جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

29 کاربر(ها) آنلاین هستند (22 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
29
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  280 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  351 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 12 مرداد 1393 00:56
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

ققنوس نوشته:
من شوخ طبع و آرام هستم. اگر به چیزی علاقه داشته باشم آن را رها نمی کنم. روابط اجتماعی من با بچه های درس خوان بهتر است.شجاع ولی محتاطم به موسیقی هم علاقه دارم.گروه گریفندور را دوست دارم.جمع را بیشتر از تنهایی دوست دارم و بیشتر مواقع اطلاعاتم به حدّ نثاب رسیده است. اگر حرفم درست باشد تا جای ممکن تلاش میکنم آن را ثابت کنم و همیشه سعی میکنم حقم را بگیرم.



متاسفانه فعلا خوابگاه های گریفندور و ریونکلاو تخت خالی برای دانش آموز جدید ندارن و بنابراین نمی تونم به این 2 گروه بفرستمت. اما این امکان رو داری که بین هافلپاف و اسلیترین یکی رو انتخاب کنی.
پیشنهاد می کنم برای آشنایی بیش تر این پست رو بخونی و بعد انتخابت رو بهم بگی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 12 مرداد 1393 00:00
نمایش جزئیات
آفلاین
من شوخ طبع و آرام هستم. اگر به چیزی علاقه داشته باشم آن را رها نمی کنم. روابط اجتماعی من با بچه های درس خوان بهتر است.شجاع ولی محتاطم به موسیقی هم علاقه دارم.گروه گریفندور را دوست دارم.جمع را بیشتر از تنهایی دوست دارم و بیشتر مواقع اطلاعاتم به حدّ نثاب رسیده است. اگر حرفم درست باشد تا جای ممکن تلاش میکنم آن را ثابت کنم و همیشه سعی میکنم حقم را بگیرم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 11 مرداد 1393 14:11
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

102 نوشته:
رفتمو خوندم اما هنوز فکر می کنم بهتره تو گریفندور باشم.اگه بخام دقیق تر بگم مشخساتم به این شرحه
شجاع و شوخ و احل ماجراجویی همیشه هم به دوستام کمک می کنم حق کسایی که نامردنو هم میزارم کف دستشون اگرم تصمیم بگیرم کاری بکنم کسی نمیتونه منصرفم کنه.خدافظ



گریفندور!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 10 مرداد 1393 18:43
نمایش جزئیات
آفلاین
رفتمو خوندم اما هنوز فکر می کنم بهتره تو گریفندور باشم.اگه بخام دقیق تر بگم مشخساتم به این شرحه
شجاع و شوخ و احل ماجراجویی همیشه هم به دوستام کمک می کنم حق کسایی که نامردنو هم میزارم کف دستشون اگرم تصمیم بگیرم کاری بکنم کسی نمیتونه منصرفم کنه.خدافظ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
گریفندوری ها همیشه برندن چون شجاعن
زنده باد هری پاتر پسری که زنده ماند

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 10 مرداد 1393 11:20
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
شجاع و کمی شوخ وکنجکاو و نترس اگرم کسی هقمو بگیره کوتاه نمیام خودم دوست دارم تو گریفندور باشم


به نظر من اسلایترین می تونه کمک بیشتری به تو بکنه تا پیشرفت کنی. برو این رو بخون و ببین خودت هم نظرت با من یکیه یا نه. بعد بیا دوباره اینجا پست بزن و خبرش رو بهم بده.

نقل قول:
سلام من شجاع و نترس و اهل ماجراجویی هستم من دوست دارم توی گروه گریفندور باشم . همه به من میگن تو بسیار شجاع هستی و ماجراجو


به مراحل ورود به ایفای نقش دقت کن دوست من:

1- خواندن قوانین ایفای نقش
2- شرکت در تاپیک کارگاه نمایشنامه نویسی
3. حضور در تاپیک سال اولی‌ها از این‌طرف: کلاه گروه‌بندی
4- انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک شخصیت خودتون رو معرفی کنید.

نقل قول:
سلام . من لونا هستم ! البته هنوز نقش انتخاب نکردم ولی به شما اطمینان میدم که تا قبل از این که توی مدرسه علوم و فنون جادوگری شیدنری ریونکلاو که به صورت وبسایت هست سه ترم درس خوندم و پیشنهاد هایی که واسه تدریس از طرف مدارس دیگه بود رو قبول نکردم ، لونا صدام میکردن ! سردبیر بخش مجله طفره زن هم بودم . حالا اول اومدم گروهبندی تا بعدش برم نقش انتخاب کنم . درسته دیگه ؟ اول گروهبندیه بعد ایفای نقش ؟!
کلاه عزیز باید بگم که من یک متولد ماه می (اردیبهشت) شجاع هستم و همیشه عشق و محبت رو سررشته ی کارم قرار میدم ! پشتکار هافلپافی ها رو ندارم و هوش ریونکلاوی ها رو همین طور و دیگه اینکه ازت خواهش میکنم اسلیتیریــــن نباشه فقط ! [ صدات الان تو گوشمه که به هری میگفتی توی اسلیتیرین میتونه رشد کنه !!! ] اسلیتیرین نباشه . اسلیتیرین نباشه ...
پاینده باشی


بانوی جوان، چیزی در اعماق وجودت می بینم که شاید خودت ندیده باشی. اون چیزیه که منو وادار می کنه بفرستمت به...
ریونکلاو

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 9 مرداد 1393 19:13
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام . من لونا هستم ! البته هنوز نقش انتخاب نکردم ولی به شما اطمینان میدم که تا قبل از این که توی مدرسه علوم و فنون جادوگری شیدنری ریونکلاو که به صورت وبسایت هست سه ترم درس خوندم و پیشنهاد هایی که واسه تدریس از طرف مدارس دیگه بود رو قبول نکردم ، لونا صدام میکردن ! سردبیر بخش مجله طفره زن هم بودم . حالا اول اومدم گروهبندی تا بعدش برم نقش انتخاب کنم . درسته دیگه ؟ اول گروهبندیه بعد ایفای نقش ؟!
کلاه عزیز باید بگم که من یک متولد ماه می (اردیبهشت) شجاع هستم و همیشه عشق و محبت رو سررشته ی کارم قرار میدم ! پشتکار هافلپافی ها رو ندارم و هوش ریونکلاوی ها رو همین طور و دیگه اینکه ازت خواهش میکنم اسلیتیریــــن نباشه فقط ! [ صدات الان تو گوشمه که به هری میگفتی توی اسلیتیرین میتونه رشد کنه !!! ] اسلیتیرین نباشه . اسلیتیرین نباشه ...
پاینده باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 8 مرداد 1393 14:58
نمایش جزئیات
آفلاین
من یه سوال دارم باید از گجا بفهمی که توی کدوم گروهی ؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 8 مرداد 1393 14:56
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من شجاع و نترس و اهل ماجراجویی هستم من دوست دارم توی گروه گریفندور باشم . همه به من میگن تو بسیار شجاع هستی و ماجراجو

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 8 مرداد 1393 13:13
نمایش جزئیات
آفلاین
شجاع و کمی شوخ وکنجکاو و نترس اگرم کسی هقمو بگیره کوتاه نمیام خودم دوست دارم تو گریفندور باشم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
گریفندوری ها همیشه برندن چون شجاعن
زنده باد هری پاتر پسری که زنده ماند

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 6 مرداد 1393 22:21
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

erfanghorbanee@gmail.com نوشته:
باشه کلاه عزیز مایکل کرنر چطوره؟


ریونکلاو!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!