اگه میشه مجوز یه تاپیک با عنوان "وسایل نقلیه جادویی" رو بدید تا توش درباره ی انواع وسایل نقلیه جادویی و ضرر و مزایای اونا و ... بحث بشه . جاش تو تاپیکا خالیه .
پس همون هرپو جان بگو تا شاید در مورد گالر تجدید نظر کنه ... خوب یه نفر ر و میذاریم ناظر که اگه کسی چیز درستی نزد پاکش کنه و اگه موافقت بشه یه سری قوانین میذاریم که هر کسی نتونه هر عکسی بذاره -.-.-.-.-.-.- لطفاً روی این قضیه تجدید نظر کنین مرسی
هرپو : والا در مورد یه همچین چیزه بدیهی دیگه لازم نیست که نظر منم بدونی عزیز جون . وقتی سایت گالری داره ما که نمیتونیم یه گالری دیگه توی فرومش بذاریم . اگر شما میبینی عکس تایید نشده یعنی اینکه یه اشکالی داره که نمیشه روی سایت گذاشت . اونوقت عکسایی که تایید نشدن رو میخوای بذاری رو سایت !!؟ اگرم دیر تایید میشه به هر حال دیگه نمیشه کاریش کرد دیگه ! دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره .
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی کثیف در 1385/5/6 8:19:48
امضا ندارم میشه انگشت بزنم؟ جهانی بیندیشیم ایرانی بمانیم !
میخواستم ببینم میشه یه تاپیک بزنیم که بچه های سایت بیان و عکس های هری پاتریشونو بذارن توش ؟ دلیل : گالری خیلی طول میکشه و مثل این که مشکل داره چون عکس ها رو نمیذاره و تنها وقتی میذاره که 3 یا 4 بار براش عکسو سند کرده باشی ، اینجوری عکس ها سریع تر فرستاده میشه و همه میبینن و لذت میبرن ... نظرتون چیه ؟ امیدوارم موافقت کنین. نام تاپیک : .:: گالری فوری ::.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
امضا ندارم میشه انگشت بزنم؟ جهانی بیندیشیم ایرانی بمانیم !
لسترنج جان این تاپیکی که شما میگی توی فروم زیر دست من نیست، خب وقتی زیر دست من نباشه من نمی تونم بهش برسم . الان توی اتاق ضروریاته اگه شکایتی چیزی داری با ناظرای اونجا صحبت کن . اگرم پیشنهادی چیزی درمورد ترینها داری با مدیرا صلاح مشورت کن .
من دوباره درخواستمو براي تاپيك بد ترين كتاب رولينگ تكرار مي كنم آخه بابا مجوز زيباترين فصل تو سري كتاباي هري پاترو هم از اينجا گرفتم هرچند الآن تو ضرورياته راستي چرا هنوز جمع بندي نشده؟
عزیز من دعوا نداره که قرار بود که یه سری از تاپیکا منتقل بشن به ضروریات . تاپیک تو هم جزوش بود واسه همین رفت ضروریات . بد ترین کتاب رولینگ هم ربطی به جادو و جادوگری نداره دیگه .
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط شادمهر در 1385/4/20 20:54:00 ویرایش شده توسط هرپوی کثیف در 1385/4/21 16:36:28