پلاکس سبز و سیاه و سفید! نظرتون چیه یه کم ته رنگ قرمزم اضافه کنیم؟
در ضمن، میشه در مورد اینکه چی قراره روی دیوار های وزارت خونه بکشید، توضیح بدید؟ اصلا چیزی میکشید؟ یا چون مامانتون اجازه نقاشی کشیدن رو دیوارارو نمیده از اینکار منصرف میشین و فقط رنگشون میکنید؟ سرکار خانم پلاکس گل باقالی! آیا این شایعه که در مورد تابلوی های پیکاسویی شما پخش شده درسته؟ آیا درسته که میخوایید برای هاگوارتز کلاس طراحی هم بذارید؟
لینی. این حرفا چیه، بنده به عنوان وزیر اصلا موافق اختلاف بین وزیر و ملت نیستم ها!
نقل قول:
شما میدونین که دستهی بزرگی از حشرات، یعنی مگسها، غذاهای نهچندان مطبوعی رو مصرف میکنن. آیا رای به فراوانی غذای این دسته از حشرات هم میدین؟
ما میدونیم، وقتی مردم از غذای خوب استفاده کنن، زبالهی غذای خوبی هم درست میشه. در نتیجه هر سطل زباله، یک عروسی برای حشرات!
نقل قول:
غیر از اینه که این جملهی شما داره میگه کشت و کشتار در جامعهی جادویی آزاد خواهد شد و هر موجود زندهای با هر رنگ خونی که داشته باشه، مجاز به شکار شدنه؟ بنده شهروندی تیزهوش بودم و نکتهی نهفته تو جملهتون رو فهمیدم. آیا این سخن به این معناست که شما برای اولین بار در جامعهی جادویی قصد دارین سفر به فضا و شکار آدم فضاییها رو هم ممکن کنید؟
با آدم فضایی های بیگناه چیکار دارید.
بذار این مسئله رو برات باز کنم. وقتی به آب دست میزنی دستت چی میشه؟ آفرین، خیس! وقتی به زباله دست میزنی دستت چی میشه؟ آفرین، کثیف! وقتی به خون دست میزنی دستت چی میشه؟ آفرین، خونی! حالا تصور کن به رنگ دست میزنی، آکرلیک یا رنگ روغن، فرقی نداره. دستت چی میشه؟
آیا قبول دارید اینها سخنان شماست که در حضور سه کاندیدای دیگه و آقا و خانوم مجری مطرح شد؟
شما میدونین که دستهی بزرگی از حشرات، یعنی مگسها، غذاهای نهچندان مطبوعی رو مصرف میکنن. آیا رای به فراوانی غذای این دسته از حشرات هم میدین؟
نقل قول:
بیایید دستمان را به رنگ آلوده کنیم.
غیر از اینه که این جملهی شما داره میگه کشت و کشتار در جامعهی جادویی آزاد خواهد شد و هر موجود زندهای با هر رنگ خونی که داشته باشه، مجاز به شکار شدنه؟ بنده شهروندی تیزهوش بودم و نکتهی نهفته تو جملهتون رو فهمیدم. آیا این سخن به این معناست که شما برای اولین بار در جامعهی جادویی قصد دارین سفر به فضا و شکار آدم فضاییها رو هم ممکن کنید؟