جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

81 کاربر(ها) آنلاین هستند (67 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
80
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: یکشنبه 5 تیر 1390 10:09
نمایش جزئیات
آفلاین
من هم با آرم موافقم و هم با جمله غیر این جمله ها.
اما متاسفانه نمیتونم آرم قشنگ طراحی کنم. نمیدونم کی میتونه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

ارباب جان، جان جانان اند اصلا!




Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: یکشنبه 5 تیر 1390 09:24
نمایش جزئیات
آفلاین
خب لینی جون من تسلیم!

ولی به نظرم حتما باید یه چیزی تو امضای فرد باشه تا گروهش رو حداقل نشون بده و ای چیزیست که با وی لاو نمی شه و حتما باید یک چیز تکون دهنده باشه

جمله ای که ما گریفندوری ها گذاشتیم گروه های دیگر رو بد نشون نمی ده اما یه جوری نشون می ده که گروه های دیگه به اخلاقیات ما نیاز دارن و این فکر نکنم بد باشه

اصلا من یک فکر دیگر کردم آن هم اینه که برای هر چهار گروه یه آرم بسازیم که همون آرم گروه خودش باشه و پایینش با حروف فارسی نوشته باشه مثلا " دانش آموز گریفندور" و یا " از شجاعترین گروه" و این طور چیزا

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 4 تیر 1390 20:50
نمایش جزئیات
آفلاین
گودریک همیشه میگن که آدم باید سعی کنه خودشو بهتر نشون بده نه اینکه دیگرانو بد نشون بده!

ما همیشه باید تلاش کنیم که خودمو برتر نشون بدیم و اگه توانایی این کارو نداریم پس یعنی برتری نداریم.

چرا آخه باید بقیه گروهارو بد نشون بدیم؟ مگه بقیه گروها بدن؟ گروها باید با هم اتحاد داشته باشن نه اینکه از هم فاصله بگیرن.

حالا من اصراری ندارم جمله ای بذاریم که اتحاد چهار گروه توش نمایش داده بشه من فقط میگم امضایی نذاریم که بقیه رو بد نشون بده.

گودریک میتونی یه جمله بذاری و گروه خودتو خوب و برتر نشون بدی اما از بقیه گروها اسمی نبر و فقط سعی کن گروه خودتو خوب نشون بدی و بقیه رو پایین نیاری.

البته میتونی این کارو نکنی و تصمیم با خودته، ولی به نظر من کار درستی نیست که به جای خوب نشون دادن خودمون، دیگرانو بد نشون بدیم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 4 تیر 1390 20:34
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام

خب من نمی دونم چرا شما دو تا دختر گیر دادین که دیگر گروه ها رو ضعیف نشون ندیم؟؟!!

خب این به نظرم هیجانش بیشتره و حتی باعث می شه تازه وارد ها این جملات رو در شب هنگام خوابیدن تکرار کنن

خب مثلا چی می شه اگه ما گریفندوری ها تو امضامون گروهمون رو برتر نشون بدیم و دیگر گروه ها رو پایین تر؟؟؟؟؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 4 تیر 1390 15:04
نمایش جزئیات
آفلاین
اتحاد چهـار گروه در جادوگران همیشه پا برجاست فقط....

فعلا این باشه بیس همین طور کاملش کنین. خب جریان امور رو در دست گرفتم ها!

یه چیز بچگانه هم نباید باشه که برتری گروه خودمون رو نشون بدیم. باید یه چیزی باشه که نشون بده ما از اون گروهیم و بهش افتخار میکنیم.

اتحادچهـار گروه در جادوگران همیشه پا برجاست و هافلپاف است که من به خوبی نیت بنیان گذارش اعتماد دارم! زنده باد هافلپاف!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

ارباب جان، جان جانان اند اصلا!




Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 4 تیر 1390 14:51
نمایش جزئیات
آفلاین
اتحاد چهـار گروه در جادوگران همیشه پا برجاست اما اینکه تا دنیا دنیاست آبی ماست، ما قهرمانیم جام تو دست ماست را هیچ کس نمیتواند از ریونکلاو بقاپد!



باید یه جمله ی ادبی خوشگل باشه! اینی که من گفتم شوخی بود، ولی کسانی که جمله ساز خوبین میتونن بسازن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 4 تیر 1390 14:35
نمایش جزئیات
آفلاین
یه چیزی که اتحاد چهار گروه رو نشون بده و در ادامه به گروه خودمون بپردازه. من یه الگو میدم به مرور توی همین تاپیک اصلاحش کنین.

مهم ترین حرف کلاه گروهبندی در طول عمرش ، این بود که چه ا ر گروه با هم متحد باشن. توی جادوگران اتحاد همیشه هست.

این جمله اصلی.

حالا میشه یه " و" گذاشت بعد و در مورد گروه ها شاخت. کمک کنین همه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

ارباب جان، جان جانان اند اصلا!




Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 4 تیر 1390 14:23
نمایش جزئیات
آفلاین
چرا اونلی ها و وی لاوهارو برداریم؟ اینکه دیگه به بقیه گروها ضرر نمیرسونه. فقط داریم علاقه مون به گروه خودمون رو نشون میدیم و پای بقیه گروهارم وسط نکشیدیم.

رز منظورت اینه که یه جمله بسازیم که اتحاد هر چهار گروه توش نمایش داده بشه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 4 تیر 1390 14:17
نمایش جزئیات
آفلاین
خب اصلا پس همه این اونلی راون ها و وی لاو ها و جمله ها رو بردارن.

دیدی؟ خیلی ها بر نمی دارن. مثل کسایی که وقتی هواپیما اومد سوار نشدن و گفتن ما نباید پرواز کنیم.

چیزای جدید رو قبول کنین!

گروه ها مکمل هم هستن. باید توی امضا ها چیزی باشه که اتحاد رو نشون بده.

حالا کی جمله بسازه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

ارباب جان، جان جانان اند اصلا!




Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 4 تیر 1390 14:06
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من جمله ساختن کار خوبیه و همون طور که گودریک اشاره کرد نشون دهنده ی اتحاد گروه میشه.

اما سعی کنیم جمله ای بسازیم که مربوط به گروه خودمون باشه و سعی نکنیم جمله ای بسازیم که نشون بدیم بقیه گروها نسبت به ما پایین ترن! جمله ای بسازین که خودتونو برتر نشون بدین نه اینکه بقیه رو پایین تر نشون بدین.

مثلا جملاتی که روونا و هلگا و گودریک و اینا معتقد بودن نشون دهنده ی این بود که با گروه ما بقیه ی گروها کاملن!

اما مثلا جمله ای مث وی لاو هافلپاف و اونلی راون و در انتظار تابستانی آبی و "تا دنیا دنیاست آبی مال ماست/ ما قهرمانیم جام تو دست ماست" و از این قبیل، نه تنها اتحادمونو نشون دادیم بلکه پای بقیه گروهارم وسط نکشیدیم!

بله همین دیه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!