شخصیت جادویی خودت را بساز، به یکی از چهار خانه ملحق شو، در کلاسها شرکت کن، کوییدیچ بازی کن و ماجراجوییهای خودت را بنویس.
✨ بیش از ۱۵,۰۰۰ جادوگر از سال ۱۳۸۲
🏰 ۴ خانه فعال: گریفیندور، اسلیترین، هافلپاف، ریونکلاو
📚 اساتید راهنما تو را قدمبهقدم همراهی میکنند
⚡ ماجراجوییهای بیپایان در انتظار توست
🗺 سفر تو در هاگوارتز:
📝یک داستان کوتاه بنویس
🧙شخصیت خودت را بساز
🛒از کوچه دیاگون خرید کن
🎓به یک خانه ملحق شو
همه چیز ساده است! استاد راهنمای اختصاصی تو را در هر قدم کمک میکند
zeinabjadoogar نوشته: سلام کلاه عزیز من یک فرد خونسرد و صبورم ولی اگر صبرم تموم بشه اتفاق خوشایندی نمیافته و همچنین برای بدست آوردن چیزی که برام باارزش هست تمام تلاشم رو میکنم و یک فرد کاملا مستقل هستم و احساس میکنم که در گروه ریونکلاو میتونم خود واقعیم باشم و بهترین شخصیت از خودم
درود بر تو فرزندم.
از این که شناخت خوبی از خودت داری و میدونی کجا میتونی بیشترین پیشرفت رو داشته باشی خوشحالم. منم نمیخوام مانع انتخابی که برای خودت کردی بشم. پس برو به...
سلام کلاه عزیز من یک فرد خونسرد و صبورم ولی اگر صبرم تموم بشه اتفاق خوشایندی نمیافته و همچنین برای بدست آوردن چیزی که برام باارزش هست تمام تلاشم رو میکنم و یک فرد کاملا مستقل هستم و خیلی دیر با کسی صمیمی میشم و اگر با کسی احساس راحتی کنم و برام با ارزش باشه ازش محافظت میکنم وهمچنین تمام کسایی که دوسشون دارم همیشه در کارها رهبری رو من به عهده داشتم و در کارهام جدی هستم و خیلی کم تصمیمات و اخلاقم رو بروز میدم و دور اندیش هستم و به نتیجه بعد تصمیمم هم فکر میکنم و فرد درونگرایی هستم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط zeinabjadoogar در 1402/10/6 16:16:34 ویرایش شده توسط zeinabjadoogar در 1402/10/6 16:35:31
مرسی از پاسختون من خیلی فک کردم دیدم که اشتیاق قلبیم منو به سمت گریفندور میکشونه پس ازتون میخوام منو عضو گریفندور کنین ممنون
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
👑👣 قدم قدم تا روشنایی، از شمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر ! میجنگیم تا آخرین نفس !! میجنگیم برای پیروزی !!! برای عـشـــق !!!! برای گـریـفـیندور !!!!! 🔮♚ ♾✴
alikhan نوشته: سلام کلاه عزیز من از بچگیم یه حس خاصی نسبت ب اسلیترین داشتمو به همون قدر عاشق گریفندور هستم خودمم توی دوگانگی بین اسلیترین و گریفندورم پس تصمیمو میسپارم دست خودتون و سرنوشت از خودمم بگم زیاد اهل حرف زدن نیستم توانایی یادگیری هر کاری رو دارم میتونم هر چیزی رو ب خوبی اون چه تعریف میشه تجسم کنم و در اخر باید بگم ممنون
درود بر تو فرزندم.
حقیقتا هیچوقت نتونستم درک کنم چطور میشه همزمان گریفیندور و اسلیترین رو خواست. چون این دو گروه کاملا در تضاد با هم بودن. احتمالا فکر میکنی چون تو این کتاب فقط این دو گروه قوی بودن، توی سایت جادوگران هم همینطوره. ولی کاملا اشتباه میکنی. اینجا هر چهار گروه به یک اندازه خوب و موفق هستن و هرکدوم ویژگیهای منحصر به فرد خودشون رو دارن که متمایز از کتاب هست. ازت میخوام یه سر به این تاپیک بزنی تا با گروهای جادوگران آشنا بشی و بتونی انتخاب درستی بکنی.
بعدش دوباره برگرد و دو گروهی که بیش از همه دوست داری رو بهم بگو تا گروهبندیت رو انجام بدم.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست در کنار هم هاگوارتز را می سازند!
