جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

9 کاربر(ها) آنلاین هستند (5 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
8
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  280 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  351 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: جمعه 13 اردیبهشت 1387 02:31
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

در بین تاپیکای انجمن داشتم دنبال تاپیکی میگشتم که موضوعاتش دربرگیرنده ی اتفاقاتی باشه که در شهر لندن میفته، به تاپیکی با نام "شهر لندن" برخورد کردم؛ اما این تاپیک نزدیک به یک سال پیش و احتمالا به دلیل عدم استقبال اعضا قفل شده.

حالا خواهش من از شما اینه که اگه ممکنه قفل این تاپیک رو باز کنید و با اینکه زننده ی این عنوان از اون به عنوان یه تاپیک تک پستی اسم برده ولی اجازه بدید تا من یه سوژه ی جدید و ادامه دار رو وارد کنم. خدا رو چه دیدین؟ شاید بخت این تاپیک ناکام واشد. از خاک خوردنش که بهتره.

با تشکر

باز شد.
ریش و قیچی دست شما.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سیریوس‌ بلک در 1387/2/13 18:56:27

هورکراکس را به خاطر بسپار؛ ولدمورت مردنیست!
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387 21:30
نمایش جزئیات
آفلاین
همانا ای سرژ عزیز این اسکار کیه؟


باب آگدن جان! چه حيف كه فراموش نكردي و با اين سوال ابروي منو بردي!

قرار بود اسكار تو عيد برگذار بشه ولي به دليل فراخ بودن يه جاي بنده قبل از عيد و ادامه اين فراخيت در ايام عيد و زمان حال، اسكار افتاد تابستون! البته به نظرم بهتر هم شد! چون تابستون اصولا فعاليت ها بهتره و فيلم ها بهتره و بهتره و كلا بهتره!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط [fa]سرژ تانكيان[/fa][en]serj tankian[/en] در 1387/2/5 1:42:56
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: شنبه 11 اسفند 1386 23:12
نمایش جزئیات
آفلاین
تره‌ور جان!
داوري‌اي كه در موردش گفتي مال اسكاري هست كه البته با تقدير و تشكر از برگذار كنندگان و داورانش، هيچ ظاهر و باطن رسمي‌اي نداشت! يعني نفهميديم چي شد كلا

بزودي در ايام عيد مسابقه‌ي رسمي اسكار هالي ويزارد برگذار ميشه كه با توجه به برنامه ريزي‌ها اميد داريم كه بسيار با شكوه باشه!
خبرش هم بزودي زده ميشه!
موفق باشي!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: چهارشنبه 7 آذر 1386 16:59
نمایش جزئیات
آفلاین
اهم .
آقا دم همتون گرم !
د بزنید دیگه این داوری بوقی رو ، ما رو الاف کردید ، یالا داوری کنید این اسکار رو ، ما داوری میخوایم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: یکشنبه 27 آبان 1386 18:35
نمایش جزئیات
آفلاین
لینک پست :
http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?post_id=175487#forumpost175487



با اينكه مهلت ارسال فيلم ها تا 8 مهر بود فيلمت رو مي پذيرم..

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سوروس اسنيپ در 1386/8/28 17:36:24
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: جمعه 25 آبان 1386 21:16
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

مسئول هالی ویزارد گفته بود ، فیلمی که نوشته باشه اسکار ! توی این مسابقه شرکت داده میشه و از اونجایی که منم پستی فرستاده بودم و بوق هم گرفته نشد میخواستم ببینم چطور هست این قضیه ؟


لينك پستت رو بده تا رسيدگي بشه..
ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سوروس اسنيپ در 1386/8/26 13:46:58
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 24 آبان 1386 21:25
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام و خسته نباشيد خدمت دوستان دست اندر كار اين جريان عظيم هنري فرهنگي اقتصادي!

يك سوال براي من پيش اومده: جريان داوري چرا اينجوريه؟! چرا هر داور تعداد فيلم محدودي رو داوري ميكنه؟!


