جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

41 کاربر(ها) آنلاین هستند (35 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
39
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 14 آذر 1401 08:23
نمایش جزئیات
آفلاین
ahooraarasteh6@gmail.com
ای کلاه من شخصیت دارم شجاع و قوی انتخاب اول من برای گروهبندی گریفیندور است عاشق کوییدیچ هستم در کلاس درس هم مثل زمین کوییدیچ خیلی رقابط طلب هستم از رنگ قرمز خوشم میاد نسبت به اسلیدرینی ها هم احساس رقابط بالایی دارم
انتخاب دومم ریونکلا
پس گریفیندور پلیز


گریفیندور!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1401/9/15 6:49:38
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 11 آذر 1401 14:17
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز
من خیلی باهوش و کنجکاوم و همیشه دوست دارم چیزهای جدیدی کشف کنم از مطالعه زیاد خوشم نمیاد و بیشتر دوست دارم همه چیو با تجربه یاد بگیرم
آدمی خلاق و با اعتماد به نفس نفس در عین حال شیطون و خرابکار😂
اسلیترین یا گریفیندور پلیز




گریفیندور!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1401/9/11 23:55:19
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 10 آذر 1401 23:45
نمایش جزئیات
آفلاین
احساس عجیبی داره که با تو توی فکرم ملاقات می کنم کلاه!
همونطور که می دونی من آنژ هستم، دختری که اخلاقیات نسبتا نامتعارفی از نظر بقیه-شاید هالو ها؟-داره.
آدم زیرکی محسوب میشم، علاقه خاصی به کتاب خصوصا در ژانر جنایی و معمایی دارم، می دونی هالو ها با وجود اینکه در زمینه قدرت و درایت به جادوگر ها نمی رسن اما توی خلق اثار جنایی غوغا میکنن با من موافق نیستی؟.
از اونایی ام که برای رسیدن به هدفشون هر بهایی رو حاضرن بپردازن، حیله گر محسوب میشم و اعتقاد دارم حیله گری توی راه رسیدن به هدف نقش مهمی ایفا میکنه، بلندپروازم و به هدف های کوچیک اکتفا نمیکنم اهداف من از خودم بزرگترن، شخصیت مرموز و درونگرایی دارم، اطلاعاتم رو زود بروز نمیدم، توی هرچیزی دنبال منفعت می گردم و دوستای کم و مفید رو به دوستای زیاد ولی سطحی ترجیح میدم و در ضمن...من از موجودات احمق متنفرم!
به نظر خودم دو گروه اسلایترین یا گیریفیندور با من بیشتر جور در میاد اما نی خوام بببینم کلاهی که انقدر ازش تعریف میشه چه نظری داره!
خب...تصمیم نهایی تو چیه؟




اسلیترین!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1401/9/11 23:47:17
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1401/9/11 23:48:33
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1401/9/11 23:50:40
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1401/9/11 23:55:53
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1401/9/12 0:11:14
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 20 آبان 1401 18:05
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر تو ای کلاه گروه بندی
بذار از خودم بگم. باهوشم و واسه همین بیشتر جاها انگشت نما میشم. اگه کسی درخواست کمکی کرد میخوام تا هرجایی که بشه بهش کمک کنم و حتی از خودم بگذرم. عاشق تیله سنگی های جادویی و پست مدافع هستم.شلخته و بی نظم هستم. از یاد گرفتن مهارت های جدید هم خیلی خوشم میاد هم متنفرم:(
ای کلاهک، اینم بگم که ورزشی خوب نیستم ولی حفظیات خوبم. و در اخر اگه تو گروه خوبی ننداختی خودمو از اخرین طبقه برج پرت میکنم
خودت دیگه دودوتا چهارتا کن :)))))))))))

•~•~•~•~•~•~•

هافلپاف!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1401/8/20 22:04:55
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 9 آبان 1401 19:51
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز.

من آدمی کینه‌جو، علاقه‌مند به جادوی سیاه و لرد ولدمورتم، خلاصه که اهل اسلیترینم!

بی‌زحمت یک اسلیترین!



