جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

18 کاربر(ها) آنلاین هستند (4 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
17
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  252 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 7 دی 1402 18:58
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه گروهبندی جونم!

خب اولین بار نیست تو رو ملاقات میکنم، البته توی این جسمم اولین باره، اما میدونی خیلی دلم برات تنگ شده بود!

هم باهوشم هم جاه طلب و هم مهربون اما از همه بیشتر شجاعم و حاضرم برای دوستام هر کاری بکنم.

یه گریفندوریه عشق کتابم و خب تعریف از خود نباشه نقشه های نسبتا خوبی میکشم اما دوست دارم با اونا به بقیه کمک کنم.

اوه و نقشه غارتگر رو هم بدید برم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
It's all game...want this or not you are player. soo let's play!wwwwww
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 6 دی 1402 16:10
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

zeinabjadoogar نوشته:
سلام کلاه عزیز
من یک فرد خونسرد و صبورم ولی اگر صبرم تموم‌ بشه اتفاق خوشایندی نمی‌افته و همچنین برای بدست آوردن چیزی که برام باارزش هست تمام تلاشم رو میکنم و یک فرد کاملا مستقل هستم و احساس میکنم که در گروه ریونکلاو میتونم خود واقعیم باشم و بهترین شخصیت از خودم


درود بر تو فرزندم.

از این که شناخت خوبی از خودت داری و می‌دونی کجا می‌تونی بیشترین پیشرفت رو داشته باشی خوش‌حالم. منم نمی‌خوام مانع انتخابی که برای خودت کردی بشم. پس برو به...

ریونکلاو!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 6 دی 1402 13:59
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز
من یک فرد خونسرد و صبورم ولی اگر صبرم تموم‌ بشه اتفاق خوشایندی نمی‌افته و همچنین برای بدست آوردن چیزی که برام باارزش هست تمام تلاشم رو میکنم و یک فرد کاملا مستقل هستم و خیلی دیر با کسی صمیمی میشم و اگر با کسی احساس راحتی کنم و برام با ارزش باشه ازش محافظت میکنم وهمچنین تمام کسایی که دوسشون دارم همیشه در کارها رهبری رو من به عهده داشتم و در کارهام جدی هستم و خیلی کم تصمیمات و اخلاقم رو بروز میدم و دور اندیش هستم و به نتیجه بعد تصمیمم هم فکر میکنم و فرد درونگرایی هستم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط zeinabjadoogar در 1402/10/6 16:16:34
ویرایش شده توسط zeinabjadoogar در 1402/10/6 16:35:31
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 6 دی 1402 00:11
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

alikhan نوشته:
مرسی از پاسختون
من خیلی فک کردم دیدم که اشتیاق قلبیم منو به سمت
گریفندور میکشونه پس ازتون میخوام منو عضو گریفندور کنین ممنون


درود بر تو فرزندم.

خوش‌حالم تونستی با دوگانگی درون خودت کنار بیای و مسیری رو انتخاب کنی که با نوادگان گودریک همراه باشی. برو به...

گریفیندور!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 5 دی 1402 22:04
نمایش جزئیات
آفلاین
مرسی از پاسختون
من خیلی فک کردم دیدم که اشتیاق قلبیم منو به سمت
گریفندور میکشونه پس ازتون میخوام منو عضو گریفندور کنین ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
👑👣
قدم قدم تا روشنایی، از شمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر !
میجنگیم تا آخرین نفس !!
میجنگیم برای پیروزی !!!
برای عـشـــق !!!!
برای گـریـفـیندور !!!!!
🔮♚
♾✴
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 5 دی 1402 21:46
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

alikhan نوشته:
سلام کلاه عزیز من از بچگیم یه حس خاصی نسبت ب اسلیترین داشتمو به همون قدر عاشق گریفندور هستم
خودمم توی دوگانگی بین اسلیترین و گریفندورم پس تصمیمو میسپارم دست خودتون و سرنوشت
از خودمم بگم زیاد اهل حرف زدن نیستم
توانایی یادگیری هر کاری رو دارم
میتونم هر چیزی رو ب خوبی اون چه تعریف میشه تجسم کنم
و در اخر باید بگم ممنون


درود بر تو فرزندم.

حقیقتا هیچ‌وقت نتونستم درک کنم چطور می‌شه همزمان گریفیندور و اسلیترین رو خواست. چون این دو گروه کاملا در تضاد با هم بودن. احتمالا فکر می‌کنی چون تو این کتاب فقط این دو گروه قوی بودن، توی سایت جادوگران هم همین‌طوره. ولی کاملا اشتباه می‌کنی. اینجا هر چهار گروه به یک اندازه خوب و موفق هستن و هرکدوم ویژگی‌های منحصر به فرد خودشون رو دارن که متمایز از کتاب هست. ازت می‌خوام یه سر به این تاپیک بزنی تا با گروهای جادوگران آشنا بشی و بتونی انتخاب درستی بکنی.

