جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

39 کاربر(ها) آنلاین هستند (16 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
38
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 12 تیر 1393 16:14
نمایش جزئیات
آفلاین
من همیشه گریفی بودم
خاندانم گریفندورین
سر به هوام
شجاعم
شجاعم
شجاعم
شجاعم
شجاعم
شجاعم
لج بازم
زیاد درس خون نیستم
من میخوام گریف برم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 11 تیر 1393 19:51
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

hermion... نوشته:

اما کلاه گروهبندی من فکر میکنم توی گریفندور استعداد من نمود بیشتری پیدا میکنه.
علایق من.... خوب....
من عاشق کتاب خوندن هستم. در اوقات فراغتم داستان یا انشا مینویسم. تخیل فعالی دارم. از نظر اخلاقی مهربون و شوخ هستم.
امیدوارم نظرت گریفندور باشه. اما اگر با توجه به این خصوصیات انتخاب دیگه ای داشتی با کمال میل به اون گروه میرم.


من رو مطمئن کردی که انتخابم درست بوده بانوی جوان!
دوستان آبی پوشت در راونکلاو هم خصوصیاتی مشابه تو دارن. طبق گفته ی خودت و با توجه به اون خصوصیات انتخاب من راونکلاست و مطمئن باش که تو هم با دیدن گروه و دوستانت به این نتیجه خواهی رسید که بهترین گروه رو برات انتخاب کردم و با کمال میل در راونکلاو خواهی موند.
اما چون دختر خوبی هستی بهت پیشنهاد می کنم یکی دو هفته ای رو در راونکلا و کنار دوستانت خوش بگذرونی و بعدش اگه بازم فکر می کردی که استعدادهات در گریفندور نمود بیشتری پیدا می کنه بهم پیام بده تا بفرستمت به گریفندور. پس فعلا برو به...

راونکلاو!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 11 تیر 1393 19:29
نمایش جزئیات
آفلاین

اما کلاه گروهبندی من فکر میکنم توی گریفندور استعداد من نمود بیشتری پیدا میکنه.
علایق من.... خوب....
من عاشق کتاب خوندن هستم. در اوقات فراغتم داستان یا انشا مینویسم. تخیل فعالی دارم. از نظر اخلاقی مهربون و شوخ هستم.
امیدوارم نظرت گریفندور باشه. اما اگر با توجه به این خصوصیات انتخاب دیگه ای داشتی با کمال میل به اون گروه میرم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 11 تیر 1393 19:25
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

hermion... نوشته:
کلاه عزیز نمایشنامم در کارگاه تایید شد. هر چه زودتر منتظر نظر شما هستم.



اوه خدای من! چه انرژی فراوانی داری بانوی جوان!
کاش بیشتر از خودت و علاقه هات برام تعریف می کردی تا کارم آسون تر بشه.
نه اینکه فکر کنی الان نمی تونم افکارت رو بخونم ها! نه! ولی خب... یکمی کارم رو سخت کردی... بذار ببینم... گفته بودی دوست داری بری به گریفندور؟... اما من در تو هوش و انرژی فراوانی می بینم و معتقدم راونکلاو برات مناسب تره. هر چند اگه از تصمیم من خوشت نیومده می تونی همین الان و همینجا پست بزنی و بگی تا تغییرش بدم و بفرستمت به گریفندور. اما با اون چیزی که من ازت دیدم قول میدم از راونکلاو خوشت بیاد. پس فعلا برو به...

راونکلاو!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 11 تیر 1393 19:08
نمایش جزئیات
آفلاین
کلاه عزیز نمایشنامم در کارگاه تایید شد. هر چه زودتر منتظر نظر شما هستم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 11 تیر 1393 18:23
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

hermion... نوشته:
کلاه عزیز میدونم تو میدونی بهترین گروهو خودت برای من انتخاب کنی... اما بیشتر از همه مایلم تو گروه گریفندور عضو شم...


از اینکه به تصمیم این کلاه پیر اعتماد داری ازت ممنونم بانوی جوان اما قبل از تعیین گروهت باید مراحل دیگه ای رو بگذرونی.

به مراحل ورود به ایفای نقش دقت کن:

1- خواندن قوانین ایفای نقش
2- شرکت در تاپیک کارگاه نمایشنامه نویسی
3. حضور در تاپیک سال اولی‌ها از این‌طرف: کلاه گروه‌بندی
4- انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک شخصیت خودتون رو معرفی کنید.

منتظرت می مونم بانوی جوان!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 11 تیر 1393 17:53
نمایش جزئیات
آفلاین
کلاه عزیز میدونم تو میدونی بهترین گروهو خودت برای من انتخاب کنی... اما بیشتر از همه مایلم تو گروه گریفندور عضو شم...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 11 تیر 1393 14:00
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

فدایی نوشته:
نه گریفیندور و نه هافلپاف لطفا...پدر و مادر من هر دو اسلاترین بودن...ولی هوشی که دارم رو به اندازه ریونکلاو میدونم...ولی اسلاترین ها اصلالت و هوش رو هر دو دارن...خواهشن هافلپاف و گریفیندور نباشه...


حق با توئه مرد جوان! مناسب ترین گروهه برای تو...

اسلیترین!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 11 تیر 1393 13:33
نمایش جزئیات
آفلاین
نه گریفیندور و نه هافلپاف لطفا...پدر و مادر من هر دو اسلاترین بودن...ولی هوشی که دارم رو به اندازه ریونکلاو میدونم...ولی اسلاترین ها اصلالت و هوش رو هر دو دارن...خواهشن هافلپاف و گریفیندور نباشه...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 9 تیر 1393 14:22
نمایش جزئیات
آفلاین
من هم باهوشم،هم شجاع.کجا برم؟

درود
به مراحل ورود به ایفای نقش دقت کنید:

1- خواندن قوانین ایفای نقش
2- شرکت در تاپیک کارگاه نمایشنامه نویسی
3. حضور در تاپیک سال اولی‌ها از این‌طرف: کلاه گروه‌بندی
4- انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک شخصیت خودتون رو معرفی کنید.

تأیید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ماندانگاس فلچر در 1393/4/9 19:37:06
دلیل: پاسخ
Life is the art of drawing without an eraser