جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

40 کاربر(ها) آنلاین هستند (25 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
38
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  280 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  352 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: بهترين ناظر ماه
ارسال شده در: پنجشنبه 14 اردیبهشت 1385 12:51
نمایش جزئیات
آفلاین
بهترين ناظر ماه به نظر من پروفسور كوييرل هست.
به نظر من ايشون يك ناظر كامل هست و خصوصياتى رو كه يك ناظر بايد داشته باشه رو داره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[i][size=small][color=3333CC]هيچ وقت نگوييد كه اي كاش زندگي بهتر �
Re: بهترين ناظر ماه
ارسال شده در: پنجشنبه 14 اردیبهشت 1385 12:16
نمایش جزئیات
آفلاین
خب من اعتراف میکنم که بین بلیز و پروفسور کوییرل موندم .
بلیز که نظارتش از نقدهای 20 خطی شروع میشه و به صحیح کردن غلط های املایی خطم میشه .
پروفسور کوییرل هم که نشانه بارز یک دموکرات و قدرت نظارت در سایته .

رای من : بلیز زابینی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگی من به پیکان جوانان گوجه ایم [size=large][color=000066]و[/color
Re: بهترين ناظر ماه
ارسال شده در: چهارشنبه 13 اردیبهشت 1385 21:28
نمایش جزئیات
آفلاین
هومک...به نظر من بهترین ناظر نارسیسا هست به خاطر همه فعالیتهایی که تو امپراطوری کرد...امپراطوری بدست نارسیسا و پیتر فعال شد و نقد های نارسیسا شاهکاری بودن!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]
Re: بهترين ناظر ماه
ارسال شده در: چهارشنبه 13 اردیبهشت 1385 21:04
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من بهترین ناظر پروفسور کوییرل باشه که تو انجمن کوئیدیچ دموکراسی محض رو حاکم کرد واقعا خوب کار کرد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][color=0000FF]بينز نام
Re: بهترين ناظر ماه
ارسال شده در: چهارشنبه 13 اردیبهشت 1385 16:23
نمایش جزئیات
آفلاین
فکر میکنم بهترين ناظر در مدت این دو ماه اخیر بدون شک بلیز زابینی بود که واقعا عالی کار کرد !
رای من به بلیزه ... توی تالار اسلی به همه پستها رسید و نقدشون کرد و در مواقع حساس مسیر داستانر و تغییر داد ...
به همه امور مربوطش رسید .
توی دیاگون هم به بهترين نحو کار کرد و در مدت کوتاه نظارتش فکر میکنم خوب جواب داد .
رای من با توجه به شناختی که دارم بلیز هست .
البته تمامی ناظرها عالی کار کردند و فکر میکنم انتخاب یک نفر چندان عادلانه نباشه اما جا داره از همگی دوستان واقعا تشکر کنم که با نظارت خوب و به موقعی که داشتند انجمنها رو به سمت مسیر صحیح و فعالیت بیشتر پیش بردند .
ایده های خوب ، هدایت صحیح ، دنبال کردن تاپیکهای تحت نظارت و ...

با تشکر ويژه و قدردانی تمام زحمات کوييرل بزرگوار در طی این مدت دو ماهه که واقعا عالی کار کردند !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دراکو مالفوی در 1385/2/13 21:27:46

وزیر مردمی اورجینال اسبق


تک درختم سوخت ، پس بذار جنگل بسوزه
Re: بهترين ناظر ماه
ارسال شده در: چهارشنبه 13 اردیبهشت 1385 16:07
نمایش جزئیات
آفلاین
خب !

از نظر نظارت که خب ، خیلی ها هستن . ولی رای من به بیلز زابینی هستش .
برای رسیدگی دقیق(!) به تالار اسلیترین .
برای نقد(!)های همه پسندش !
برای کارهایی که برای تالار اسلیترین انجام داده (!)
چون خب ناظر تالار معمولا کسی نیست که همه با اون کنار بیان ، پس بیلز خوب کسی بوده که افراد اسلیترین باهاش کنار اومدن . همین !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آن چه ثابت و برجاست ، ثابت و برجا نیست . دنیا این چنین که هست نمی ماند .
برتول برشت


Re: بهترين ناظر ماه
ارسال شده در: چهارشنبه 13 اردیبهشت 1385 13:36
نمایش جزئیات
آفلاین
بهترین ناظر از نظر من پروفسور کوییرل هستش.
دلیل:من خیلی جاها پست زدم و گاهی بعد از 2 یا حتی 3 روز به آن رسیدگی شد ولی درخو استهایی که از پروفسور می کردم قبل از 24 ساعت جواب داده می شدن و همه ی جوابها هم قانع کننده بودن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بهترين ناظر ماه
ارسال شده در: چهارشنبه 13 اردیبهشت 1385 13:28
نمایش جزئیات
آفلاین
بهترین ناظر ماه از نظر من

بلیز زابینی

دلیل: توجه زیاد به تالار اسلی و نقد های مناسب که زیر پست ها میگذاره
و البته گرفتن غلط های پست های ملت قهرمان اسلی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بهترين ناظر ماه
ارسال شده در: چهارشنبه 13 اردیبهشت 1385 05:51
نمایش جزئیات
آفلاین
توضیحات :نسخه ی پیشرفته:

برای مدت ده روز -از 13 اردیبهشت ماه تا 23 اردیبهشت- ، این تاپیک باز خواهد بود.
پست های شما باید شامل شناسه ی فرد مورد نظرتان برای دریافت عنوان ِ " بهترين ناظر ماه " در دو ماه اخیر و توضیح قابل قبولی برای این انتخاب باشد! ( در غیر این صورت رای شما مردود اعلام خواهد شد!)

با بررسی پست ها و مطابقت دادن آن ها با قوانین انتخاب ترین های ماه ، تعداد رای کاندیدا های مورد ِ نظر ِ هر کدام از اعضا ، اعلام شده و طبعا صاحبان بیشترین آرا به بخش نظر سنجی راه پیدا می کنند!

( تعداد راه یافتگان به نظر سنجی ، طبق شرایط آرا تعیین خواهد شد. اما گفتنی است که ماکزیمم تعداد کاندیدا های حاضر در نظر سنجی 4 کاندیدا می باشد!)

پس از ده روز ، تاپیک قفل شده و نظر سنجی برای انتخاب بهترین کاندیدا ها ی معرفی شده آغاز می شود!


توضیحات : نسخه ی مناسب ِ گراوپی!

این تاپیک برای مدت ده روز ( 13-23 اردیبهشت) رو باز کردیم که شما بیاد و توش پست بزنید و بگید که چه کسی به نظرتون بهترین شخص برای دریافت عنوان ِ بهترين ناظر ماه هست!
ضمنا توی پستتون علاوه بر ذکر شناسه ی فردی که مورد نظرتونه ، دلیلی هم برای انتخابتون ذکر کنید! چون انتخاب های بدون دلیل ، مورد قبول واقع نمی شه.

بعد از ده روز که کاندیدا ها معرفی شدن ، با حذف رای های مردود شده ، تعداد رای های هر کاندیدا اعلام می شه و اون هایی که رای بیشتری اورده باشن به بخش نظر سنجی راه پیدا می کنن!

در این بخش شما یه بار دیگه به کاندیدا های اعلام شده ، رای می دید تا بالاخره تکلیف رنک مشخص بشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!