جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

61 کاربر(ها) آنلاین هستند (43 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
60
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  94 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: چهارشنبه 11 تیر 1393 08:42
نمایش جزئیات
فن فیکشن را دیدم
از اینکه دل بچه های سایت را خوشحال کردید، صمیمانه از شما متشکرم.

***
خوب حالا جدا از شوخی
اولش جا داره به شخصه یه تشکر کنم هم از جیمز و هم از تدی که توی این قحطی جدی نویسی، ما نوشته ای رو ازشون می خونیم که تلفیقی از طنز و جدی(بیشتر متمایل به جدی) هست.هر چند در قالب فن فیکشن.
این واسه بنده که عاشق نوشته های تلفیقی هستم خودش غنیمتی بود. حد اقل منِ موش رو شیر کرد تا شاید من هم یه روزی دست به فن فیکشن نویسی بزنم.از این بابت از شما متشکرم

دوم این که اون بخشی از فن فیکشنتون که در مورد هدیه دادلی بود، خوب خیلی شیرین بود واسه من.یک درِ تازه بود در دنیای هری پاتر. به طوری که با این در اگر در بند در مانند، در مانند!
یه جور خواسته غیر حرفه ای هستش ازتون.ولی اگه بتونید یه فصل رو ارتباط بدین به دید و بازدید خانواده پاتر از خانواده دادلی، خیلی جالب می شه. هر چند که چون سیر داستان رو از قبل پیش بینی کردین، این ایده یحتمل شوت شده سمت دروازه.

سوم می رسیم به خود داستان. خوب تا این جاش فضا رو خوب به وجود آوردین.یعنی ما یه دید نسبی پیدا کردیم با خانواده پاتر و ارتباطات و ویژگی های شخصیشون.اگر چه خوب باز جای کار داره.به خصوص روی شخصیت آسپ و لیلی.(اگر چه اگه ماجرا توی هاگوارتز دنبال بشه طبیعتا دیگه نیازی نیست)
این نوشته از نظر نبوغ و خلاقیت جادویی هم نمره خیلی قبولی رو می گیره از دید من.
دیالوگ ها خیلی خیلی خوب رد و بدل می شد بین شخصیت ها.یه مقدار اتفاقایی که بعد از دیالوگ ها داره ایجاد می شه رو بیشتر می تونید فضاسازیش کنید.
در کل منم مثل اون یازده تا منتظر فصل های آیندش هستم!!
*****
در ضمن از پرحرفی من خسته نشید بوقیا

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: سه‌شنبه 10 تیر 1393 22:48
نمایش جزئیات
ویولت، باری، الاف، آیلین و آلیس عزیز!
مرسی از لطفی که دارین بهمون. توجه شما برای ما انرژی و انگیزه ست.
همین روزا شروع میکنیم فصل سه و چهار رو، ممنون که هستین کنارمون.

نقل قول:

اگه بعنوان یه کتاب مکمل چاپش کنین مطمئنم پرفروش میشه ها!


مرسی باری عزیز، لطف داری بهمون.
امیدوارم تا فصل آخر همینطور راضی باشید ازمون.
من و تدی راستش بیشتر برا این مینویسیم که به همه مون خوش بگذره!
نداریم همچین ایده ای رو، حداقل فعلا.
و همونطور که گفتی باید دید فصل های بعد چطورن.

نقل قول:
انتقاد و پیشنهاد بخوره تو سرت!


آهای الاف، واسه بودلرا الافیا، واس من لافی فقط!
درست صوبت کن با گرگم! وگرنه میام میخورمتا!
مرسی عزیز واسه لطفی که داری.
اون امضاتم قشنگه.

نقل قول:
جیمز هرچند سال به سال تو تاپیک من نظر نمیدی

آیلین عزیز عرض کردم که من فک کردم تعطیل کردی فن رو وقتی تو چت باکس گفتی نوشته هاتو از دست دادی، مطمئن باش که میخونم و گیر میدم به زودی بهت. چه علاقه ای داری گیر بدن بهت؟
و قطعا اینطور نیست که به این خاطر بیام پی فن فیکشنت که هوای گردش سوم رو داشته باشی در مقابل.
به هر حال من وقتی فن فیکشن تو رو خوندم که اصن ایده ای نداشتیم برای فن فیکشن جیمزتدیا اونقدرا و نمیدونسیم کار به اینجا میرسه.
در هر حال چشم.
بابت لطف بی نهایتت هم ممنونم و مرسی که داری هوامونو

