(10)بهترين پست :اين پست در محفل به روايت فتح اينيگو ايماگو
(11)بهترین محل زندگی : جيمز سيريوس پاتر
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
در كنار درياچه ي نقره ايي قدم ميزنم و با بغضي که مدتهاست گلويم را ميفشارد، رو به امواج خروشانش مي ايستم و در افق، طرح غم انگيز نگاهش را ميبينم، كه هنوز هم اثر جادويي اش را به قلب رنجورم نشانه ميرود.. كه هنوز نتوانستم مرگ نا به هنگام و تلخش را باور كنم.. كه هنوز بند بند اين تن نا استوار به نيروي خاطره ي لبخند اوست كه پابرجاست.. با يأس يقه ي ردايم را چنگ ميزنم و در برابر وزش تند نسيم، وجودِ ويرانم را از هر چه برودت و نيستي حفظ ميكنم.. از سمت جنگل ممنوعه، طوفاني به راهست و حجم نامشخصي از برگ و شاخه ي درختان مختلف را به اين سو ميآورد.. اخم ميكنم تا مژگانم دربرابر اين طوفان، از چشمان اشكبارم محافظت كند.. شايد يك طوفان همه ي آن خاطره ي تلخ را از وجودم بزدايد..
بهترین آواتار:واقعا نمیدونم!ولی آواتار های آلبوس سوروس پاتر،پیوز و چارلی ویزلی خیلی قشنگ هستن! بهترین امضا:کینگزلی شکلبوت! بهترین جمله:.... بهترین نویسنده:بلاتریکس لسترنج! بهترین عضو:کینگزلی شکلبوت! بهترین ناظر:آلبوس سوروس پاتر! بهترین مدیر:پروفسور کوییرل! بهترین تاپیک:کلوپ شطرنج جادویی! بهترین پست:.... بهترین محل زندگی:بلاتریکس لسترنج!
بهترین جمله : جمله ی کینگزلی در امضاش:بتی بريسوت انسانی بود كه شخص خواننده ی داستانهايش را درون آنها فرو می برد. در صورتی كه مدت زمان بيشتری در سايت می ماند می توانست عناوين فراوانی را تصاحب كند اما... اما حيف كه به همان آرامی كه آمد به همان آرامی هم رفت.
بهترین نویسنده :لیسا تورپین!
بهترین عضو :...
بهترین ناظر : جیمز سیریوس پاتر!
بهترین مدیر :...
بهترین تاپیک :کلوپ شطرنج جادوییییییییییییی!
بهترین پست:پست ریموس لوپین در اتاق ضروریات
بهترین محل زندگی:آبرفورث دامبلدور!!!و جیمز سیریوس
پ.ن:انتخاب بهترین محل زندگی از بین آبر و جیمز برام سخت بود.به همین دلیل هر دوش را گذاشتم!!!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
غیر ممکن غیر ممکنه! همینی که گفتم...ناراحتی زنگ بزن 118
توجه کنید : از این ترین ها ، تمام ِ رای هایی که طعنه آمیز هستند یا جنبه ی طنز دارن و یا مشکلی دارن ، حذف میشه ! جدی رای بدید که مشکلی پیش نیاد و ارزش ترین ها حفظ بشه .