پس بنابراین باید مشخص بشه که گوی های بلورین تالار اسرار چطور اونجا هستن و توسط کیا آورده شدن ؟ مگه ما نمی دونیم که هر کسی که به گوی هری و لرد دست زده . دچار اختلالات روانی شده ؟ اون نیرو هم همینطور . شاید طبق گفته ی دوستمون نیروی اونجا عشق و نفرته و به علت در تضاد بودنش باعث دیوانگی طرف میشه . اما کم کم دارم به این نتیجه میرسم تا وقتی که رولینگ یه سر نخی راجع به این موضوع به ما نده : به هیچ نتیجه ای نمی تونیم برسیم ! قبول داری ؟
فیلیدا اسپور(WHITE LADY) نوشته: نه! ممکنه نتونن بازش کنن. برای همینه که دارن روش مطالعه می کنن . شاید اگه در اون اتاق باز بشه خل بشن یا یه همچین چیزی !
اوه، نه من فکر نمیکنم که نتونن بازش کنن!! مگه سازمان اسرار مال کیه؟ خوب مال خودشونه دیگه! نمیشه اون نیرو به طور اتفاقی توی یه اتاق دربسته اونم مستقیما توی سازمان اسرار یهو بوجود بیاد که!! ولی خوب چیزی که قابل فهم نیست اینه که چرا اون نیرو رو در اونجا نگه داری میکنن یا به بیان بهتر چطوری روش مطالعه میکنن؟ از طرف دیگه، چرا اون نیرو مورد استفادهی افراد دیگه قرار نمیگیره؟ آیا دیگران نمیتونن ازش استفاده کنن؟ و سؤالات دیگه...
به نظر من توی اون اتاق احساسه (کلمه ی بهتری پیدا نکردم) که عشق یکیشه و نفرت دیگری و همینطور الی آخر.. کسی نمیتونه در اون اتاق رو باز کنه چون دیوانه میشه، بعضی احساس ها هستن که در تضاد هم هستن که البته مقدار کمی ازشون میشه در قلب یه انسان باشه اما وقتی مقدار زیادی هجوم بیاره شخص دیوانه میشه. احساس ما برای ما یه اسلحه ست اونم یه اسلحه ی خیلی قوی اما این قدرت وقتی پیدا میشه و به وجود میاد که قسمت دوم اسحه یعنی فکرمون هم کار کنه. دلیل قدرت زیاد ولدمورت هم دقیقا همینه که هم احساس داره (اما منفی) و هم خوب فکر میکنه. دلیل اینکه وزارت در اتاق رو باز نمیکنه اینه که نمیدونه دقیقا پشت در چه احساسی قرار داره و روی همین دارن مطالعه میکنن...
هی بچهها... به نظرتون نمیاد که نگهداشتن یه نیرو توی یه اتاق یه کم عجیب باشه. خوب اگه اون نیرو، خیلی بدرد بخوره که مطمئناً همه میرفتن ازش استفاده میکردن دیگه. نیروی عشق هم چیزی نیست که بشه اونو توی یه اتاق نگهداری کرد. عشق چیزیه که در قلب آدمها وجود داره نه جای دیگری... ولی خوب اگه همچین اتافقی هم افتاده باشه، من میگم در اون عشق وجود داره. نیرویی که هنوز ناشناخته مونده و دانشمندان سازمان اسرار دارن روش مطالعه میکنن. پس درست نیست که بگیم نیروی تمام جادوگران رو در خودش داره چون به نظر من یکم بیمعنی میشه. در ضمن چرا باید باز بشه؟ اونم توسط هری که خودش مقدار بسیار زیادی از اون رو در خودش داره؟ اونو مسئولین سازمان اسرار قفل کردهن. اگه میخواستن باز بشه که قفل نمیکردن.
منهم با نظر بالايي ها موافقم.هري جادوي عشق رو تو بدنش داره جادويي که هيچ چيز نميتونه اونو از بين ببره.توي اون اتاق هم جادويي وجود داره که هري ميتونه با کمک اون لردسياه رو ازبين ميبره.
با اين كه هري پدر و مادرشو سيرسوس رو از دست داده و عشقش به اون ها خيلي قوي بوده ولي عشق يه محركه!نيروي تمام جادوگران هم چيزي نيست كه بشه تو يه اتاق جمع كرد ! بيشتر به نظر مي يادكه اين نيرو تو وجود جادوگر ها باشه!
به نظر من هم اون دری که در سازمان اسرار و همیشه قفل یه روزی باز میشه اونم توسط هری چون دامبلدور اشاره میکنه در این اتاق نیروی وجود داره که در تو به مقدار فراوانی یافت میشه حالا می خواد عشق باشه یا نفرت مهم اینه که فقط هری می تونه اون درو باز کنه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
هميشه راهي براي بازگشت هست (به اين ميگن نانچيكو) :chomagh:
در اون اتاق چيزي است كه انسان هاي معمولي ندارند قدرت عجيبي كه ما نمي توانيم آن را تصور كنيم عشق براي همه شناخته شده است در بسياري از داستان ها از قدذت عشق استفاده شده و اين موضوع تكراري است در نتيجه براي جذابيت داستان چيز جديد ديگري لازم است كه ا شناختي كه از رولينگ داريم اون از پس خلق اين جور چيز هاي « جديد » خيلي خوب برمي آيد .
مار زبان خوب نوشته: ممکن عشق یا راز یا سلاحی باش .ولی هر چی هست باعث ازبین رفتن tom riddle(ولدر موت) می شود
نه به هیچ وجه موافق نیستم . اگه اینطوری بود صد درصد تا حالا مورد استفاده ی محفل قرار گرفته بود . به هر حال اون جا عظیم ترین نیروهای بشری هست : عاطفه محبت انسانیت . پلیدی و قدرت های پست .
کرام مدیر فروم و ناظر تالار اسرار:پیامهای سرشار از محبت شما دوستان رو اینجا خوندم و همشو پاک کردم...در این تاپیک بحث فقط در مورد موضوع تاپیک انجام بشه نه چیز دیگه ای...به همه اخطار میکنم احترام دوستانتان را نگه دارید