والا همون یه ذره چیزی هم که قبلا بلد بودم با اومدن هری پاتر از یادم پر کشید(رفت).می خوام بگم هری پاتر منو از عالم واقعیات جدا کردو به سمت دنیای تخیل هلم داد.شاید به خاطر همین موضوع تخیلم بود که عضو این سایت شدم.
ما هممون اميد و دوستي و مرام رو ياد گرفتيم ولي آيا حرف زدنمون بهتر از قبل نشده؟ من پوزخند زدن - مؤدب بودن - متنفر بودن و شناختن رو ياد گرفتم + خيلي چيزاي ديگه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
فقط عشق به ارباب وجود دارد وکسانی که از ورزیدن آن عاجزند
من مهمترین چیزهایی که از کتابهای هری پاتر یاد گرفتم: عشق.انسان بوسیله ی عشق می تونه خیلی از مشکلا رو حل کنه. دوستی. حس تخیل. داشتن هدف در زندگی و خیلی چیزای دیگه.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[i][size=small][color=3333CC]هيچ وقت نگوييد كه اي كاش زندگي بهتر �
بهترین چیزی که این کتابها به من یاد داد این بود ککه معجزه امکان پذیره و قدرت مند ترین صلاح یا سلاح یک انسان قدرت تخیلشه شماهاهم به این جمله فکر کنید از همین جمله هم میشه درسهای زیادی گرفت
خب خیلی چیزها!!! مثلا اینکه باید با مشکلات جنگید.....بالاخره یا اون پیروز می شه و تا تو.....اما سعی بی نتیجه نمی مونه.....امیدوار بودن.....شجاعت......وفاداری.....و هم چنین فداکاری و خیلی چیز های دیگر که می شه در تک تک داستان های هری پاتر می تونیم اونها رو بیابیم.....هری پاتر فقط یه داستان نبود......
به من یکمی تندخونیه کتاب را یاد داد بعد روحیه ی تخیل گرایی را یاد داد که بتونم در این سایت از تخیلات خود استفاده کنم ولی شانس به ما پشت کرده ولی خوب مشکلی نیست چیزای دیگه ای هم یاد داده که بتونم استفاده کنم اونم اینه که هر ادمی چندین رو داره و برای هر کسی یک جور اخلاق معینی دارد. بعد کمی هم من را از حالت سادگی در اورد یعنی کمی به من سیاست یاد داد که پیشه بقیه ی بچه تهرونی ها کم نیاوریم. کمی هم من را از افکار بچگانه در اورد تا بتونم مثل ادما فکر کنم. از همه مهمتر اینکه من رو به مدرسه علاقمند کرد. من که از مدرسه تنفر داشتم ولی حالا دوست دارم برم مدرسه حی بچه هارو اذیت کنم...وای چه هالی میده. ولی در کل خیلی چیزا یاد داد که بشه از اونا در اینده استفاده کنم. البته چیزای منفی هم به ادم یاد میده که این به خاطر مسلمان نبودن نویسنده است مثل مست کردن در مجالس و رقصیدن با جفت خود که البته خوب اینا کمی هم عادی شده و من که میگم خوبه رو روحیه تاثیر میذاره و این چیزا زیاد تازگی ندارن.
پروفسور خودتي؟بابا تركوندي,جدا با حرفاي حسني موافقم هري قرار نبود چيزي به ما ياد بده فقط قرار بود يه مقدار از وقت مارو پر كنه و به اصطلاح باعث بشه ما تفريح سالم داشته باشيم و كلي هم پول بريزه تو جيب خانم جي كي رولينگ در كل نه نظر من تنها نتيجه اي كه ميتونيم از اين كتاب بگيريم اينه كه بيشتر از يه ماه يه دوست دختر نداشته باشيم و برعكس به نظر من با محتوايي داستان زياد نبود شما در داستان لوتر ريشه هاي پايداري استقامت اصلت و هزار و يكصد چيز ديگه ميبينيد كه از اونها در كرابهاي هري پاتر خبري نيست همونطور كه گفتم هدف اصلي هري پاتر سرگرميه براي همينم هست كه فروشش بسيار بالاست.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[size=medium][color=0000FF]غم و اندوه را مي ستايم زيرا همواره همراه من بوده ?