جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

39 کاربر(ها) آنلاین هستند (20 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
39
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 6 مهر 1402 06:46
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.
آدم آرومیم. خیلی کم پیش میاد عصبانی شم. منطقیم و نسبتا کنجکاوم نسبت به هر چیز جدیدی.
اولویت اول و دوم خودم ریونکلاو هست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 2 مهر 1402 22:06
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

emma-nursisa نوشته:
سلام کلاه من مرحله ی بازی با کلمات رو تایید شدم و الان دوباره اومدم.
خب راستش من..
باهوش منطقی و بازیگوشم
عاشق کتاب خونن و فیلم تماشا کردنم
با جمع زیاد حال نمیکنم جز دوستای صمیمیم
از بین حیوون ها گربه رو دوست دارم
رنگ مورد علاقم قرمز و مشکیه
اهل انتقام گرفتنم
مهربونم هستم
الویت اولم گریفیندوره
الویت دومم هم اسلیترین هست
دوست دارم بیشتر تو گریفیندور باشم
نظر تو چیه؟


درود بر تو فرزندم.

از اون دسته جادوآموزان معدودی هستی که این کلاه پیر رو به شک می‌ندازی که کدوم گروه می‌تونه برات مناسب‌تر باشه. بنابراین نظر خودت رو اولویت قرار می‌دم و می‌فرستمت به...

گریفیندور!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 2 مهر 1402 19:33
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه من مرحله ی بازی با کلمات رو تایید شدم و الان دوباره اومدم.
خب راستش من..
باهوش منطقی و بازیگوشم
عاشق کتاب خونن و فیلم تماشا کردنم
با جمع زیاد حال نمیکنم جز دوستای صمیمیم
از بین حیوون ها گربه رو دوست دارم
رنگ مورد علاقم قرمز و مشکیه
اهل انتقام گرفتنم
مهربونم هستم
الویت اولم گریفیندوره
الویت دومم هم اسلیترین هست
دوست دارم بیشتر تو گریفیندور باشم
نظر تو چیه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط emma-nursisa در 1402/7/2 20:52:52
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 30 شهریور 1402 16:18
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

Bloody_mary نوشته:
سلام کلاه عزیز
من اکثرا مهربونم ولی وقتی خشمگین بشم کسی جلو دارم نیست
عاشق موسیقی و نقاشیم
ولی ارواحم دوست دارم
در کل روحیه ام ترکیبی از خشن و مهربونه
به مار خیلی علاقه دارم
از ماجراجویی خیلی خوشم میاد
همینطور رهبر خوبیم
سعی میکنم مشکلاتو با فکر حل کنم بیشتر تا با زور ولی خب اگه با زور حل بشه چرا که نه؟
اکثرا میتونم بدون زور مردمو وادار کنم کاری که من میخوام رو انجام بدن
تو کار گروهی با همه کنار میام جز
کسایی که ازشون انرژی بدی بگیرم
رنگای زیادیو دوست دارم چون همشون رنگ طبیعتن
تایپ شخصیتم INFPعه
یکمی نا منظمم و برنامه ریزی خاصی ندارم
بدون هدف نمیتونم قدم بردارم
ولی تو مدیریت بحران خیلی خوبم وبارها تونستم از موقعیتای سخت سربلند بیرون بیام
توی تست هایی که تا حالا دادم اکثرا جزو گروه ریونکلا افتادم
خیلی خرخون نیستم ولی همیشه جزو برترینای کلاس خودم بودم و حتی مدرسه
اکثرا فک میکنن آدم شیطونیم اما در واقع خیلی آرومترم
وقتی که مشکلات میاد سراغم استرسمو مشکلاتمو توی صورتم نشون نمیدم و خیلی عادی رفتار میکنم یعنی تو تظاهر خیلی خوبم
شاید چیزای زیادی هست ولی خب همشون دیگه یادم نیست خودت تصمیم بگیر...


درود بر تو فرزندم.

ممنون که تا جای ممکن خودتو کامل معرفی کردی تا بتونم از انتخابم اطمینان بیشتری داشته باشم. امیدوارم تو بهم به من اعتماد کنی و بری به...

هافلپاف!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 30 شهریور 1402 10:21
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز
من اکثرا مهربونم ولی وقتی خشمگین بشم کسی جلو دارم نیست
عاشق موسیقی و نقاشیم
ولی ارواحم دوست دارم
در کل روحیه ام ترکیبی از خشن و مهربونه
به مار خیلی علاقه دارم
از ماجراجویی خیلی خوشم میاد
همینطور رهبر خوبیم
سعی میکنم مشکلاتو با فکر حل کنم بیشتر تا با زور ولی خب اگه با زور حل بشه چرا که نه؟
اکثرا میتونم بدون زور مردمو وادار کنم کاری که من میخوام رو انجام بدن
تو کار گروهی با همه کنار میام جز
کسایی که ازشون انرژی بدی بگیرم
رنگای زیادیو دوست دارم چون همشون رنگ طبیعتن
تایپ شخصیتم INFPعه
یکمی نا منظمم و برنامه ریزی خاصی ندارم
بدون هدف نمیتونم قدم بردارم
ولی تو مدیریت بحران خیلی خوبم وبارها تونستم از موقعیتای سخت سربلند بیرون بیام
توی تست هایی که تا حالا دادم اکثرا جزو گروه ریونکلا افتادم
خیلی خرخون نیستم ولی همیشه جزو برترینای کلاس خودم بودم و حتی مدرسه
اکثرا فک میکنن آدم شیطونیم اما در واقع خیلی آرومترم
وقتی که مشکلات میاد سراغم استرسمو مشکلاتمو توی صورتم نشون نمیدم و خیلی عادی رفتار میکنم یعنی تو تظاهر خیلی خوبم
شاید چیزای زیادی هست ولی خب همشون دیگه یادم نیست خودت تصمیم بگیر...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
🦋💛

