جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

16 کاربر(ها) آنلاین هستند (5 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
15
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  280 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  351 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: ایا در سالهای اینده وقتی به سن مثلا 40 سال به بالا برسیم بازم هری پاترو دوست داریم؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 25 مرداد 1384 16:59
نمایش جزئیات
آفلاین
شما چرا همچین حرفی می زنید یعنی می تونید هری و رون و
هرمیون و سیریوس و ... رو فراموش کنید واقعا که

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
نیومده رفتیم !!!!
بچه ها هرکس زو
Re: ایا در سالهای اینده وقتی به سن مثلا 40 سال به بالا برسیم بازم هری پاترو دوست داریم؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 25 مرداد 1384 16:40
نمایش جزئیات
آفلاین
يه چيزا ميگيد ادم شاخ در مي ياره ها مگه ميشه اين جيگر رو از ياد برد :bigkiss: :bigkiss: :bigkiss:

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Only Raven


username امـ در پاتر مور :

HazelDawn14257
Re: ایا در سالهای اینده وقتی به سن مثلا 40 سال به بالا برسیم بازم هری پاترو دوست داریم؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 18 مرداد 1384 11:03
نمایش جزئیات
آفلاین
اینکه دوستان میگن داره از علاقه شون کم میشه موضوع جالبیه.مثل اینکه خیلی ها این نظر رو دارن.شاید دلیلش سبک نگارش رولینگ بعد از آزکابان باشه. آزکابان اوج نویسندگی و درواقع شاهکار اون بود. ولی از اون به بعد نثرش یه کم عوض شد چون دیگه 6 میلیارد نفر چشمشون به دستای اون بود. احتمالاً برای همین یه کم نثرش عوض شد.
ولی من از اونهایی هستم که وقتی مردم وصیت می کنم کتاب رو هم با من دفن کنن!!!!!!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: ایا در سالهای اینده وقتی به سن مثلا 40 سال به بالا برسیم بازم هری پاترو دوست داریم؟
ارسال شده در: دوشنبه 17 مرداد 1384 23:31
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من علاقه من تغيير نمي كنه حتي اگه كتاب 7 جالب نباشه چون من 40 سال ديگه ميدونم كه يه مدت از زندگي خودم عاشق هري پاتر بودم و هميشه منتظر كتاباش بودم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
He is their friend

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: نسل بعد مثل ما هرى پاترى مىشه؟
ارسال شده در: دوشنبه 17 مرداد 1384 22:53
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من كتاب هاي هري پاتر اين قدر خوب و جاودانه هست كه چندين نسل بعد از ما هم عاشق اين كتاب مي شن و مي خونن.

اگه الان كتاباي قديمي طرفدار ندارن مال اينه كه به جاودانگي هري پاتر و به جذابيت اون نيستن.
فقط ممكنه كه نسل بعذ از ما چون تمام كتاب در دسترسشونه اين ذوق و شوق ما را براي زودتر خوندن كتاب نداشته باشن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
He is their friend

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: ایا در سالهای اینده وقتی به سن مثلا 40 سال به بالا برسیم بازم هری پاترو دوست داریم؟
ارسال شده در: دوشنبه 17 مرداد 1384 22:16
نمایش جزئیات
آفلاین
من میدونم محاله همچین چیزی بشه. همین الآنم دیگه مثل اون موقع ها هی نمیرم هری پاتر رو ار اول شروع کنم. در ضمن با عرض معزرت, از رولینگ دیگه خوشم نمیاد . فکر هم میکنم که کتاب 7 مثل بقیه زیاد جالب نباشه چون گفته حالا من یه بچه جدید دارم و زیاد نمیتونم مثل قبل به کتاب بپردازم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: ایا در سالهای اینده وقتی به سن مثلا 40 سال به بالا برسیم بازم هری پاترو دوست داریم؟
ارسال شده در: دوشنبه 17 مرداد 1384 22:07
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

استرایدر نوشته:
من همین حالاشم سال به سال داره علاقه ام کمترمیشه چه برسه به چن سال دیگه!
اما فراموشش نمیکنم!

باهات به طور وحشتناكي موافقم ديگه مثل اولا نيستم كه هر روز برم كتاب فروشي ببينم كتاب جديدش اومده يا نه ديگه زياد برام مهم نيست ولي خب كتاب جالبيه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
نوشيدني چي ميل داريد؟ :pint:
choي سابق
پری دریایی:
Re: نسل بعد مثل ما هرى پاترى مىشه؟
ارسال شده در: دوشنبه 17 مرداد 1384 22:02
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من امكان نداره اين اتفاق بيوفته و اونا هري پاتر بخونن مثلا الان خيلي كم پيدا مي شن افرادي كه از كتاباي دافنه دوموريه لذت ببرن در صورتي كه اون موقع كتاب مورد علاقه اون نسل بوده
اين سوال مثل اينه كه بپرسيد بچه هاي آينده بازم شنگول و منگول مي خونن؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
نوشيدني چي ميل داريد؟ :pint:
choي سابق
پری دریایی:
Re: نسل بعد مثل ما هرى پاترى مىشه؟
ارسال شده در: دوشنبه 17 مرداد 1384 21:30
نمایش جزئیات
آفلاین
من فکر میکنم بستگی به این داشته باشه که کتابی درباره این موضوع و با همین جذابیت میاد یا نه چون این کتاب با کتابهای قبلی خودش تفاوتهای زیادی داره و مهمترین دلیلش از نظر من اینه که دنیای کنونی مارو با یه دنیای خیالی به خوبی پیوند داده ولی با دبی موافقم چون کسی نمیدونه تا مثلا 10 سال دیگه افکار مردم چه جوریه ولی معمولا رمانهای تاثیرگذار باقی میمونن ولی باید صبر کرد ودید که چی میشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
The Death Prophet is coming to U

Enemies of the heir beware
Re: نسل بعد مثل ما هرى پاترى مىشه؟
ارسال شده در: دوشنبه 17 مرداد 1384 20:36
نمایش جزئیات
آفلاین
من اگه ازدواج کردمو بچه دار شدم حتمن به بچم می دم بخونه
با روح رو شنایی کاملن مخالفم ارباب حلقه ها مال روز و دموده می شه ولی هری زمان نداره
به وبلاگم سر بزنید
hogsemid.persianblog.com

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عضو تیم دراگون (کوییدیچ)
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده
مدیر کتابخانه ی گریفیندور ( خصوصی و محرمانه)