فيلم هاي تحت داوري وزير سحر و جادو:
"فنگ شكايت مي كند" به كارگرداني ايگور كاركاروف
"پرواز خاطره ها" به كارگرداني آرشام
"منافع "به كار گرداني گراپ (لرد ولدمورت)

فيلمهاي تحت داوري دراكو مالفوي:
"آنسوي مرزها" اثر سيريوس بلك
"مستند رولينگ" به كارگرداني ايگور كاركاروف

فيلمهاي تحت داوري اسكاور:
"دراك و آنيت" به كارگرداني رابستن لسترنج
"هافلپاف قدرتمند" به كارگرداني ايگور كاركاروف

فيلمهاي تحت داوري سوروس اسنيپ:
"راز سر به مهر" كاري از مالي ويزلي
"بينگو" به كارگرداني لاوندر براون


در صورتي كه در قوانين كه نوشته شده اينجور اومده:
هر فيلم توسط يك داور نقد مي شه و همراه نقد امتياز داده مي شه..سه داور ديگر فيلم رو از نظر " كارگرداني، ايده، تيتراژ" مورد بررسي قرار مي دن و امتياز دهي مي كنند. در جمع چهار امتياز از طرف چهار داور به هر فيلم داده مي شه _ در هر يك از زمينه ها_ سه فيلم ساز برتر كه امتياز بيشتري گرفته باشند به مرحله ي نهايي صعود خواهند كرد. گروه داوري دوم بين اين سه فيلم قضاوت مي كنند*.به بهترين كارگردان رنك تعلق خواهد گرفت.

يعني هر چهار داور به هر فيلم بالاخره امتياز ميدن، اما اين تقسيم فيلم ها بين داور ها كه خلاف اينو داره ميگه يا من دارم اشتباه ميكنم...
مرا از اين سردرگمي مرگ آسا در آوريد!


سرژ!
سرژ عزيز خيلي ممنون كه توجه داشتيد ولي قرار بود من اول اون قانون رو اعمال كنم ولي يك سري مسايئل پيش اومد كه قانون تغيير كرد. اولا كه تعداد فيلمهايي كه اين دوره شركت كردن كمه دليلشم احتمالا عدم تبليغات بوده و ما تا اينجا همش نه تا فيلم داريم براي همين داو.را تعداد كمي فيلم رو قضاوت مي كنن مسئله ي دوم اينكه ما الان تو فصل مدرسه ها هستيم و كسي كه وقت زياد داشته باشه كمه براي همين يه داور نمي تونه از 3 يا 4 تا فيلم بيشتر قضاوت كنه.
من خودم قبول دارم كه اون نوع داوري بهتر بوده
اگه داورها وقت داشته باشن يا خود شما دوتا داور به من معرفي كنيد كه اين كارو قبول كنن من مشكلي ندارم
ممنون كه توجه داريد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سوروس اسنيپ در 1386/8/26 13:45:09
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: شنبه 5 آبان 1386 23:44
نمایش جزئیات
آفلاین
سام علیک
به جون خودم من نبودم. قسم به همین اوستا کریم بالا سر تقصیر این دگمه ی ا رسال کوفت گرفته بود. من چه می دونستم خوب منم همین حالا فهمیدم. چی.........؟!! اهان برم سر اصل موضوع.....مثل ادم بگم؟ باوووشه
اقا این فیلم ما قسمت دومی که زدیم تو هالی ویزارد نمی دونم چه طوری شده که دوتا فرستاده شده عینهو هم با مضمونه:
«از ازل و تا ابد خون اشامان و گرگ نماها2» این قسمت دومه دوبار فرستاده شده .چون مام خودمون از همه جا بی خبر بودیم و نفهمیدیم.دیگه نمی تونم حذفش کنم. خواهش می شه یکی از دو قسمتی رو که دوبار ارسال شده رو پاک کنید .
خیلی مرسی
عزت زیاد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بی خیال دنیا و هرچی که توی اونه
اگر همه ی ادما دنیا رو از چشمای من می دیدن:
دیگه هیچ کس حاضر نبود ?
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: چهارشنبه 25 مهر 1386 20:16
نمایش جزئیات
آفلاین
فیش فیش ... از سیریوس به ناظرا ... از سیریوس به ناظرا.

آکادمی اسکار زنده است؟ پابرجاس؟

فیش فیش ... تمام! ... فیش فیش!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
باز جویم روزگار وصل خویش...
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 10 مهر 1386 20:49
نمایش جزئیات
آفلاین
ما یه فیلمی زدیم که درسته در حد هویج بود ولی شما باید هندونه بذارید زیر بغل ما و ما رو آدم حساب کنید.

شنیده بودیم به عضوای تازه وارد بها نمی دن ولی نشنیده بودیم به شناسه های تازه ساخته شده هم بها نمی دن!

این در اسکار شرکت کنه چیزی از شما کم نمی شه! :

http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?post_id=173407#forumpost173407



سيريوس!!
هووم اين جونور هشت پا همكار من گفته بود توي پستتون بگيد كه تو آكادمي شركت داده بشه... ولي من تو پستت چيزي نديدم و چون دل اسنيپ خيلي از دست سيريوس خينه ...
چشم فيلمت رو حساب مي كنم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سوروس اسنيپ در 1386/7/11 17:21:16
باز جویم روزگار وصل خویش...