جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

38 کاربر(ها) آنلاین هستند (32 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
38
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: اسنیپ در جبهه سفیده یا سیاه
ارسال شده در: جمعه 18 شهریور 1384 17:40
نمایش جزئیات
آفلاین
بهتره به جنبه های فکری یه انسان که غرق در جادوی سیاهه بپردازید. اسنیپ یه اسلیترینیه که (اگه کتاب6 رو خوب بخونید می فهمید که اسنیپ دوست داره بهترین باشه) به ظاهر طرفدار ولدمورته. اما اون فقط طرفدار قدرته و اگه جادوی سیاه هون رو ارضا کنه بدون شک به سمتش میره.فکر می کنم تا وقتی قدرت ولدمورت بیشتره به سمتش می مونه....


در ضمن شخصیت اسنیپ در جبهه ی سیاه رقم خورده!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آگاهان، بر فراز برجهای بلند،حقیقت زمین را خواهند دید.
Re: اسنیپ در جبهه سفیده یا سیاه
ارسال شده در: جمعه 18 شهریور 1384 17:03
نمایش جزئیات
آفلاین
ببينين اسنيپ تا قبل از سقوط والده مورت سياه بود...بعد براي اينكه بتونه دووم بياره به جبهه سفيد پيوست و وقتي موالده مورت برگشت نقش جاسوس دو جانبه رو بازي كرد...درواقع واسه محفل نقش بازي مي كرده... اجراي طلسم مرگ نفرت عميقي مي خواد... بدون تنفر نميشه اونو اجرا كرد...طلسم هاي نابخشودني به قساوت قلب زيادي نياز دارن..اين حرفي كه بلاتريك توي سازمان اسرار به هري ميزنه... دامبلدور به دست اسنيپ كشته شد....اين حقيقتيه كه بايد قبولش كنين...خود رولينگ هم گفته كه اسنيپ با اين كار دست از بازي جاسوس دو جانبه برداشت... در واقع اين كاري بود كه دراكو بايد مي كرد و فكر مي كنم هم دامبلدور نمي خواست دراكو تا اين حد توي سياهي غرق بشه...
توي هر داستان ما بيشتر پي به بد ذاتي اسنيپ برديم... اين داستان ديگه اوجش بود... كسي كه خودش طلسم هاي سياه رو مي سازه...كسي كه پشت سر والده مورت قدم مي ذازه و حتي مثل اون واسه خودش لقبي ميسازه تا نشون بده طرفداره خون خالصه.... يه جوري اون والده مورت دومه... فقط با اين فرق كه منافع خودش رو كاملاً در نظر ميگيره... حتي با لو دادن دوستان قديميش براي فرار از آزكابان...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: اسنیپ در جبهه سفیده یا سیاه
ارسال شده در: جمعه 18 شهریور 1384 15:25
نمایش جزئیات
آفلاین
این بحث خیلی عمیقیه.
به نظر من که اسنیپ با پیوستن به ولدمورت می خواد خودش رو قدرتمندتر کنه چون به نظر من او فکر میکنه که چیزی کم از ولدمورت نداره
به نظر من اون می خواد ولدمورت تازه ای برای خودش باشه.
مخصوصا این که اون برای خودش لقب انتخاب میکنه و وردهای سیاه اختراع میکنه
در کل به نظر من همانقدر که ولدمورت مورد توجهه باید اسنیپ هم همونقدر مورد توجه باشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[i][size=large][color=0000CC][font=Georgia]Lord Voldemort: Come out, Harr
Re: اسنیپ در جبهه سفیده یا سیاه
ارسال شده در: جمعه 18 شهریور 1384 13:26
نمایش جزئیات
آفلاین
طلسم آوادا کدورا فقط وقتی می کشه که قصد فرد کشتن باشه:
کتاب 4 مدای دروغی:((همتون میتونین چوبدست هاتون رو بگیرید طرف من و بگید آوداکدورا...شرط می بندم که خون هم از بینیم نیاد))

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جاوید باد، کشورم...سرزمین علم و هنر...غولاباد...
www.deireno.mihanblog.com
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: اسنیپ در جبهه سفیده یا سیاه
ارسال شده در: جمعه 18 شهریور 1384 13:18
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من دامبلدور مرده و اسنيپ سياهه چون هيچ كس از طلسم اواداكداورا (به جز هري به خاطر مادرش ) بدون چوب دستي دووم نياورده من نظرم رو گفتم و شما هر چي خواستيد بگيد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=medium][color=66CCFF]دامبلدور عزيز بدان هر جا كه باشي تا پاي جان ازت حمايت مي كنيم و به تو وفادار خواهيم ماند !!!
اسنیپ: مرگ‌خوار ولدمورت یا یار وفادار دامبلدور؟
ارسال شده در: جمعه 18 شهریور 1384 12:54
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام:
در این تاپیک به بررسی این می پردازیم که اسنیپ طرفداره سفیداس یا سیاها؟
_______________________________________________
به نظر خود من چون عقیده دارم دامبلدور نمرده اسنیپ طرف سفیداس......
چون قبل از اینکه از دروازه هاگوارت بیرون بره می تونست به راحتی هری رو بکشه......
در سال پنجم می تونست سازمان رو وقتی از پیام هری فهمید که هری دیده سیریوس در سازمان اسراره میتونست اصلا تماس برقرار نکنه و وقتی فهمید سیریوس اونجا نیس به اونا نگه که هری به اداره کل اسرار رفته.....
اگه حتی بازخواست هم میشد میتونست بگه که من از پیام پاتر هیچی نفهمیدم.....و چون در دفاع ذهنی استاد بود هیچ کسی نمی تونست ذهنش رو بخونه تا بفهمه راست میگه یا دروغ.....

خوشحال میشم که نظراتتون رو بخونم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جیمز پاتر در 1384/12/1 17:09:17
[size=small]جادوگران برای هم?