جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

118 کاربر(ها) آنلاین هستند (104 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
118
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 3 کاربر مهمان
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: جمعه 3 تیر 1390 00:21
نمایش جزئیات
آفلاین
1. هلگا و گودیک و دوونا به هیچی چیزی به جز روح معتقد نبودن، اینا رو مرحوم پیوز از خودش درآورد چون خیلی نژاد پرست بود!

2. هدف از این بحث چیه؟ گیریم نتیجه هم گرفتین، اتفاقی میوفته؟

3. این بحثای لوس و دخترونه چیه؟ یه دعوا راه بندازین سه چهار تا کشته بده صفا کنیم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ولدمورت یک قاتل سریالی کله پوک بیش نیست!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 2 تیر 1390 23:42
نمایش جزئیات
آفلاین
منم قصدم طرفداری نبود، ولی هر جور نگاه کنی جمله گریفندور منطقی تره.

ویرایش:
گودریک مارو توی تالار خصوصی نصیحت می کنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سيريوس بلك در 1390/4/2 23:46:08
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 2 تیر 1390 23:39
نمایش جزئیات
آفلاین
ایول رز، تبریک میگم خوارزمی رو

باشه لینکو بده بیاد اطلاعاتمون بره بالا

درسته منم قبول دارم که زبان و لهجه و اینا اکتسابیه.


در نهایت باید به این نتیجه برسیم که هیچ کدوم از این صفت ها با "تنها" یکی از صفت های دیگه به دست نمیاد و هیچ گروهی و هیچ موسسی نمیتونه مدعی بشه با صفت گروه خودش، صفت بقیه گروها بدست میاد و در نتیجه گروه ما بهتره.

باید همه به این نتیجه برسن تا همه بفهمن که پس دیگه نیازی به اون حرفا روونا و هلنا و اینا نیست و نباید اونا زده بشه.

فقط یه چیزی در مورد گریف. اگه گودریک اومده نصیحت کنه و خودش تواضع و فداکاری رو برای گروهش قبول نداره، چرا گروه خودشو نحصیت نکرده و بقیه رو نصیحت کرده؟ مسما اول باید ملت خودشو نصیحت کنه و بعد بقیه گروهارو!

واسه همینه که من میگم قصد گودریک، مثل قصد هافل و ریون بوده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 2 تیر 1390 23:32
نمایش جزئیات
آفلاین
سیریوس:

منظورم این نبود. منظورم این بود که از گروه خودتون طرفداری نکنین.

لینی:

ربطی نداره به لهجه. اصلا ربطی به هوش نداره. نه اینکه کسی زبان های مختلف بلد باشه باهوش تره. نه. یعنی زبان یه قسمت از هوه و اکتسابیه. اگه بخوای تو پی ام برات میفرستم. موضوع خوارزمی مون همین بود. برنده هم شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

ارباب جان، جان جانان اند اصلا!




Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 2 تیر 1390 23:20
نمایش جزئیات
آفلاین
بحث سر اینه که چرا هلنا و روونا و گودریک و فلانی و اینا معتقد به این چیزا بودن و دلیل گذاشته شدن این ها چی بوده و آیا واقعا درست بوده که این گذاشته شده یا نه و اینکه اگه اشتباهه اثبات کنیم.

من در پستای قبلیم گفتم که متعصبانه برخورد نکنیم و از روی علاقه فقط یه گروهو انتخاب کردیم و دلیل بر داشتن اون صفات نیست!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 2 تیر 1390 23:14
نمایش جزئیات
آفلاین
رز:
داری نون یه ملتو آجر می کنی ها!

حالا که یه تاپیک اوج گرفته ملت میان چیز میز می نویسن انگشتاشون باز شه شما بیا بحثو پوچ کن مرلینو خوش میاد؟

ما هم می دونیم کسایی که الان توی گروهشون هستن اون ویژگی هارو ندارن. و مهم هم نیست. لینی یه بحثی رو راه انداخته که دیدگاه به این موضوع هنوز مشخص نیست. این دیدگاه در حیطه تخیل و کتاب و هری پاتر و جادوگرانه یا میخواد در مورد واقعیت ها بحث کنه؟ اول باید این موضوع روشن بشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 2 تیر 1390 23:14
نمایش جزئیات
آفلاین
رز اینجا یه چیزی رو بگم؟

یعنی تو میگی ما هرچی یاد بگیریم هوشمون میره بالا؟

معلم ما میگفت که با اینکه هنوز رسما اثبات نشده، اما اکتساب بیشتری تاثیر رو توش نداره و البته من از توی یک سایت هم دیدم که ثابت شده هوش ژنتیکیه. حالا میخوای واست بفرستم بیاد تو پی ام فقط یه چیز بدی که گفتی پسرارو باهوش تر دونسته

الان این زبان چه ربطی به هوش داشت؟!؟!

