خب من اعتراف میکنم که بین بلیز و پروفسور کوییرل موندم . بلیز که نظارتش از نقدهای 20 خطی شروع میشه و به صحیح کردن غلط های املایی خطم میشه . پروفسور کوییرل هم که نشانه بارز یک دموکرات و قدرت نظارت در سایته .
رای من : بلیز زابینی
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگی من بهپیکان جوانان گوجه ایم [size=large][color=000066]و[/color
هومک...به نظر من بهترین ناظر نارسیسا هست به خاطر همه فعالیتهایی که تو امپراطوری کرد...امپراطوری بدست نارسیسا و پیتر فعال شد و نقد های نارسیسا شاهکاری بودن!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worried, Harry,»
said Dumbledore, his voice a little stronger despite
the freezing water. «I am with you.»[/font] [/b]
فکر میکنم بهترين ناظر در مدت این دو ماه اخیر بدون شک بلیز زابینی بود که واقعا عالی کار کرد ! رای من به بلیزه ... توی تالار اسلی به همه پستها رسید و نقدشون کرد و در مواقع حساس مسیر داستانر و تغییر داد ... به همه امور مربوطش رسید . توی دیاگون هم به بهترين نحو کار کرد و در مدت کوتاه نظارتش فکر میکنم خوب جواب داد . رای من با توجه به شناختی که دارم بلیز هست . البته تمامی ناظرها عالی کار کردند و فکر میکنم انتخاب یک نفر چندان عادلانه نباشه اما جا داره از همگی دوستان واقعا تشکر کنم که با نظارت خوب و به موقعی که داشتند انجمنها رو به سمت مسیر صحیح و فعالیت بیشتر پیش بردند . ایده های خوب ، هدایت صحیح ، دنبال کردن تاپیکهای تحت نظارت و ...
با تشکر ويژه و قدردانی تمام زحمات کوييرل بزرگوار در طی این مدت دو ماهه که واقعا عالی کار کردند !
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دراکو مالفوی در 1385/2/13 21:27:46
از نظر نظارت که خب ، خیلی ها هستن . ولی رای من به بیلز زابینی هستش . برای رسیدگی دقیق(!) به تالار اسلیترین . برای نقد(!)های همه پسندش ! برای کارهایی که برای تالار اسلیترین انجام داده (!) چون خب ناظر تالار معمولا کسی نیست که همه با اون کنار بیان ، پس بیلز خوب کسی بوده که افراد اسلیترین باهاش کنار اومدن . همین !
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
آن چه ثابت و برجاست ، ثابت و برجا نیست . دنیا این چنین که هست نمی ماند . برتول برشت
بهترین ناظر از نظر من پروفسور کوییرل هستش. دلیل:من خیلی جاها پست زدم و گاهی بعد از 2 یا حتی 3 روز به آن رسیدگی شد ولی درخو استهایی که از پروفسور می کردم قبل از 24 ساعت جواب داده می شدن و همه ی جوابها هم قانع کننده بودن
برای مدت ده روز -از 13 اردیبهشت ماه تا 23 اردیبهشت- ، این تاپیک باز خواهد بود. پست های شما باید شامل شناسه ی فرد مورد نظرتان برای دریافت عنوان ِ " بهترين ناظر ماه " در دو ماه اخیر و توضیح قابل قبولی برای این انتخاب باشد! ( در غیر این صورت رای شما مردود اعلام خواهد شد!)
با بررسی پست ها و مطابقت دادن آن ها با قوانین انتخاب ترین های ماه ، تعداد رای کاندیدا های مورد ِ نظر ِ هر کدام از اعضا ، اعلام شده و طبعا صاحبان بیشترین آرا به بخش نظر سنجی راه پیدا می کنند!
( تعداد راه یافتگان به نظر سنجی ، طبق شرایط آرا تعیین خواهد شد. اما گفتنی است که ماکزیمم تعداد کاندیدا های حاضر در نظر سنجی 4 کاندیدا می باشد!)
پس از ده روز ، تاپیک قفل شده و نظر سنجی برای انتخاب بهترین کاندیدا ها ی معرفی شده آغاز می شود!
توضیحات : نسخه ی مناسب ِ گراوپی!
این تاپیک برای مدت ده روز ( 13-23 اردیبهشت) رو باز کردیم که شما بیاد و توش پست بزنید و بگید که چه کسی به نظرتون بهترین شخص برای دریافت عنوان ِ بهترين ناظر ماه هست! ضمنا توی پستتون علاوه بر ذکر شناسه ی فردی که مورد نظرتونه ، دلیلی هم برای انتخابتون ذکر کنید! چون انتخاب های بدون دلیل ، مورد قبول واقع نمی شه.
بعد از ده روز که کاندیدا ها معرفی شدن ، با حذف رای های مردود شده ، تعداد رای های هر کاندیدا اعلام می شه و اون هایی که رای بیشتری اورده باشن به بخش نظر سنجی راه پیدا می کنن!
در این بخش شما یه بار دیگه به کاندیدا های اعلام شده ، رای می دید تا بالاخره تکلیف رنک مشخص بشه.