خب ، بعد از اینکه به این نتیجه رسیدیم که مدیران عزیز با وجودِ حجم بالای فعالیت قصد ندارن ترین ها رو برگزار کنن ، با پیشنهادِ تعدادی از اعضای خوب و مدیر ایفای نقش تصمیم گرفتم دوباره این تاپیک رو فعال کنیم ، چون اینجا بهترین تاپیک هست برای اینکه ملت بدونِ رفیق و رفیق بازی و دعوا سر رنک میتونن بهترین های هفته رو انتخاب کنن و این باعث میشه که تقدیر بشه از اون عزیزان .
انتخاباتِ این هفته با عناوین زیر برگزار میشه ... توجه کنید که با ذکر دلیل حتما رای بدید ، وگرنه رایتون در نظر گرفته نمیشه ... ضمنا از اونجایی که بعد از مدت ها دوباره ترین ها برگزار میشه مشکلی نیست اگر ترین های مدتی قبل رو هم معرفی کنید .
بهترین آواتار : بهترین امضا : بهترین جمله : بهترین نویسنده : بهترین سوژه : بهترین عضو : بهترین ناظر : بهترین مدیر : بهترین تاپیک : بهترین پست : بهترین محل زندگی : بهترین استادِ هاگوارتز : جادوگر هفته : در این عنوان شخصی معرفی میشود که از نظر فعالیت و نویسندگی در طول هفته بهتر از سایرین بوده .