جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

28 کاربر(ها) آنلاین هستند (18 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
28
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 6 خرداد 1393 13:29
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز
من پانسی هستم اخلاقم خوبه ولی بعضی اوقات عصبانی میشم
آدم شجاعی نیستم ولی آدم ترسویی هم نیستم ودرسمم بدنیست
من عاشق اسلیترینم میشه منوبه اسلیترین ببری ؟
خواهش میکنم منوببراسلیترین ولی من واقعاازگریفیندوربدم میاد
ممنون اگه قبول کنی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 4 خرداد 1393 19:36
نمایش جزئیات
آفلاین

جینروا ویزلی جوان!

خواستی بری گریفندور، مطمئنی که گریفندور گروه مناسبیه برات؟ کلاه گروه‌بندی که باشی، به انتخاب آدم‌ها احترام می‌ذاری معمولاً.

پس برو به...

گریفندور!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 3 خرداد 1393 17:47
نمایش جزئیات
آفلاین
سلان کلاه گروه بندی
من خیلی تنبلم واز درس عربی خیلی بدم میاد تو نمونه دولتی درس میخونمو درسامم خیلی خوب میخونم {به جز عربی}
خیلی به ورزش کردن علاقه دارم مخصوصا بسکتبال
خیلی دوست دارم برم تو دل خطر و یه کمی هم {خیلی شدید }شیطون و پر در دردسر
انتخاب با خودت

درود
به مراحل ورود به ایفای نقش دقت کنید:

1- خواندن قوانین ایفای نقش
2- شرکت در تاپیک کارگاه نمایشنامه نویسی
3. حضور در تاپیک سال اولی‌ها از این‌طرف: کلاه گروه‌بندی
4- انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک شخصیت خودتون رو معرفی کنید.

تأیید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ماندانگاس فلچر در 1393/3/4 12:07:02
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 3 خرداد 1393 15:48
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز!
من جینروا ویزلی هستم...
من نسبتا ادم شجاعی هستم ولی نه خیلی زیاد.بعضی اوقات عصبانی میشم وخیلی زیاد
درسم خوبه.ازجمله چیزی که میترسم(سگ وانواع حیوانات وحشی)هستن
اگه نظرمنوبخوای البته ؛؛؛گریفیندور
میشه منوگریفیندورببری؟؟؟؟ایا؟؟؟!
میشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جینرواویزلی در 1393/3/3 19:07:10
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 17:21
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه جان من کجا برم اگه میتونی همین جا بگو خخخخ
خب من مهربون هستم فقت از شب میترسم درسمم خیلی خوبه به ریش مرلین مغرور نیستم و همه ی اینارو راست گفتم
برم گریفیندور .برم میشه آیا؟جان من برم بشینم پیش بقیه ی گریفیندور ها.
دستت درد نکنه

درود
به مراحل ورود به ایفای نقش دقت کنید:

1- خواندن قوانین ایفای نقش
2- شرکت در تاپیک کارگاه نمایشنامه نویسی
3. حضور در تاپیک سال اولی‌ها از این‌طرف: کلاه گروه‌بندی
4- انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک شخصیت خودتون رو معرفی کنید.

تأیید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ماندانگاس فلچر در 1393/3/4 12:06:46
قدم قدم تا روشنایی، از شمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر !
میجنگیم تا آخرین نفس !!
میجنگیم برای پیروزی !!!
برای عـشـــق !!!!
برای گـریـفـیندور !!!!!
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

موی قرمز را به خاطر بسپار
ویزلی هرگز نمی خشکد
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 10:43
نمایش جزئیات
آفلاین
ممممم به نظر خیلی جالبه! شخصیتت رو میگم با ذکاوتی کنجکاوی در حقیقت یک ماگل
زاده ی واقعی در قالب یک جادو گری............-ازت خواهش میکنم گریفیندور خواهش میکنم ......خیله خب عجله نکن شجاعت در درونت موج میزنه اما مغروری می تونی در اسلیتری نها هم موفق بشی .-نه نه خواهش میکنم اینو با خودم میگم(مطمئنم گریفیندور شک ندارم من میتونم توی گیریفیندور باشم من............)و یک سکوت ...اگه اینو میخوایی باشه گررررررررررررررررفیییییییییندوررررررررررر اینه!

