در همین جا لازم میدانم از حصر خانگی سرژ انتقاد و آرزوی رفع حصر این مجاهد فی سبیل آسلام را بکنم !!!!
اصلا حالا که اینجوریه ماهم میریم اعتصاب غذا سه ماه لب به هیچ چیز نمیزنیم به غیر از کباب کوبیده ! بالاخره ماهم باید سهمی در احیای دوران طلایی آسلام داشته باشیم! روزی برسد که از هر بامی صدای آسلامیوس شنیده شود
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هگرید در 1390/6/23 17:28:47
آدمي از عالم خاکي نمي آيد به دست ! عالمي ديگر ببايد ساخت ! وز نو آدمي
آقا یعنی چی این بی جنبه بازی ها صبح که رفتیم سرکار تا حالا که برگشتم دیدم نحوه 2 صفحه پست خورده هرچند با دوران اوج ( که تا داشتی پست میزدی 3 تا پست خورده بود ویرایش در ویرایش میشد ) فاصله ای بسیار داره ولی فکر کنم در 3 سال اخیر جادوگران بی نظیر باشه ______________ در راستای اهداف بنده از نظر ترمیناتور که خیلی هم گولاخ و نمیدونم چی هست حمایت میکنم !!
یعنی چی آقا حذب بازی در اینجا جواب نمیدهد !!!
حذب فقط حذب حاجی .... رهبر فقط ققی !!!
بنده از تشکیل دوباره پیژامه پارتی های مختلط در اماکن عمومی اعلام حمایت میکنم
به نظر من اصلا در همین تاپیک رول میزنیم تا به مدیران نالایق نشان دهیم که منو مدیریت رفتنیست بچسب به پیژامه که ماندنیست
_______ویرایشیسیوس 1
ای اعضای قدیمی که به ایفای نقش دسترسی ندارید به نشانه ی اعتراض و تا رسیدن به حقوقی که در قانون اساسی عله آمده در همین جا رول بزنید و ای تازه واردان بدانید که ما کوتاه نمی آییم .
________ ویرایشیسیوس 2 در همین جا لازم میدانم از حصر خانگی سرژ انتقاد و آرزوی رفع حصر این مجاهد فی سبیل آسلام را بکنم !!!! ( آرزو رو نه ها اشتباه نشه )
والسلام
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سر سيريوس بلك در 1390/6/23 16:58:55 ویرایش شده توسط سر سيريوس بلك در 1390/6/23 17:03:19
ما به آن سید و این میر اردادت داریم ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم
برادر حمید من از نحوه بر خورد شما با کاربر آرنولد نه کمی بلکه بسیار دلگیر شدم
ایشون صحبت جدی کردن و شما ایشون رو دلگیر کردید...برادر حمید شما همه رو دلگیر کردید آیا این بود آن آسلامی که شما انجایش رو نورانی کردید؟
نقل قول:
سلام واقعا این اعضای قدیمی سایتن من که تصویر دیگه ایی تو ذهنم داشتم کلیم با پستاشون و سبکاشون حال کرده بودم شما که انقدر فعالید چرا بر نمی گردید ایفا؟؟؟ ریختن اینجا هی بهم بوق می دن بیاید تو ایفا دوباره حذب راه بندازیم دوباره محفل و مرگخواریت رو از نو برپا کنیم. اونوقت دعواهاتونو با پست بهم نشون بدید تو پستاتون گولاخ(ک.ر.ب.ق) بازی در بیارید دور روزه اینجا رو زیر نظر دارم و دارم می خونم و هیچی درک نکردم جز مسخره بازی یه مشت اعضای قدیمی اگه قدیمیا این هستن واقعا به تازه واردا باید نوبل داد. اگه این نیستن وارد ایفا بشن خود واقعی شونو به ما نشون بدن.
