Harry.James.Potter نوشته: سلام کلاه گروهبندی . من از هیچی نمی ترسم . حفظیام خوبه . خودم علاقه ی زیادی به گریفیندور دارم. و انتخاب من گریفندوره
در مورد شخصیتی که میخوای انتخاب کنی و ویژگی هاش برام بگو تا بتونم بهترین گروه رو برات انتخاب کنم.
نقل قول:
آنتونین دالاهوف نوشته: کلاه، تو فقط سوال میکنی یا وجودشو داری که سوالم جواب بدی؟
اگه جواب مثبته چند تا سوال دارم: _ تا حالا سر کسی، کلاه گذاشتی؟ _ اگه بخوای خودتو گروهبندی کنی به چه گروهی میری؟ _ راست میگن تو خودت شمشیر داری؟ شمشیر گودریگ؟ _ تا حالا شده به احترام کسی کلاهتو برداری؟
دالاهوف کوچولو! چقدر بزرگ شدی! با اینکه وظیفه م نیست ولی جواب میدم. - من نمی تونم سر کسی کلاه بذارم ولی خیلیا منو سرشون گذاشتن. - اگه بخوام جایی برم ترجیح میدم برگردم سر جای قبلیم؛ بالای سر گودریک دلاور! - داشتم! ازم گرفتن! دیگه ندارم! - چه سوالایی می پرسی! من یه کلاه کهنه ی پیرم که قربانی یک جادوی جاویدان شده! چطور می تونم کلاهم رو به احترام کسی بردارم وقتی نه کلاهی دارم و نه دستی!
نقل قول:
HediyeRaisy نوشته: ممنون
خواهش می کنم. وظیفه م بود.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست در کنار هم هاگوارتز را می سازند!
کلاه، تو فقط سوال میکنی یا وجودشو داری که سوالم جواب بدی؟
اگه جواب مثبته چند تا سوال دارم: _ تا حالا سر کسی، کلاه گذاشتی؟ _ اگه بخوای خودتو گروهبندی کنی به چه گروهی میری؟ _ راست میگن تو خودت شمشیر داری؟ شمشیر گودریگ؟ _ تا حالا شده به احترام کسی کلاهتو برداری؟
HediyeRaisy نوشته: كلاه عزيز من الان يك نمايشنامه نوشتم والان ديگه مي توني براي من گروهبندي رو شروع كني! كلاه عزيز من دوست دارم كه دوستاني وفادار داشته باشم بسيا كنجكاوم كتاب زياد مي خوانم كوييديچ را بسيار دوست دارم سعي مي كنم به همه كمك كنم ازمارها بدم مي ياد حيوان مورد علا قم ببره از انسان هاي خودپسند و زورگو متنفرم ونمي تونم تحمل شون كنم دوست دارم دوستان شجاعي داشته باشم گروه مورد علاقم گريفيندوره متشكرمي شم اگه سريعاً جوابمو بدي!!!!
عجله نکن دوست جوان! خیلی آروم و باحوصله این پست رو بخون و بعد همینجا بهم بگو که بین گریفندور و هافلپاف انتخابت کدومه.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست در کنار هم هاگوارتز را می سازند!
كلاه عزيز من الان يك نمايشنامه نوشتم والان ديگه مي توني براي من گروهبندي رو شروع كني! كلاه عزيز من دوست دارم كه دوستاني وفادار داشته باشم بسيا كنجكاوم كتاب زياد مي خوانم كوييديچ را بسيار دوست دارم سعي مي كنم به همه كمك كنم ازمارها بدم مي ياد حيوان مورد علا قم ببره از انسان هاي خودپسند و زورگو متنفرم ونمي تونم تحمل شون كنم دوست دارم دوستان شجاعي داشته باشم گروه مورد علاقم گريفيندوره متشكرمي شم اگه سريعاً جوابمو بدي!!!!