درود
به مراحل ورود به ایفای نقش دقت کنید:

1- خواندن قوانین ایفای نقش
2- شرکت در تاپیک کارگاه نمایشنامه نویسی
3. حضور در تاپیک سال اولی‌ها از این‌طرف: کلاه گروه‌بندی
4- انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک شخصیت خودتون رو معرفی کنید.

تأیید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ماندانگاس فلچر در 1393/3/4 12:05:17
ویرایش شده توسط ماندانگاس فلچر در 1393/3/4 12:07:40
قهرمانان برای نجات دنیا به وجود آمده اند زمانیکه هیچ کس نمی توانست ابر قدرت جهان لرد والده مورت را شکست دهد مابودیم و هری و یک مدرسه ی هاگوارتز........
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 18:38
نمایش جزئیات
آفلاین
jamespotter

خیلی جالبه.
درسته خودت بیشتر فکر می کنی که راونکلاو و گریفیندور به دردت می خورن، اما من چیز هایی از ذهنت می خونم که شاید برای خودت خیلی واضح نباشه.

من فکر می کنم گروه دیگه ای هست که خیلی جو صمیمی و دوست داشتنی ای داره و در حال حاضر خیلی می تونه به تو کمک کنه.
و اون گروه هافلپاف ـه.

قطعاً این گروه تو رو به درجه های بالایی می رسونه.

جان داولیش

تو که خودت گروه داری و توی ایفای نقش هستی مرد جوان.
اینجا مخصوص اعضای تازه وارده که می خوان وارد ایفا بشن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 09:34
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

ما هم باید گروه بندی شیم ؟ !

؟؟

خوب من که هوشم خوبه تو دنیا ماگلی هم تیزهوشانم . کلا خیلی پررو ام و ترسی هم ندارم ( از مار میترسم) :D

و این که من شخصیتی که گرفتم هم رونکلا بود و این که عاشق کارگاه بازی ام (عین جان داولیش) :D

بعد این که من خودم هیچ کدوم از این گروه ها رو دوست ندارم :D
بعد این که تنبل به تمام معنام و اصلا هم سخت کوش نیستم و درسم هم بد نیست :D
بعد فکر کنم کلاه عزیز تو خاطرات یک بچه بی عرضه رو خونده باشی که اسم شخصیتش هست گرگ هفلی که هی میگی هافلپاف هافلپاف هافلپاف هافلپاف

اه اه اه

دیدی چه پرروام ؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
________________________________________

you shall not pass ! :D
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 09:07
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به کلاه گروه بندی
من این طور که فهمیدم برای 2 گروه خیلی مناسبم ریونکلا و گریفیندور
مپرسی چرا؟
چون من خیلی شجاعم و هم فداکار
و هم باهوشم و خیلی با برنامه(یعنی با برنامه همه کارهامو انجام میدم)
خیلی کتاب خوندن دوست دارم و عاشق جادو (نه جادوی سیاه) تا جایی که بتونم با لورد سیاه میجنگم تا شکستش بدم
وقتی سعیم بی هوده ست واقعا عصبانی میشم
تو مدرسه شاگرد اولم!
به ریش مرلین قصم همه ی این هایی که گفتم راست بود
حالا به نظرت تو کدوم گروه برم بهتره؟؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 17:41
نمایش جزئیات
آفلاین
دوست ندارم در مورد خودم توضیح بدم ولی مثل اینکه اجباریه ... مغرور و آروم . ی توضیح کامل از شخصیت منه . نمیزارم کسی به غرورم توهین کنه و اگه بکنه حتما تلافی می کنم و معمولا بلایی بدتر از اونیکه فکرشو میکنه سرش میارم . آرومم ولی نمیزارم کسی حقمو بخوره . منظور از آروم اینکه زود جوش نمیارم ولی اگه عصبانی شم طرفو نایود می کنم ولی این موضوع کمتر پیش میاد چون اصولا ذاتا خیلی خونسردم ...
کافیه ؟ راستی من ترجیح میدم با دراکو تو یه گروه باشم ولی خود دانید ...

دوست عزیز
شما اول باید در تاپیک کارگاه نمایشنامه نویسی شرکت کنید و یک داستان مطابق با عکس بنویسید. بعد از تأیید در اونجا برای گروهبندی به اینجا بیاید.
موفق باشی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ماندانگاس فلچر در 1393/2/28 18:41:44
Nafas-ZN