ما در سایه ها میجنگیم تا به روشنایی خدمت کنیم

پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 29 شهریور 1402 01:17
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

-LARISSA نوشته:
سلاااام کلاه !
خب من شجاعم،
و میتونم خیلی به دوستان کمک
کنم. مغرور نیستم. و دو انتخاب اصلی من گریفیندور و یا اسلیترینه، اما واقعا ترجیح
من گریفیندوره.
خودت چیو برای من مناسب میدونی؟ امیدوارم واقعا توی گروه گریفیندور قرار بگیرم:)


درود بر تو فرزندم.
دوست داشتم کمی بیشتر در مورد خودت توضیح بدی، اما بالاخره کلاه پیر هم اونقدر تجربه داره که بتونه انتخاب خوبی برات بکنه. بهتره بری به...

گریفیندور!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 29 شهریور 1402 00:41
نمایش جزئیات
آفلاین
آهای کلاه نازنین...
چطوری؟ خوب و خوش و سلامتی..؟
بگذریم
من شجاعم، کتاب خوندن
و دوست دارم و کمی تا حدودی
باهوشم. البته نه خیلی، کمی
به دوستانم کمک میکنم،
سریع دوست پیدا میکنم،
گربه سانان رو دوست دارم
و عاشق گروه گریفیندورم:)
اولویت گریفیندوره، چون
احساس میکنم شخصیتم شبیهشونه
اینطور نیست؟ اما اگر اون نشد،
اگر اسلیترینی باشم هم خوشحال میشم.
خلاصه که آره، تو چی رو انتخاب میکنی؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط -LARISSA در 1402/6/29 1:05:52
Lily Evans;
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 شهریور 1402 23:44
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

زن‌ملفوی نوشته:
سلام کلاه...
من یکوچولو فضول و کنجکاوم
شیطنتام زیاده و مغرورم
ولی نترسم
من بین گریفیندور و اسلیترین موندم.
بلندپروازم و یکوچولو قلدر.
ولی گاهی وقتا مهربون.
تست دادم و افتادم اسلیترین.
ولی خودم مطمئن نیستم.
هیچی دیگه
نه اونقد باهوش ریونکلاویم
نه اونقدر مهربون هافلپافی
نه زیاد مغرور اسلیترینیم
نه زیاد شجاع گیریفندوری
خودت انتخاب کن دیگه


من توی بازی با کلمات هم تایید شدم و دوباره فرستادم.


درود بر تو فرزندم.

ازت ممنونم که بهم اعتماد کردی و انتخاب رو به من واگذار کردی. بنابراین انتخابی برات می‌کنم که مطمئنم بهترین گروه برای تو خواهد بود. برو به...

هافلپاف!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 شهریور 1402 20:52
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه...
من یکوچولو فضول و کنجکاوم
شیطنتام زیاده و مغرورم
ولی نترسم
من بین گریفیندور و اسلیترین موندم.
بلندپروازم و یکوچولو قلدر.
ولی گاهی وقتا مهربون.
تست دادم و افتادم اسلیترین.
ولی خودم مطمئن نیستم.
هیچی دیگه
نه اونقد باهوش ریونکلاویم
نه اونقدر مهربون هافلپافی
نه زیاد مغرور اسلیترینیم
نه زیاد شجاع گیریفندوری
خودت انتخاب کن دیگه


من توی بازی با کلمات هم تایید شدم و دوباره فرستادم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
زن‌مالفوی
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 27 شهریور 1402 15:19
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه
من باهوش منطقی و بازیگوشم
عاشق کتاب خونن و فیلم تماشا کردنم
با جمع زیاد حال نمیکنم جز دوستای صمیمیم
از بین حیوون ها گربه رو دوست دارم
رنگ مورد علاقم قرمز و مشکیه
اهل انتقام گرفتنم
مهربونم هستم
الویت اولم گریفیندوره
الویت دومم هم اسلیترین هست
خودت انتخاب کن :)



سلام. اول باید تو بازی با کلمات تایید بشی و بعد برای گروهبندی بیای. پس لطفا مراحل ورود به ایفای نقش رو به ترتیب زیر طی کن:

1. خواندن قوانین ورود به ایفای نقش.
2. نوشتن داستانی کوتاه در تاپیک بازی با کلمات با توجه به آخرین کلمات داده شده.
3. مطالعه‌ی بیوگرافی گروه‌های چهارگانه هاگوارتز و مراجعه به تاپیک گروهبندی.
4. انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1402/6/27 18:39:44
تصویر تغییر اندازه داده شده