جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

25 کاربر(ها) آنلاین هستند (14 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
24
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 3 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 19 خرداد 1393 00:52
نمایش جزئیات
آفلاین

آنتونین دالاهوف:

دالاهوف جوان،ها؟ انگار همین دیروز بود که افکار تو رو میخوندم مرد جوون. انگار چیزی ازش نگذشته... عجب... بر لب جوی نشین و...

کلاه فارغ از نیک و بده دالاهوف. فارغ از هیاهوی دنیای انسان ها. سر به سر این کلاه پیر نذار پسرجون. تو به اسلیترین رفتی و گذشته، در همون لحظه به اتمام رسید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 18 خرداد 1393 23:01
نمایش جزئیات
آفلاین
1) اممم...اعضای سال هشتمی هم میتونن اینجا پست بزنن؟ من فقط یه سوال داشتم جناب کلاه! آیا گزارش اخیر ریتا اسکیتر در پیام امروز حقیقت است که میگوید شما بر خلاف ظاهر موجه و مهربانتان همان شخصیت خبیث "کلاه" در "کارآگاه گجت" هستید؟! ایا شما واقعا یک قاچاقچی و شخصیت منفی هستید و کارآگاهان زبده ای از جمله کارآگاه گجت به دنبال شما هستند؟!
تصویر تغییر اندازه داده شده



2) حالا که تا اینجا اومدم میشه بگید اگه من میخواستم دوباره گروه بندی بشم کجا میفتادم؟!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 18 خرداد 1393 20:14
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه گروه بندی عزیزم .
من شیطونم و عاشق دردسر...
اعتماد به نفس بالایی ندارم..
خیلی درس خون نیستم ولی اگه بخوام بخونم خیلی خوب میتونم از پسش بر بیام
در برابر مشکلات مقاومت میکنم..
برام مهم نیست که به کدوم گروه برم چون همه ی گروها خوب هستن
حالا هر گروهی که بگی خیلی ازت ممنون میشم

درود
به مراحل ورود به ایفای نقش دقت کنید:

1- خواندن قوانین ایفای نقش
2- شرکت در تاپیک کارگاه نمایشنامه نویسی
3. حضور در تاپیک سال اولی‌ها از این‌طرف: کلاه گروه‌بندی
4- انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک شخصیت خودتون رو معرفی کنید.

تأیید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ماندانگاس فلچر در 1393/3/19 0:14:56
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 18 خرداد 1393 18:56
نمایش جزئیات
آفلاین
ani :

هوووم..
بارها و بارها افکارت رو زیر کردم فرزند. از سخت ترین گروه بندی هایی بود که انجام دادم...

ولی حالا به این اطمینان رسیدم که باید بری به...

هافلپاف!

sinajamm :

فقط یک جمله از بین این جملات کافی بود برای این که بدون تردید، تو رو بفرستم به...

گریفندور!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 18 خرداد 1393 18:38
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه
من سینا هستم
خیلی خیال پردازم
برای دوستام هر کاری می کنم
عاشق فوتبال فیلم و کتابم
توی چهار تا گروه اصلی بیشتر به گریفیندور علاقه دارم البته تو کلاهی و تو باید تصمیم بگیری....

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
نمیخام که مثل من فکر کنی
فقط میخام که فکر کنی
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 17 خرداد 1393 06:27
نمایش جزئیات
آفلاین
کلاه عزیزسلام.
من به تواعتماد دارم ومطمعن باش توی هرگروهی افتادم خوب عمل می کنم.
قبول دارم اخه ازاسلیتر ین خوشم نمی ایدوبه اصیل زادگی افتخارنمی کنم.دوست دارم همه برابر باشند.
سخت کوش نیستم ولی تادلت بخواهدشیطونم.
درسم بدنیست ومعلمانم راضی هستند.
ازتغییرخوشم می ایدوباهمه چیز سازگارم.حتی اگرتواسلیترین بیافتم!
کلا خیلی خوشم.به موقع ودرست کارم رانجام می دهم.
به امیداین که بیافتم توگریفندور.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

پیوند فایل:



jpeg  (4.20 KB)
35814_5392719f7b2d3.jpeg 284X177 px
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 17 خرداد 1393 01:56
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه من نبو دم ازت تشکر کنم بابت گریفیندور حالا ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قدم قدم تا روشنایی، از شمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر !
میجنگیم تا آخرین نفس !!
میجنگیم برای پیروزی !!!
برای عـشـــق !!!!
برای گـریـفـیندور !!!!!
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

موی قرمز را به خاطر بسپار
ویزلی هرگز نمی خشکد
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 16 خرداد 1393 21:16
نمایش جزئیات
آفلاین

ani :


بانوی جوان... افسوس!

فرزندم، در تو نه شجاعت گریفندوری بودن رو دیدم که جسارت پذیرفتن چالش حضور در گروهی خلاف میلت رو نداشتی.

نه تیزهوشی ریونکلاوی. که بدونی برای کلا نباید تعیین و تکلیف کرد.

نه اصالت اسلیترین. برای حفظ وقار در لحظات حساس.

نه روح قدرتمند یک هافلپافی و قلب دریایی ِ بانوی طلایی‌پوش.

چه باید کرد دخترم؟

دوباره با من حرف بزن دخترم... دوباره تلاش کن!

nadia.16 :

دخترکم.

به کلاه اعتماد داشته باش. کلاه در وجود تو چیزی می‌بینه که هرگز سایرین ندیده‌اند و نخواهند دید.

تو قدرتمندی و اصیل‌زاده. وقاری درخور تحسین داری. پس برو به...

اسلیترین!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
من ادم گوشه گیری ام اما به وقتش بیشتراز همه اجتماعی میشم.گرایش به تاریکی و رنگ سیاه دارم ولی از اسلایترین خوشم نمیاد و همیشه از سبز متنفربودم.
چن باری نزدیک بود به خاطر کنجکاویم فامیل ازهم بپاشه!هیچوقت شجاع نبودم واز ادمای پیله ای خوشم نمیاد.
احساساتمو با نقاشی و شعرورمان نویسی ابراز میکنم.عاشق ورزش هایی مثل شنا و ژیمناستیک و شطرنج ام.
اطلاعات زیادی درباره ماوراالطبیعه و طلسم های شیطانی و یهودی دارم.دوست دارم دیگرانو بشناسمودررابطه بامشکلات روانیشون بهشون کمک کنم و بهشون مشاوره بدم.خسیسمو هیچ چیز بیشتر از تنهابودن تو اتاق با یه رمان فانتزی بهم ارامش نمیده.
خودم فکرمیکنم به راونکلاتعلق دارم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 16 خرداد 1393 16:30
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز
من سینا ام
عاشق دوستامم
همیشه همه کار برای دوستام انجام میدم
عاشق فوتبال فیلم و کتاب هستم
دیگه کلا منو تو یه گروه خوب بزار
ممنون...

درود
به مراحل ورود به ایفای نقش دقت کنید:

1- خواندن قوانین ایفای نقش
2- شرکت در تاپیک کارگاه نمایشنامه نویسی
3. حضور در تاپیک سال اولی‌ها از این‌طرف: کلاه گروه‌بندی
4- انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک شخصیت خودتون رو معرفی کنید.

تأیید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ماندانگاس فلچر در 1393/3/16 17:14:06
نمیخام که مثل من فکر کنی
فقط میخام که فکر کنی