سلام کلاه عزیز من پانسی هستم اخلاقم خوبه ولی بعضی اوقات عصبانی میشم آدم شجاعی نیستم ولی آدم ترسویی هم نیستم ودرسمم بدنیست من عاشق اسلیترینم میشه منوبه اسلیترین ببری ؟ خواهش میکنم منوببراسلیترین ولی من واقعاازگریفیندوربدم میاد ممنون اگه قبول کنی
سلان کلاه گروه بندی من خیلی تنبلم واز درس عربی خیلی بدم میاد تو نمونه دولتی درس میخونمو درسامم خیلی خوب میخونم {به جز عربی} خیلی به ورزش کردن علاقه دارم مخصوصا بسکتبال خیلی دوست دارم برم تو دل خطر و یه کمی هم {خیلی شدید }شیطون و پر در دردسر انتخاب با خودت
سلام کلاه جان من کجا برم اگه میتونی همین جا بگو خخخخ خب من مهربون هستم فقت از شب میترسم درسمم خیلی خوبه به ریش مرلین مغرور نیستم و همه ی اینارو راست گفتم برم گریفیندور .برم میشه آیا؟جان من برم بشینم پیش بقیه ی گریفیندور ها. دستت درد نکنه
ویرایش شده توسط ماندانگاس فلچر در 1393/3/4 12:06:46
قدم قدم تا روشنایی، از شمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر ! میجنگیم تا آخرین نفس !! میجنگیم برای پیروزی !!! برای عـشـــق !!!! برای گـریـفـیندور !!!!! *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
ممممم به نظر خیلی جالبه! شخصیتت رو میگم با ذکاوتی کنجکاوی در حقیقت یک ماگل زاده ی واقعی در قالب یک جادو گری............-ازت خواهش میکنم گریفیندور خواهش میکنم ......خیله خب عجله نکن شجاعت در درونت موج میزنه اما مغروری می تونی در اسلیتری نها هم موفق بشی .-نه نه خواهش میکنم اینو با خودم میگم(مطمئنم گریفیندور شک ندارم من میتونم توی گیریفیندور باشم من............)و یک سکوت ...اگه اینو میخوایی باشه گررررررررررررررررفیییییییییندوررررررررررر اینه!
ویرایش شده توسط ماندانگاس فلچر در 1393/3/4 12:05:17 ویرایش شده توسط ماندانگاس فلچر در 1393/3/4 12:07:40
قهرمانان برای نجات دنیا به وجود آمده اند زمانیکه هیچ کس نمی توانست ابر قدرت جهان لرد والده مورت را شکست دهد مابودیم و هری و یک مدرسه ی هاگوارتز........
خوب من که هوشم خوبه تو دنیا ماگلی هم تیزهوشانم . کلا خیلی پررو ام و ترسی هم ندارم ( از مار میترسم) :D
و این که من شخصیتی که گرفتم هم رونکلا بود و این که عاشق کارگاه بازی ام (عین جان داولیش) :D
بعد این که من خودم هیچ کدوم از این گروه ها رو دوست ندارم :D بعد این که تنبل به تمام معنام و اصلا هم سخت کوش نیستم و درسم هم بد نیست :D بعد فکر کنم کلاه عزیز تو خاطرات یک بچه بی عرضه رو خونده باشی که اسم شخصیتش هست گرگ هفلی که هی میگی هافلپاف هافلپاف هافلپاف هافلپاف
سلام به کلاه گروه بندی من این طور که فهمیدم برای 2 گروه خیلی مناسبم ریونکلا و گریفیندور مپرسی چرا؟ چون من خیلی شجاعم و هم فداکار و هم باهوشم و خیلی با برنامه(یعنی با برنامه همه کارهامو انجام میدم) خیلی کتاب خوندن دوست دارم و عاشق جادو (نه جادوی سیاه) تا جایی که بتونم با لورد سیاه میجنگم تا شکستش بدم وقتی سعیم بی هوده ست واقعا عصبانی میشم تو مدرسه شاگرد اولم! به ریش مرلین قصم همه ی این هایی که گفتم راست بود حالا به نظرت تو کدوم گروه برم بهتره؟؟
دوست ندارم در مورد خودم توضیح بدم ولی مثل اینکه اجباریه ... مغرور و آروم . ی توضیح کامل از شخصیت منه . نمیزارم کسی به غرورم توهین کنه و اگه بکنه حتما تلافی می کنم و معمولا بلایی بدتر از اونیکه فکرشو میکنه سرش میارم . آرومم ولی نمیزارم کسی حقمو بخوره . منظور از آروم اینکه زود جوش نمیارم ولی اگه عصبانی شم طرفو نایود می کنم ولی این موضوع کمتر پیش میاد چون اصولا ذاتا خیلی خونسردم ... کافیه ؟ راستی من ترجیح میدم با دراکو تو یه گروه باشم ولی خود دانید ...
دوست عزیز شما اول باید در تاپیک کارگاه نمایشنامه نویسی شرکت کنید و یک داستان مطابق با عکس بنویسید. بعد از تأیید در اونجا برای گروهبندی به اینجا بیاید. موفق باشی.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ماندانگاس فلچر در 1393/2/28 18:41:44