ققنوس نوشته: من شوخ طبع و آرام هستم. اگر به چیزی علاقه داشته باشم آن را رها نمی کنم. روابط اجتماعی من با بچه های درس خوان بهتر است.شجاع ولی محتاطم به موسیقی هم علاقه دارم.گروه گریفندور را دوست دارم.جمع را بیشتر از تنهایی دوست دارم و بیشتر مواقع اطلاعاتم به حدّ نثاب رسیده است. اگر حرفم درست باشد تا جای ممکن تلاش میکنم آن را ثابت کنم و همیشه سعی میکنم حقم را بگیرم.
متاسفانه فعلا خوابگاه های گریفندور و ریونکلاو تخت خالی برای دانش آموز جدید ندارن و بنابراین نمی تونم به این 2 گروه بفرستمت. اما این امکان رو داری که بین هافلپاف و اسلیترین یکی رو انتخاب کنی. پیشنهاد می کنم برای آشنایی بیش تر این پست رو بخونی و بعد انتخابت رو بهم بگی.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست در کنار هم هاگوارتز را می سازند!
من شوخ طبع و آرام هستم. اگر به چیزی علاقه داشته باشم آن را رها نمی کنم. روابط اجتماعی من با بچه های درس خوان بهتر است.شجاع ولی محتاطم به موسیقی هم علاقه دارم.گروه گریفندور را دوست دارم.جمع را بیشتر از تنهایی دوست دارم و بیشتر مواقع اطلاعاتم به حدّ نثاب رسیده است. اگر حرفم درست باشد تا جای ممکن تلاش میکنم آن را ثابت کنم و همیشه سعی میکنم حقم را بگیرم.
102 نوشته: رفتمو خوندم اما هنوز فکر می کنم بهتره تو گریفندور باشم.اگه بخام دقیق تر بگم مشخساتم به این شرحه شجاع و شوخ و احل ماجراجویی همیشه هم به دوستام کمک می کنم حق کسایی که نامردنو هم میزارم کف دستشون اگرم تصمیم بگیرم کاری بکنم کسی نمیتونه منصرفم کنه.خدافظ
گریفندور!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست در کنار هم هاگوارتز را می سازند!
رفتمو خوندم اما هنوز فکر می کنم بهتره تو گریفندور باشم.اگه بخام دقیق تر بگم مشخساتم به این شرحه شجاع و شوخ و احل ماجراجویی همیشه هم به دوستام کمک می کنم حق کسایی که نامردنو هم میزارم کف دستشون اگرم تصمیم بگیرم کاری بکنم کسی نمیتونه منصرفم کنه.خدافظ
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
گریفندوری ها همیشه برندن چون شجاعن زنده باد هری پاتر پسری که زنده ماند
شجاع و کمی شوخ وکنجکاو و نترس اگرم کسی هقمو بگیره کوتاه نمیام خودم دوست دارم تو گریفندور باشم
به نظر من اسلایترین می تونه کمک بیشتری به تو بکنه تا پیشرفت کنی. برو این رو بخون و ببین خودت هم نظرت با من یکیه یا نه. بعد بیا دوباره اینجا پست بزن و خبرش رو بهم بده.
نقل قول:
سلام من شجاع و نترس و اهل ماجراجویی هستم من دوست دارم توی گروه گریفندور باشم . همه به من میگن تو بسیار شجاع هستی و ماجراجو
سلام . من لونا هستم ! البته هنوز نقش انتخاب نکردم ولی به شما اطمینان میدم که تا قبل از این که توی مدرسه علوم و فنون جادوگری شیدنری ریونکلاو که به صورت وبسایت هست سه ترم درس خوندم و پیشنهاد هایی که واسه تدریس از طرف مدارس دیگه بود رو قبول نکردم ، لونا صدام میکردن ! سردبیر بخش مجله طفره زن هم بودم . حالا اول اومدم گروهبندی تا بعدش برم نقش انتخاب کنم . درسته دیگه ؟ اول گروهبندیه بعد ایفای نقش ؟! کلاه عزیز باید بگم که من یک متولد ماه می (اردیبهشت) شجاع هستم و همیشه عشق و محبت رو سررشته ی کارم قرار میدم ! پشتکار هافلپافی ها رو ندارم و هوش ریونکلاوی ها رو همین طور و دیگه اینکه ازت خواهش میکنم اسلیتیریــــن نباشه فقط ! [ صدات الان تو گوشمه که به هری میگفتی توی اسلیتیرین میتونه رشد کنه !!! ] اسلیتیرین نباشه . اسلیتیرین نباشه ... پاینده باشی
بانوی جوان، چیزی در اعماق وجودت می بینم که شاید خودت ندیده باشی. اون چیزیه که منو وادار می کنه بفرستمت به... ریونکلاو
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست در کنار هم هاگوارتز را می سازند!
سلام . من لونا هستم ! البته هنوز نقش انتخاب نکردم ولی به شما اطمینان میدم که تا قبل از این که توی مدرسه علوم و فنون جادوگری شیدنری ریونکلاو که به صورت وبسایت هست سه ترم درس خوندم و پیشنهاد هایی که واسه تدریس از طرف مدارس دیگه بود رو قبول نکردم ، لونا صدام میکردن ! سردبیر بخش مجله طفره زن هم بودم . حالا اول اومدم گروهبندی تا بعدش برم نقش انتخاب کنم . درسته دیگه ؟ اول گروهبندیه بعد ایفای نقش ؟! کلاه عزیز باید بگم که من یک متولد ماه می (اردیبهشت) شجاع هستم و همیشه عشق و محبت رو سررشته ی کارم قرار میدم ! پشتکار هافلپافی ها رو ندارم و هوش ریونکلاوی ها رو همین طور و دیگه اینکه ازت خواهش میکنم اسلیتیریــــن نباشه فقط ! [ صدات الان تو گوشمه که به هری میگفتی توی اسلیتیرین میتونه رشد کنه !!! ] اسلیتیرین نباشه . اسلیتیرین نباشه ... پاینده باشی