اسلیترین!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1401/8/10 19:08:43
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 مهر 1401 10:06
نمایش جزئیات
آفلاین
کلاه عزیززززززز
باورم نمیشه که بالاخره نشستی رو سرم!
تاحالا شده خفه شی؟ ینی اگر کسی حموم نرفته باشه؟
یا مثلا شده موهاشون تو حلقت گیر کنه؟
کله کی بوی قرمه سبزی می داد؟
شده نتونی کسی رو گروه بندی کنی؟
کسی هست تورو حموم ببره؟ تو تمام این سالا حموم رفتی؟
صبر کن ببینم! ممکنه باعث انتقال شپش بشی؟؟
ببینم اصن سال به سال تنهایی چیکار میکنی؟
نکنه با کلا پروفسور مک گونگال…
اهم! خب چیزه.
اگر نگران این مواردی باید بهت بگم که اصلا نگران نباش چون همین الان حموم بودم.
و خب میتونم کارت رو تو انتخاب کردن گروه راحت تر کنم…
از اونجایی که فوتبالی نیستم و از رنگای قرمز و آبی خوشم نمیاد نظرت چیه بین اسلایترین و هافلپاف برام انتخاب کنی خودت؟!
البته که مطمئنم خودت بهتر میدونی چی بهتره پس…



اسلیترین!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1401/7/13 21:37:45
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 21 شهریور 1401 23:07
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز من یخورده احساسی و پرحرفم و همینطور عاشق کتاب و موسیقی و فیلم دیدنم و عاشق جادوی سیاه و معجون سازی و پیشگویی ام یذره خبیثم و میان گرام خیلی هم شر و شور و پر سر صدام تقریبا با همه میتونم کنار بیام گروه های گریفیندور و ریونکلاو رو هم دوس دارم


~~~~~~

ریونکلاو!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط Ghazal.bo در 1401/6/21 23:58:30
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1401/6/22 12:49:28
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 17 شهریور 1401 13:19
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام سال اولی ها
گروهی که میخواین بدست میارید
اما خب صبر. و حوصله کنید خخخخخخخخخ

ولدمورت همیشه هست.

~~~~~~~~

لطفا برای گروهبندی عجله نکن و مراحل زیر رو به ترتیب طی کن:

1. خواندن قوانین ورود به ایفای نقش.
2. شرکت در تاپیک کارگاه داستان نویسی. (مرتبط با یکی از تصاویر کارگاه)
3. مطالعه‌ی بیوگرافی گروه‌های چهارگانه هاگوارتز و مراجعه به تاپیک گروهبندی.
4. انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1401/6/19 12:09:39
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 13 شهریور 1401 23:34
نمایش جزئیات
آفلاین
کلاه ژوووووون...

بی‌زحمت یه هافلپاف.

~~~~~~

هافلپاف!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

لطفا اگه قبلا شناسه‌ای تو سایت داشتی به یکی از مدیران سایت اطلاع بده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1401/6/14 1:02:05
او نیست با خودش،

او رفته با صدایش اما،

خواندن نمی تواند.
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 29 مرداد 1401 23:10
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه!
خوبی؟!
به نظرم انسان ها نمیتونن خوب خودشون رو توصیف کنن و باید از کس دیگه ای پرسیده بشه ولی خب چون اینجا روالش اینجوریه ...خودمو توصیف میکنم!
به نام مرلین
علاقه ی خاصی به هنر دارم ، بیشتر روز رو آهنگ‌گوش میکنم.
میانگرا هستم و میتونم از هوشم به عنوان یکی از برترین ویژگی هام ذکر کنم.
مهربون هستم ولی اونقدر زیاد نیست که کسی بخواد یا بتونه ازش سوئ استفاده کنه.دوست هام کم ولی دوستی های عمیق و پایدار دارم.
به کتاب خوندن و فیلم دیدن علاقه دارم.
به اندازه ی خودم جاه طلب هستم و شاید کمی خودخواه ، ولی سعی میکنم کنترلش کنم و ازش بهترین استفاده رو ببرم!
رغبت برای گروه خاصی ندارم.و تشخصی با خودته.
مطمئنا بهترین تصمیم رو میگیری.:)

~~~~~~~~~

هافلپاف!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط 龍 در 1401/5/30 1:09:30
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1401/5/30 12:05:32
𝘐𝘯 𝘮𝘺 𝘴𝘩𝘰𝘦𝘴, 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦, 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘵’𝘴 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘮𝘦, 𝘐’𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘺𝘰𝘶, 𝘭𝘦𝘵’𝘴 𝘵𝘳𝘢𝘥𝘦 𝘴𝘩𝘰𝘦𝘴