یعنی هرکس تو ایران، نسبت به اون یکی انگلیسی رو بهتر حرف بزنه باهوش تر از اونیه که انگلیسی هیچی حالیش نمیشه؟

البته اینم میگم که این دو نفر هردوشون بر فرض مثال به یک اندازه کلاس رفتن. اما این بلده لهجه بگیره اون یکی بلد نیس. لهجه ای باهوش تره؟

هیچ ربطی نداره از نظر من!

و در مورد گروها هم منم همینو تو پستا قبلیم گفتم. کپی رایت یادت رفت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 2 تیر 1390 23:04
نمایش جزئیات
آفلاین
در مورد هوش.

ما تازه یه بحث خیلی پیچیده با معلم پرورشی مون داشتیم. چند روز مونده به پایان مدرسه. آخرشم به کلی «برین تحقیق کنین » و از این چیزا ختم شد. منو و چند تا بچه ها در این مورد انتخاب شدیم. رفتیم تو کلی سایت راجع به کلی چیز خوندیم و تر جمه کردیم. حتی یه سایت اسپانیایی رو! من یه کوچولو اسپانیایی بلدم و دیکشنری هم به کمکمون اومد.

و نتیجه ی همه ی این تحقیقات به اینجا رسید که بیش از نصف چیزی که ما به اسم هوش می شناسیم اکتسابیه.

این اکتساب بر اثر محیط به وجود میاد. اصلا زبان! زبان حرف زدن. تو صد سال هم زبان بخونی اصلا صد سال توی انگلیس یا آمریکا زندگی کنی هیچ وقت نمیتونی مثل اونا حرف بزنی چون زبان مادریت فارسیه. چرا؟! چون تو فارسی فکر میکنی!

یعنی چی؟! یعنی مثلا میخوای بگی سارا باید می رفت مدرسه تو ذهنت. با خودت فکر میکنی، فارسی می فکری. نمیگی که:

sara should go to school

میگی توی ذهنت؟؟ این زبان هم از قسمتای هوش حساب میشه که اکتسابیه. چرا بچه هایی که پدر و مادرشون ایرانین اما توی آمریکا به دنیا میان نمیتونن فارسی حرف بزنن؟ این قسمت از هوش اونا به زبان انگلیسیه. ستینگ هم نداره. این از حرفای همون سایت اسپانیاییه بود.

گروه هایی که ما داریم توی جادوگران اصلا مثل گروه های کتاب نیستن!! یعنی شما فکر میکنین همه ی کسایی که الان توی سایت توی گریفن ، مثلا همین سیریوس ، شجاعن؟!

الان ینی شما فکر کردین الان من سخت کوشم مثلا الان؟ اگه بوم که یکی از این الان ها رو پاک میکردم الان!

ینی شما فکر میکنین تمام کسایی که اینجان و توی ریونن باهوشن؟

همه ی اسلیترین ها مغرور و نژاد پرست اند؟

معلومه که نه! اونا فقط برای دفاع از گروهشون این نوشته ها رو نوشتن.

اصلا موضوع اینه که اگه این رقابت بین گروهای اینجا نباشه، بهتره گروه ها نباشه.

البته لینی این قسمت آخرهیچ ربطی به حرف تو نداشت ها! همین طوری اوج گرفتم!


به نظر من هیچ کدوم از اون جمله ها درست نیس. هیچ کدوم.

وقار هیچ وقت با هوش به دست نمیاد. اصیلی که شجاع نباشه خجالت میکشه؟ نه!
سختکوش میتونه هر کاری بکنه؟ معلومه که نه!

این هم گزیده ای بود از افکار پیچیده ی من!

پ.ن: در مورد سوسک! من قبلا اینقدر از عنکبوت ها می ترسیدم که یکیشونو میدیدم از 10 فرسخی بابامو صدا میکردم.
در مورد اون یارو که مثال زدی. چون خواهرش می ترسوندتش! منو هیچ کس نترسونده. این سوسکم اصلا خوشم نمیاد باهاشون دوست بشم. قیافه شو می بینم اصلا لرزم میگیره! با اون پاهای پرز دارش! دو سه بار نه. اما اگه ده بار بکشمشون، ده بار کنارشون روی زمین بشینم حتی اگه کسی مجبورم کنه آره.

پ.ن 2: من از گروه خودم دفاع نکردم. چرا باید دفاع کنم؟! لطفا شما هم این کارو نکنین. اصلا موضوع این نیست که only raven یا we love hufflepuff یا چیزای این شکلی. موضوع اینه که به یه نتیجه ی خاص برسیم که خصوصیات هر گروه مورد بررسی قرار داده بشه و کم کم بحث خود به خود جمع بشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

ارباب جان، جان جانان اند اصلا!




Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 2 تیر 1390 22:40
نمایش جزئیات
آفلاین
نه. من فقط خواستم تاکید کنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 2 تیر 1390 22:31
نمایش جزئیات
آفلاین
میدونم سیریوس، منم حرفتو تایید کردم دیگه، مگه جایی ردش کردم؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!