خدمت دوست عزیز و گرامی عرض کنم که به خداوندی خدا اگر وزارت سحرو جادو را در دست راست و مدیریت جادوگران را در دست چپم قرار دهند هرگز رول نخواهم زد دلایل بسیار دارد که اگر علاقه مند و کنجکاو هستید من پیشنهاد می کنم که تاپیک نحوه برخورد را از اول تا آخر به دقت مطالعه بفرمایید...یا اگر اینکار مقدور نیست می توانید از کوییرل یا هری پاتر بپرسید که چرا کاربران قدیمی رفتند و بر نمی گردند
در ضمن ما جای شما رو که تنگ نکردیم یه عده کاربر ارزشی از این موقعیت یعنی غیبت مدیریت سو استفاده کرده و تا بلاک شدنشون لودگی می کنند به زودی دست آستاکبار چهره انها را از این سایت پاک خواهد کرد و شما می توانید در آرامش به فعالیت بپردازید
در مورد پست بینز هم باید بگم نظر من به ایشون بسیار نزدیکه جوری که نورهایمان باهم در این برخورد یکی شده
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][color=FF0099]كتاب خاطرات من از ققنوس:[/colo
برادر حمید واقعا می فهمی داری چی میگی؟ اگه می فهمی و مارو چیز فرض کردی اصلا انتظارشو از شما نداشتم. اگه نمی فهمی که بازم انتظارشو نداشتم. جالبه این اعضای قدیمی یهو میان تو سایت بعد یه جایی خارج ایفا رو قرق می کنن بعدشم ....
ما بکلی از قدیم الایام نفهم بودیم و بلکی شعور نمیداشتیم و همگی با عقده ای بودن ما آشنایی کامل داشتند ولی در رابطه با حرکت فعلی ما شما اطلاع کافی ندارین و ما شما رو به این طریق از این مسیر کنونی دفع میکنیم تا از شما و دیگر کاربران عزیز در مقابل این دسیسه های دشمن غاصب محافظت کرده و بکنیم!
من از اینکه مدیریت مارو هنوز بلاک نکرده کمی دلگیر شدم و خواهان رسیدگی هر چه سریعتر به این موضوع هستم! مارو وادار به انجام حرکات بی ناموسی و استفاده از میله تخت و دخول به خوابگاه مدیران نکنید!
ای وایی چی ؟! ماشین لباسشوییو خودت روشن میکنی؟! نه نه نه نه!
برادر حمید واقعا می فهمی داری چی میگی؟ اگه می فهمی و مارو چیز فرض کردی اصلا انتظارشو از شما نداشتم. اگه نمی فهمی که بازم انتظارشو نداشتم. جالبه این اعضای قدیمی یهو میان تو سایت بعد یه جایی خارج ایفا رو قرق می کنن بعدشم ....
بی خیالش من برم رول خودمو بزنم.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
یادش آمد که در آن اوج سپهر هست پیروزی و زیبایی مهر
فر و آزادی و فتح و ظفر است نفس خرم باد سحر است
دیده بگشود و به هر سو نگریست دید گردش اثری زاین ها نیست
بال برهم زد و برجست از جا گفت کای دوست، ببخشای مرا
سال ها باش و بدین عیش بناز تو ومردار، تو و عمر دراز
من نیم در خور این مهمانی گند و مردار تو را ارزانی
گر در اوج فلکم باید مرد عمردر گند به سر نتوان برد
شهپر شاه هوا، اوج گرفت زاغ را دیده بر او مانده شگفت
سوی بالا شد و بالا تر شد راست، با مهر فلک هم بر شد
لحظه ای چند بر این لوح کبود نقطه ای بود دگر هیچ نبود
نه عزیزم تنها راه نجات جادوگران رول پلینگ دوباره تمام اعضای قدیمی و جدیدش در کنار همه. این پست کاملا جدی بود. هر کسی هم ناراحت شد بشه تا یکم بهش بربخوره که یه بوقی مثل من این حرفو بهش می زنه واقعا برای جادوگران متاسفم که همچین اعضای قدیمی داشته چی فک می کردیم چی بودین شماها.
ای وایی چی ؟! ماشین لباسشوییو خودت روشن میکنی؟! نه نه نه نه!
نقل قول:
من میگم بریم فروم قدح اندیشه، تاپیک تالار یادبود، اونجا دیگه امکان قفل شدن نیست...
نظر من با نظر شما در نزدیکی خوبی بسر میبره خواهر بلا و در اینجا بودن چهره ی پلید مارو خوب نشون نمیده و با قواعد و اصول و ارزش های ما که همانا نابودی این سایت هست همخونی نداره زیراکه اینجا خیلی تو چشیم و ما بلکل آدم دست های پشت پرده بازی بودیم و هستیم و از این حرکات در ملاء عام زدن کلهم به ما سازگاری نداره!
