در بین تاپیکای انجمن داشتم دنبال تاپیکی میگشتم که موضوعاتش دربرگیرنده ی اتفاقاتی باشه که در شهر لندن میفته، به تاپیکی با نام "شهر لندن" برخورد کردم؛ اما این تاپیک نزدیک به یک سال پیش و احتمالا به دلیل عدم استقبال اعضا قفل شده.
حالا خواهش من از شما اینه که اگه ممکنه قفل این تاپیک رو باز کنید و با اینکه زننده ی این عنوان از اون به عنوان یه تاپیک تک پستی اسم برده ولی اجازه بدید تا من یه سوژه ی جدید و ادامه دار رو وارد کنم. خدا رو چه دیدین؟ شاید بخت این تاپیک ناکام واشد. از خاک خوردنش که بهتره.
باب آگدن جان! چه حيف كه فراموش نكردي و با اين سوال ابروي منو بردي!
قرار بود اسكار تو عيد برگذار بشه ولي به دليل فراخ بودن يه جاي بنده قبل از عيد و ادامه اين فراخيت در ايام عيد و زمان حال، اسكار افتاد تابستون! البته به نظرم بهتر هم شد! چون تابستون اصولا فعاليت ها بهتره و فيلم ها بهتره و بهتره و كلا بهتره!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط [fa]سرژ تانكيان[/fa][en]serj tankian[/en] در 1387/2/5 1:42:56
ترهور جان! داورياي كه در موردش گفتي مال اسكاري هست كه البته با تقدير و تشكر از برگذار كنندگان و داورانش، هيچ ظاهر و باطن رسمياي نداشت! يعني نفهميديم چي شد كلا
بزودي در ايام عيد مسابقهي رسمي اسكار هالي ويزارد برگذار ميشه كه با توجه به برنامه ريزيها اميد داريم كه بسيار با شكوه باشه! خبرش هم بزودي زده ميشه! موفق باشي!
مسئول هالی ویزارد گفته بود ، فیلمی که نوشته باشه اسکار ! توی این مسابقه شرکت داده میشه و از اونجایی که منم پستی فرستاده بودم و بوق هم گرفته نشد میخواستم ببینم چطور هست این قضیه ؟
سلام و خسته نباشيد خدمت دوستان دست اندر كار اين جريان عظيم هنري فرهنگي اقتصادي!
يك سوال براي من پيش اومده: جريان داوري چرا اينجوريه؟! چرا هر داور تعداد فيلم محدودي رو داوري ميكنه؟!
فيلم هاي تحت داوري وزير سحر و جادو: "فنگ شكايت مي كند" به كارگرداني ايگور كاركاروف "پرواز خاطره ها" به كارگرداني آرشام "منافع "به كار گرداني گراپ (لرد ولدمورت)
فيلمهاي تحت داوري دراكو مالفوي: "آنسوي مرزها" اثر سيريوس بلك "مستند رولينگ" به كارگرداني ايگور كاركاروف
فيلمهاي تحت داوري اسكاور: "دراك و آنيت" به كارگرداني رابستن لسترنج "هافلپاف قدرتمند" به كارگرداني ايگور كاركاروف
فيلمهاي تحت داوري سوروس اسنيپ: "راز سر به مهر" كاري از مالي ويزلي "بينگو" به كارگرداني لاوندر براون
در صورتي كه در قوانين كه نوشته شده اينجور اومده: هر فيلم توسط يك داور نقد مي شه و همراه نقد امتياز داده مي شه..سه داور ديگر فيلم رو از نظر " كارگرداني، ايده، تيتراژ" مورد بررسي قرار مي دن و امتياز دهي مي كنند. در جمع چهار امتياز از طرف چهار داور به هر فيلم داده مي شه _ در هر يك از زمينه ها_ سه فيلم ساز برتر كه امتياز بيشتري گرفته باشند به مرحله ي نهايي صعود خواهند كرد. گروه داوري دوم بين اين سه فيلم قضاوت مي كنند*.به بهترين كارگردان رنك تعلق خواهد گرفت.
يعني هر چهار داور به هر فيلم بالاخره امتياز ميدن، اما اين تقسيم فيلم ها بين داور ها كه خلاف اينو داره ميگه يا من دارم اشتباه ميكنم... مرا از اين سردرگمي مرگ آسا در آوريد!
سرژ! سرژ عزيز خيلي ممنون كه توجه داشتيد ولي قرار بود من اول اون قانون رو اعمال كنم ولي يك سري مسايئل پيش اومد كه قانون تغيير كرد. اولا كه تعداد فيلمهايي كه اين دوره شركت كردن كمه دليلشم احتمالا عدم تبليغات بوده و ما تا اينجا همش نه تا فيلم داريم براي همين داو.را تعداد كمي فيلم رو قضاوت مي كنن مسئله ي دوم اينكه ما الان تو فصل مدرسه ها هستيم و كسي كه وقت زياد داشته باشه كمه براي همين يه داور نمي تونه از 3 يا 4 تا فيلم بيشتر قضاوت كنه. من خودم قبول دارم كه اون نوع داوري بهتر بوده اگه داورها وقت داشته باشن يا خود شما دوتا داور به من معرفي كنيد كه اين كارو قبول كنن من مشكلي ندارم ممنون كه توجه داريد
سام علیک به جون خودم من نبودم. قسم به همین اوستا کریم بالا سر تقصیر این دگمه ی ا رسال کوفت گرفته بود. من چه می دونستم خوب منم همین حالا فهمیدم. چی.........؟!! اهان برم سر اصل موضوع.....مثل ادم بگم؟ باوووشه اقا این فیلم ما قسمت دومی که زدیم تو هالی ویزارد نمی دونم چه طوری شده که دوتا فرستاده شده عینهو هم با مضمونه: «از ازل و تا ابد خون اشامان و گرگ نماها2» این قسمت دومه دوبار فرستاده شده .چون مام خودمون از همه جا بی خبر بودیم و نفهمیدیم.دیگه نمی تونم حذفش کنم. خواهش می شه یکی از دو قسمتی رو که دوبار ارسال شده رو پاک کنید . خیلی مرسی عزت زیاد
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
بی خیال دنیا و هرچی که توی اونه اگر همه ی ادما دنیا رو از چشمای من می دیدن: دیگه هیچ کس حاضر نبود ?
سيريوس!! هووم اين جونور هشت پا همكار من گفته بود توي پستتون بگيد كه تو آكادمي شركت داده بشه... ولي من تو پستت چيزي نديدم و چون دل اسنيپ خيلي از دست سيريوس خينه ... چشم فيلمت رو حساب مي كنم!