نقل قول:

فقط یه چیزی...حالا چرا گردش سوم؟

نمیگیم که!
مث این میمونه که رولینگ تو همون فصل دوم کتابش بگه چرا اسم ِ کتابو گذاشته یادگاران مرگ! نمیگه که

بازم مرسی از همه تون، پیام من اینجا به این معنی نیست که وقت تمومه و کسی نمیتونه نظر بده دیگه، تا آماده شدن دو فصل بعد هنوز کار زیاده و تا اون موقع خوشحال میشیم نظراتتون رو بخونیم در مورد دو فصل اول.

پیشنهاد و انتقاد برامون مهمه که اگه اشتباهی داشتیم تا الان، در ادامه تکرار نکنیمش و انشالا که شما هم تا پایان داستان راضی باشین از کار.


افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: سه‌شنبه 10 تیر 1393 17:36
نمایش جزئیات
ما منتظر دومی هستیم! ما منتظر دومی هستیم!

جیمز، تدی خیلی قشنگ بود، بعد از یه سال حس کردم رولینگ داره کتاب می‌نویسه دوباره و نوشته های شما از مال رولینگ ملموس تره چون ما داریم واقعا این شخصیتا رو می‌بینم، شکل گرفتنشون و دوستیشون رو دیدیم و خیلی بهتره خب!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: سه‌شنبه 10 تیر 1393 17:23
نمایش جزئیات
جیمز هرچند سال به سال تو تاپیک من نظر نمیدی ولی من میام نظر میدم چون منم مثل تو یه نویسندم!آه!زاغی دستمال! فیـــــــــــــن!
داستان قشنگی بود.توصیفات صحنه،فضا سازی و...خب من چی می تونم بگم جز اینکه منتظر بقیه ش هستم.
فقط یه چیزی...حالا چرا گردش سوم؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: سه‌شنبه 10 تیر 1393 15:18
نمایش جزئیات
نقل قول:
از همه جور پیشنهاد و انتقادی استقبال میشه


انتقاد و پیشنهاد بخوره تو سرت!
من الان چی بگم؟ انتقاد کنم؟ داستان خوبی بود.
خوبه؟


تصویر اصلی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: سه‌شنبه 10 تیر 1393 08:28
نمایش جزئیات
انتقاد؟جای انتقادم مگه گذاشتید؟
اگه میشه از کتابای رولینگ انتقاد کرد،از اینم میشه.
اگه بعنوان یه کتاب مکمل چاپش کنین مطمئنم پرفروش میشه ها!
برای پیشنهاد هم باید منتظر فصلای بعد بمانیم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: سه‌شنبه 10 تیر 1393 06:08
نمایش جزئیات



من قبلاً همه نظرات و نقدا و پیشنهادا و الخ رو داده بودم بهتون. مشکل اصلی‌تون هم اینه که انقد خوب می‌نویسید که آدم اصن حرفی واس گفتن نداره به هر حال.

بعد به عنوان کسی که با جیمز و تدی زندگی کرده، باس بگم خعلی خودتونید توی فصلا. اینو گفته بودم بهتون؟

راستشو بخواید واس این نیومدم اصن تو تاپیک. اومدم بگم اسم‌گذاری فصلاتونو دوس داشتم. قشنگ انگار خود رولینگ اسم گذاشته بود روی فصلا. "آذرخش روی سنگ‌فرش" .. "ضدحال".. دس‌مریزاد!

منتظر فصلای بعدی‌م. زوووووووووووووود!!



افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
گردش سوم
ارسال شده در: یکشنبه 8 تیر 1393 23:52
نمایش جزئیات
"گردش سوم" اسم فن فیکشنیه که فصل به فصل توسط من و جیمز سیریوس پاتر در حال نگارشه و دو فصل اول این داستان آماده شده. داستان در مورد اتفاقاتیه که طی سال آخر تدی و سال اول جیمز در هاگوارتز پیش میاد.

از همه جور پیشنهاد و انتقادی استقبال میشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

پیوند فایل:


zip اندازه فایل: 485.92 KB; بازدیدها: 34
zip اندازه فایل: 112.17 KB; بازدیدها: 30