من کاری به کسی ندارم ولی همه مطلع بودند که سایت رو من خودم بهمراه پسرم حمید کوچولو ساختیم که قصه ش رو همتون خوندین و نتیجه گرفتین که چاقویی که می خواین باهاش سر پسرتون رو ببرین همیشه می تونه تیز تر هم باشه و شما به تیزی هیچ چاقویی دلخوش نکنید !
در آخر هم باید بگم چنانچه ببینم عده ای فریب خورده و خودفروخته که پاشون رو به این صحن باز کردند اداعاهای کذبی مبنی بر مادر کابل شبکه ی اینترنت بودن یا بابای زوپیس قهرمان بودن بکنند ، کمی ازشون دلگیر خواهم شد!
واقعا این اعضای قدیمی سایتن من که تصویر دیگه ایی تو ذهنم داشتم کلیم با پستاشون و سبکاشون حال کرده بودم شما که انقدر فعالید چرا بر نمی گردید ایفا؟؟؟
ریختن اینجا هی بهم بوق می دن بیاید تو ایفا دوباره حذب راه بندازیم دوباره محفل و مرگخواریت رو از نو برپا کنیم. اونوقت دعواهاتونو با پست بهم نشون بدید تو پستاتون گولاخ(ک.ر.ب.ق) بازی در بیارید دور روزه اینجا رو زیر نظر دارم و دارم می خونم و هیچی درک نکردم جز مسخره بازی یه مشت اعضای قدیمی اگه قدیمیا این هستن واقعا به تازه واردا باید نوبل داد. اگه این نیستن وارد ایفا بشن خود واقعی شونو به ما نشون بدن.
نقل قول:
خلاصه که تنها راه نجات از وضعیت فعلی و نجات جادوگران اینه که من رو مدیریت کل کنید تا یک سری حرکات دموکراتیک به صورت پاکسازی نژادی انجام بدم.
نه عزیزم تنها راه نجات جادوگران رول پلینگ دوباره تمام اعضای قدیمی و جدیدش در کنار همه.
این پست کاملا جدی بود. هر کسی هم ناراحت شد بشه تا یکم بهش بربخوره که یه بوقی مثل من این حرفو بهش می زنه واقعا برای جادوگران متاسفم که همچین اعضای قدیمی داشته چی فک می کردیم چی بودین شماها.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آرنولد در 1390/6/23 14:41:47
یادش آمد که در آن اوج سپهر هست پیروزی و زیبایی مهر
فر و آزادی و فتح و ظفر است نفس خرم باد سحر است
دیده بگشود و به هر سو نگریست دید گردش اثری زاین ها نیست
بال برهم زد و برجست از جا گفت کای دوست، ببخشای مرا
سال ها باش و بدین عیش بناز تو ومردار، تو و عمر دراز
من نیم در خور این مهمانی گند و مردار تو را ارزانی
گر در اوج فلکم باید مرد عمردر گند به سر نتوان برد
شهپر شاه هوا، اوج گرفت زاغ را دیده بر او مانده شگفت
سوی بالا شد و بالا تر شد راست، با مهر فلک هم بر شد
لحظه ای چند بر این لوح کبود نقطه ای بود دگر هیچ نبود
من اول بعنوان ناظر و بعد مدیر همه پستهای اینجارو میخونم ولی مورد خاصی ندیدم که نیاز به دخالت بنده در صحبت دوستان با همدیگه باشه. شما لطفا بگید که منظورتون از پست توجیهی چیه؟ یا اگه موردی هست که نیاز به پاسخگویی داره لطفا نقل قول کنید.
منیروا جان! شما خودتم کم پست تک خطی که همش اعتراض رو نشون میده نمیزنی ها !!! دلیل خودت برای اینکار چیه ؟! آیا فکر نمیکنی ارزش داشته باشه یه مدیر بیاد و یه پست توجیهی بزنه و یکم مارو روشن کنه ؟!
باید منتظر شیم آیا همچنان؟! مگه اینکه اینم مثه ناظرکمکی محفله که این همه منتظرشیم!!! :آه: