شخصیت جادویی خودت را بساز، به یکی از چهار خانه ملحق شو، در کلاسها شرکت کن، کوییدیچ بازی کن و ماجراجوییهای خودت را بنویس.
✨ بیش از ۱۵,۰۰۰ جادوگر از سال ۱۳۸۲
🏰 ۴ خانه فعال: گریفیندور، اسلیترین، هافلپاف، ریونکلاو
📚 اساتید راهنما تو را قدمبهقدم همراهی میکنند
⚡ ماجراجوییهای بیپایان در انتظار توست
🗺 سفر تو در هاگوارتز:
📝یک داستان کوتاه بنویس
🧙شخصیت خودت را بساز
🛒از کوچه دیاگون خرید کن
🎓به یک خانه ملحق شو
همه چیز ساده است! استاد راهنمای اختصاصی تو را در هر قدم کمک میکند
ahooraarasteh6@gmail.com ای کلاه من شخصیت دارم شجاع و قوی انتخاب اول من برای گروهبندی گریفیندور است عاشق کوییدیچ هستم در کلاس درس هم مثل زمین کوییدیچ خیلی رقابط طلب هستم از رنگ قرمز خوشم میاد نسبت به اسلیدرینی ها هم احساس رقابط بالایی دارم انتخاب دومم ریونکلا پس گریفیندور پلیز
سلام کلاه عزیز من خیلی باهوش و کنجکاوم و همیشه دوست دارم چیزهای جدیدی کشف کنم از مطالعه زیاد خوشم نمیاد و بیشتر دوست دارم همه چیو با تجربه یاد بگیرم آدمی خلاق و با اعتماد به نفس نفس در عین حال شیطون و خرابکار😂 اسلیترین یا گریفیندور پلیز
احساس عجیبی داره که با تو توی فکرم ملاقات می کنم کلاه! همونطور که می دونی من آنژ هستم، دختری که اخلاقیات نسبتا نامتعارفی از نظر بقیه-شاید هالو ها؟-داره. آدم زیرکی محسوب میشم، علاقه خاصی به کتاب خصوصا در ژانر جنایی و معمایی دارم، می دونی هالو ها با وجود اینکه در زمینه قدرت و درایت به جادوگر ها نمی رسن اما توی خلق اثار جنایی غوغا میکنن با من موافق نیستی؟. از اونایی ام که برای رسیدن به هدفشون هر بهایی رو حاضرن بپردازن، حیله گر محسوب میشم و اعتقاد دارم حیله گری توی راه رسیدن به هدف نقش مهمی ایفا میکنه، بلندپروازم و به هدف های کوچیک اکتفا نمیکنم اهداف من از خودم بزرگترن، شخصیت مرموز و درونگرایی دارم، اطلاعاتم رو زود بروز نمیدم، توی هرچیزی دنبال منفعت می گردم و دوستای کم و مفید رو به دوستای زیاد ولی سطحی ترجیح میدم و در ضمن...من از موجودات احمق متنفرم! به نظر خودم دو گروه اسلایترین یا گیریفیندور با من بیشتر جور در میاد اما نی خوام بببینم کلاهی که انقدر ازش تعریف میشه چه نظری داره! خب...تصمیم نهایی تو چیه؟
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1401/9/11 23:47:17 ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1401/9/11 23:48:33 ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1401/9/11 23:50:40 ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1401/9/11 23:55:53 ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1401/9/12 0:11:14
سلام بر تو ای کلاه گروه بندی بذار از خودم بگم. باهوشم و واسه همین بیشتر جاها انگشت نما میشم. اگه کسی درخواست کمکی کرد میخوام تا هرجایی که بشه بهش کمک کنم و حتی از خودم بگذرم. عاشق تیله سنگی های جادویی و پست مدافع هستم.شلخته و بی نظم هستم. از یاد گرفتن مهارت های جدید هم خیلی خوشم میاد هم متنفرم:( ای کلاهک، اینم بگم که ورزشی خوب نیستم ولی حفظیات خوبم. و در اخر اگه تو گروه خوبی ننداختی خودمو از اخرین طبقه برج پرت میکنم خودت دیگه دودوتا چهارتا کن :)))))))))))
کلاه عزیززززززز باورم نمیشه که بالاخره نشستی رو سرم! تاحالا شده خفه شی؟ ینی اگر کسی حموم نرفته باشه؟ یا مثلا شده موهاشون تو حلقت گیر کنه؟ کله کی بوی قرمه سبزی می داد؟ شده نتونی کسی رو گروه بندی کنی؟ کسی هست تورو حموم ببره؟ تو تمام این سالا حموم رفتی؟ صبر کن ببینم! ممکنه باعث انتقال شپش بشی؟؟ ببینم اصن سال به سال تنهایی چیکار میکنی؟ نکنه با کلا پروفسور مک گونگال… اهم! خب چیزه. اگر نگران این مواردی باید بهت بگم که اصلا نگران نباش چون همین الان حموم بودم. و خب میتونم کارت رو تو انتخاب کردن گروه راحت تر کنم… از اونجایی که فوتبالی نیستم و از رنگای قرمز و آبی خوشم نمیاد نظرت چیه بین اسلایترین و هافلپاف برام انتخاب کنی خودت؟! البته که مطمئنم خودت بهتر میدونی چی بهتره پس…
سلام کلاه عزیز من یخورده احساسی و پرحرفم و همینطور عاشق کتاب و موسیقی و فیلم دیدنم و عاشق جادوی سیاه و معجون سازی و پیشگویی ام یذره خبیثم و میان گرام خیلی هم شر و شور و پر سر صدام تقریبا با همه میتونم کنار بیام گروه های گریفیندور و ریونکلاو رو هم دوس دارم
سلام کلاه! خوبی؟! به نظرم انسان ها نمیتونن خوب خودشون رو توصیف کنن و باید از کس دیگه ای پرسیده بشه ولی خب چون اینجا روالش اینجوریه ...خودمو توصیف میکنم! به نام مرلین علاقه ی خاصی به هنر دارم ، بیشتر روز رو آهنگگوش میکنم. میانگرا هستم و میتونم از هوشم به عنوان یکی از برترین ویژگی هام ذکر کنم. مهربون هستم ولی اونقدر زیاد نیست که کسی بخواد یا بتونه ازش سوئ استفاده کنه.دوست هام کم ولی دوستی های عمیق و پایدار دارم. به کتاب خوندن و فیلم دیدن علاقه دارم. به اندازه ی خودم جاه طلب هستم و شاید کمی خودخواه ، ولی سعی میکنم کنترلش کنم و ازش بهترین استفاده رو ببرم! رغبت برای گروه خاصی ندارم.و تشخصی با خودته. مطمئنا بهترین تصمیم رو میگیری.:)