همون طور که ویکتور گفت بیاین بحثو تموم کنیم بره پی کارش
هرکس، هرچی عشقش میکشه بذاره زیر امضاش، میخواد عکس باشه، میخواد امضا میخواد هرچیز دیگه ای باشه. فقط خواهشا پای بقیه گروهارو وسط نکشین که کار درستی نیست.
اگه میخواین برتری خودتونو نشون بدین، تلاش کنین خودتونو خوب نشون بدین نه اینکه بقیه رو بد نشون بدین.
اگه هم نمیتونین بدون بدگویی از بقیه گروها خودتونو برتر نشون بدین، پس یعنی نیستین که نمیتونین
اولا لطفا این همه پست های ارزشی نزنین.آخه الان که سایت داره نفس های آخراشو میکشه این بحث ها چه فایده ای داره ؟ فکر میکنید تابستون سال بعد هم همه اعضا بازم هستن ؟
دوما که میخوام نظرمو درباره ماجرای همین امضاها بگم
این جمله که یه کمی بی ادبیه :
نقل قول:
اسلیترینی ها همگی پست فطرند! راونکلایی ها اکثرا یک مشت خرخونند! هافلپافی ها هم که بعضا ... دیگه گفتن نداره! گریفیندور، گروه شجاعان!
از نظر من این جمله یه نوع توهین به حساب میاد و اعضا ناراحت میشن.البته من که جنبشو دارم اما خیلی ها ناراحت میشن
این اتحاد گذاشتن و اینا هم کلا چیزه مزخرفیه.از نظر من باید همه گروه ها با هم مشکل داشته باشن و کل کل کنن.جذابیت گروه بندی و اینا هم همینه دیگه
خودم نفهمیدم چی گفتمفقط زودتر این بحثو جمع کنید که خیلی مزخرفه
گودریک جان چرا باید امضا گروهو نشون بده مگه اون کنار ننوشته آخه؟ من که این قضیه جملات رو نفهمیدم. ضمنا شما دارید دقیقا بقیه گروها رو میگید بدون شما هیچی نیستن. که خب بنظرم اصلا درست نیست. هر گروهی خصوصیت خودش درون اعضاش قوی تره و هیچ دلیلیم نداره که اون جمله ی شما درست باشه. درباره ی اینکه نوشته باشه دانش آموز گریفیندور بد نیست این ولی من باز هم درک نمیکنم اصلا این قضیه چرا باید باشه؟ اون کنار گروه هرکس نوشته شده و دیده هم میشه. چه نیازی هست که حتما تو امضا هم معلوم باشه؟