سلام کلاه عزیز من از بچگیم یه حس خاصی نسبت ب اسلیترین داشتمو به همون قدر عاشق گریفندور هستم خودمم توی دوگانگی بین اسلیترین و گریفندورم پس تصمیمو میسپارم دست خودتون و سرنوشت از خودمم بگم زیاد اهل حرف زدن نیستم توانایی یادگیری هر کاری رو دارم میتونم هر چیزی رو ب خوبی اون چه تعریف میشه تجسم کنم و در اخر باید بگم ممنون
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
👑👣 قدم قدم تا روشنایی، از شمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر ! میجنگیم تا آخرین نفس !! میجنگیم برای پیروزی !!! برای عـشـــق !!!! برای گـریـفـیندور !!!!! 🔮♚ ♾✴
سلام کلاه جون.اگه میشه من رو به هر گروهی بفرست که برام خوبه و باعث پیشرفت من میشه. از اخلاقمم میتونم بگم بچه خوب و ارومی هستم و تا جایی که بتونم به همه کمک میکنم و درسام هم خیلی خوبه و همیشه بهترین ها رو برای خودم میخوام خیلی کم عصبی میشم و سعی میکنم جلو خودم رو بگیرم ولی خیلی زود گریه میکنم و دیگه جلوی اون گرفته نمیشه و همچنین فرد خیلییی احساسی و مودی ای هستم. تایپ شخصیتیم infp هستش و اگه توضیحات خوب نبودند از اون قضاوت کنید.توی هر گروه هم بزاریم اوکیه فقط اگه میشه هافلپاف نباشه<: ممنون کلاه جونم <:
درود فرزندم! ممنون که بهم اعتماد داری و انتخاب رو به خودم سپردی! خیلی خوبه که انقدر نسبت به خودت شناخت داری. این خیلی به پیدا کردن گروه مناسبت کمک میکنه. با این شرایطی که گفتی بهتره بری به...
سلام کلاه جون.اگه میشه من رو به هر گروهی بفرست که برام خوبه و باعث پیشرفت من میشه. از اخلاقمم میتونم بگم بچه خوب و ارومی هستم و تا جایی که بتونم به همه کمک میکنم و درسام هم خیلی خوبه و همیشه بهترین ها رو برای خودم میخوام خیلی کم عصبی میشم و سعی میکنم جلو خودم رو بگیرم ولی خیلی زود گریه میکنم و دیگه جلوی اون گرفته نمیشه و همچنین فرد خیلییی احساسی و مودی ای هستم. تایپ شخصیتیم infp هستش و اگه توضیحات خوب نبودند از اون قضاوت کنید.توی هر گروه هم بزاریم اوکیه فقط اگه میشه هافلپاف نباشه<:
ممنون کلاه جونم <:
norafasihy نوشته: سلام کلاه عزیز. امیدوارم حالتون خوب باشه. راستشو بخواین من مشکلی با هیچ کدوم از چهار گروه هاگوارتز ندارم.... ولی خب... ترجیح میدم تو هافلپاف یا ریونکلا باشم... دوتا گروه دیگه یکم زیادی رقابتین... خب.... وقتی از دوستام می خوام نظرشونو راجع بهم بگن معمولا منو به عنوان یه فرد'حساس و مهربون و باهوش و برونگرا' توصیف می کنن... حساس و برونگراشو کاملا قبول دارم ولی باهوش ...شک دارم...مهربونم... خب... همه رو دوست دارم وسعی میکنم قضاوت نکنم و به کسی بدی نکنم.... پس شاید مهربون باشم.... نمی خوام بگم خودم خیلی خوبم یا هیچ کدوم از این خصوصیاتو ندارم...شاید وقتی حواسم نیست خودم همینجوری رفتار کنم... ولی از ادمایی که اینقدر درگیر زندگی خودشونن که جایی تو قلبشون برای بقیه نمونده...کسایی که به راحتی قضاوت میکنن.. و همچنین ادمای کینه ای[وقتی خدا با اون عظمتش ادما رو میبخشه... ما بنده ها کی باشیم که بخوایم همو نبخشیم.؟..]و افراد متعصب و فاقد قوه تخیل زیاد خوشم نمیاد... خیلی خیالپردازم... علاقه خاصیم دارم که بشینم راجع به مسائل فلسفی و انتزاعی و جدی بشری فکر کنم... که از کجا اومدیم و به کجا میریم چرا عمم خالم نیست عمه بابای زندایی زکریای رازی nسال پیش این موقع چیکار میکرده.... دیگه.. حساسم در حد لالیگا! یعنی تا یکی بدون لبخند جواب سلاممو می ده اینجوری می شم که: دیگه هیچ کی منو دوست نداره... همه باهام سرد میشن...[البته بماند که دو دقیقه بعد مودم به:همه چی آرومه من چقد خوشحالم تغییر می کنه}.... اینم معرفی ما! هرکار صلاح میدونین انجام بدین....
درود بر تو فرزندم.
خیلی خوشحالم بابت توضیحات کامل و جامعی که در مورد خودت دادی. همه اینا باعث شد که اطمینان من نسبت به گروهی که فکر میکنم برات بهتره بیشتر بشه. پس برو به...