بعدش دوباره برگرد و دو گروهی که بیش از همه دوست داری رو بهم بگو تا گروهبندیت رو انجام بدم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 4 دی 1402 22:52
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز من از بچگیم یه حس خاصی نسبت ب اسلیترین داشتمو به همون قدر عاشق گریفندور هستم
خودمم توی دوگانگی بین اسلیترین و گریفندورم پس تصمیمو میسپارم دست خودتون و سرنوشت
از خودمم بگم زیاد اهل حرف زدن نیستم
توانایی یادگیری هر کاری رو دارم
میتونم هر چیزی رو ب خوبی اون چه تعریف میشه تجسم کنم
و در اخر باید بگم ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
👑👣
قدم قدم تا روشنایی، از شمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر !
میجنگیم تا آخرین نفس !!
میجنگیم برای پیروزی !!!
برای عـشـــق !!!!
برای گـریـفـیندور !!!!!
🔮♚
♾✴
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 4 دی 1402 11:48
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
سلام کلاه جون.اگه میشه من رو به هر گروهی بفرست که برام خوبه و باعث پیشرفت من میشه. از اخلاقمم میتونم بگم بچه خوب و ارومی هستم و تا جایی که بتونم به همه کمک میکنم و درسام هم خیلی خوبه و همیشه بهترین ها رو برای خودم میخوام خیلی کم عصبی میشم و سعی میکنم جلو خودم رو بگیرم ولی خیلی زود گریه میکنم و دیگه جلوی اون گرفته نمیشه و همچنین فرد خیلییی احساسی و مودی ای هستم. تایپ شخصیتیم infp هستش و اگه توضیحات خوب نبودند از اون قضاوت کنید.توی هر گروه هم بزاریم اوکیه فقط اگه میشه هافلپاف نباشه<:
ممنون کلاه جونم <:

درود فرزندم!
ممنون که بهم اعتماد داری و انتخاب رو به خودم سپردی!
خیلی خوبه که انقدر نسبت به خودت شناخت داری. این خیلی به پیدا کردن گروه مناسبت کمک میکنه.
با این شرایطی که گفتی بهتره بری به...

گریفیندور!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 3 دی 1402 13:37
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه جون.اگه میشه من رو به هر گروهی بفرست که برام خوبه و باعث پیشرفت من میشه. از اخلاقمم میتونم بگم بچه خوب و ارومی هستم و تا جایی که بتونم به همه کمک میکنم و درسام هم خیلی خوبه و همیشه بهترین ها رو برای خودم میخوام خیلی کم عصبی میشم و سعی میکنم جلو خودم رو بگیرم ولی خیلی زود گریه میکنم و دیگه جلوی اون گرفته نمیشه و همچنین فرد خیلییی احساسی و مودی ای هستم. تایپ شخصیتیم infp هستش و اگه توضیحات خوب نبودند از اون قضاوت کنید.توی هر گروه هم بزاریم اوکیه فقط اگه میشه هافلپاف نباشه<: ممنون کلاه جونم <:

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط roshanaaaaa در 1402/10/3 13:41:10
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 23 آذر 1402 01:54
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

norafasihy نوشته:
سلام کلاه عزیز. امیدوارم حالتون خوب باشه. راستشو بخواین من مشکلی با هیچ کدوم از چهار گروه هاگوارتز ندارم.... ولی خب... ترجیح میدم تو هافلپاف یا ریونکلا باشم... دوتا گروه دیگه یکم زیادی رقابتین... خب.... وقتی از دوستام می خوام نظرشونو راجع بهم بگن معمولا منو به عنوان یه فرد'حساس و مهربون و باهوش و برونگرا' توصیف می کنن... حساس و برونگراشو کاملا قبول دارم ولی باهوش ...شک دارم...مهربونم... خب... همه رو دوست دارم وسعی میکنم قضاوت نکنم و به کسی بدی نکنم.... پس شاید مهربون باشم.... نمی خوام بگم خودم خیلی خوبم یا هیچ کدوم از این خصوصیاتو ندارم...شاید وقتی حواسم نیست خودم همینجوری رفتار کنم... ولی از ادمایی که اینقدر درگیر زندگی خودشونن که جایی تو قلبشون برای بقیه نمونده...کسایی که به راحتی قضاوت میکنن.. و همچنین ادمای کینه ای[وقتی خدا با اون عظمتش ادما رو میبخشه... ما بنده ها کی باشیم که بخوایم همو نبخشیم.؟..]و افراد متعصب و فاقد قوه تخیل زیاد خوشم نمیاد... خیلی خیالپردازم... علاقه خاصیم دارم که بشینم راجع به مسائل فلسفی و انتزاعی و جدی بشری فکر کنم... که از کجا اومدیم و به کجا میریم چرا عمم خالم نیست عمه بابای زندایی زکریای رازی nسال پیش این موقع چیکار میکرده.... دیگه.. حساسم در حد لالیگا! یعنی تا یکی بدون لبخند جواب سلاممو می ده اینجوری می شم که: دیگه هیچ کی منو دوست نداره... همه باهام سرد میشن...[البته بماند که دو دقیقه بعد مودم به:همه چی آرومه من چقد خوشحالم تغییر می کنه}.... اینم معرفی ما! هرکار صلاح میدونین انجام بدین....


درود بر تو فرزندم.

خیلی خوش‌حالم بابت توضیحات کامل و جامعی که در مورد خودت دادی. همه اینا باعث شد که اطمینان من نسبت به گروهی که فکر می‌کنم برات بهتره بیشتر بشه. پس برو به...

هافلپاف!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!