جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

93 کاربر(ها) آنلاین هستند (76 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
93
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: اتاقی که درش همیشه قفله
ارسال شده در: دوشنبه 5 اردیبهشت 1384 16:27
نمایش جزئیات
آفلاین
پس بنابراین باید مشخص بشه که گوی های بلورین تالار اسرار چطور اونجا هستن و توسط کیا آورده شدن ؟ مگه ما نمی دونیم که هر کسی که به گوی هری و لرد دست زده . دچار اختلالات روانی شده ؟
اون نیرو هم همینطور . شاید طبق گفته ی دوستمون نیروی اونجا عشق و نفرته و به علت در تضاد بودنش باعث دیوانگی طرف میشه .
اما کم کم دارم به این نتیجه میرسم تا وقتی که رولینگ یه سر نخی راجع به این موضوع به ما نده :
به هیچ نتیجه ای نمی تونیم برسیم !
قبول داری ؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قابل توجه علاقمندان ریاضی لطفا برای رفتن به باشگاه ریاضی اینجا رو کلیک کنید
http:// mathclub.schoolnet.ir
Re: اتاقی که درش همیشه قفله
ارسال شده در: دوشنبه 5 اردیبهشت 1384 14:09
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

فیلیدا اسپور(WHITE LADY) نوشته:
نه! ممکنه نتونن بازش کنن. برای همینه که دارن روش مطالعه می کنن . شاید اگه در اون اتاق باز بشه خل بشن یا یه همچین چیزی !

اوه، نه من فکر نمی‌کنم که نتونن بازش کنن!! مگه سازمان اسرار مال کیه؟ خوب مال خودشونه دیگه! نمی‌شه اون نیرو به طور اتفاقی توی یه اتاق دربسته اونم مستقیما توی سازمان اسرار یهو بوجود بیاد که!! ولی خوب چیزی که قابل فهم نیست اینه که چرا اون نیرو رو در اونجا نگه داری می‌کنن یا به بیان بهتر چطوری روش مطالعه می‌کنن؟ از طرف دیگه، چرا اون نیرو مورد استفاده‌ی افراد دیگه قرار نمی‌گیره؟ آیا دیگران نمی‌تونن ازش استفاده کنن؟ و سؤالات دیگه...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: اتاقی که درش همیشه قفله
به نظر من توی اون اتاق احساسه (کلمه ی بهتری پیدا نکردم) که عشق یکیشه و نفرت دیگری و همینطور الی آخر.. کسی نمیتونه در اون اتاق رو باز کنه چون دیوانه میشه، بعضی احساس ها هستن که در تضاد هم هستن که البته مقدار کمی ازشون میشه در قلب یه انسان باشه اما وقتی مقدار زیادی هجوم بیاره شخص دیوانه میشه. احساس ما برای ما یه اسلحه ست اونم یه اسلحه ی خیلی قوی اما این قدرت وقتی پیدا میشه و به وجود میاد که قسمت دوم اسحه یعنی فکرمون هم کار کنه. دلیل قدرت زیاد ولدمورت هم دقیقا همینه که هم احساس داره (اما منفی) و هم خوب فکر میکنه. دلیل اینکه وزارت در اتاق رو باز نمیکنه اینه که نمیدونه دقیقا پشت در چه احساسی قرار داره و روی همین دارن مطالعه میکنن...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: اتاقی که درش همیشه قفله
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 فروردین 1384 14:19
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

James Potter نوشته:
اونو مسئولین سازمان اسرار قفل کرده‌ن. اگه می‌خواستن باز بشه که قفل نمی‌کردن.

نه! ممکنه نتونن بازش کنن. برای همینه که دارن روش مطالعه می کنن . شاید اگه در اون اتاق باز بشه خل بشن یا یه همچین چیزی !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قابل توجه علاقمندان ریاضی لطفا برای رفتن به باشگاه ریاضی اینجا رو کلیک کنید
http:// mathclub.schoolnet.ir
Re: اتاقی که درش همیشه قفله
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 فروردین 1384 09:44
نمایش جزئیات
آفلاین
هی بچه‌ها... به نظرتون نمیاد که نگه‌داشتن یه نیرو توی یه اتاق یه کم عجیب باشه. خوب اگه اون نیرو، خیلی بدرد بخوره که مطمئناً همه می‌رفتن ازش استفاده می‌کردن دیگه. نیروی عشق هم چیزی نیست که بشه اونو توی یه اتاق نگه‌داری کرد. عشق چیزیه که در قلب آدمها وجود داره نه جای دیگری... ولی خوب اگه همچین اتافقی هم افتاده باشه، من می‌گم در اون عشق وجود داره. نیرویی که هنوز ناشناخته مونده و دانشمندان سازمان اسرار دارن روش مطالعه می‌کنن. پس درست نیست که بگیم نیروی تمام جادوگران رو در خودش داره چون به نظر من یکم بی‌معنی می‌شه.
در ضمن چرا باید باز بشه؟ اونم توسط هری که خودش مقدار بسیار زیادی از اون رو در خودش داره؟ اونو مسئولین سازمان اسرار قفل کرده‌ن. اگه می‌خواستن باز بشه که قفل نمی‌کردن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: اتاقی که درش همیشه قفله
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 فروردین 1384 09:04
نمایش جزئیات
آفلاین
منهم با نظر بالايي ها موافقم.هري جادوي عشق رو تو بدنش داره جادويي که هيچ چيز نميتونه اونو از بين ببره.توي اون اتاق هم جادويي وجود داره که هري ميتونه با کمک اون لردسياه رو ازبين ميبره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: اتاقی که درش همیشه قفله
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 فروردین 1384 06:33
نمایش جزئیات
آفلاین
با اين كه هري پدر و مادرشو سيرسوس رو از دست داده و عشقش به اون ها خيلي قوي بوده ولي عشق يه محركه!نيروي تمام جادوگران هم چيزي نيست كه بشه تو يه اتاق جمع كرد ! بيشتر به نظر مي يادكه اين نيرو تو وجود جادوگر ها باشه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
از شما دعوت می شه تا در کلاس پیشگویی شرکت کنید .
Re: اتاقی که درش همیشه قفله
ارسال شده در: دوشنبه 29 فروردین 1384 20:55
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من هم اون دری که در سازمان اسرار و همیشه قفل یه روزی باز میشه اونم توسط هری
چون دامبلدور اشاره میکنه در این اتاق نیروی وجود داره که در تو به مقدار فراوانی یافت میشه
حالا می خواد عشق باشه یا نفرت
مهم اینه که فقط هری می تونه اون درو باز کنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هميشه راهي براي بازگشت هست
(به اين ميگن نانچيكو)
:chomagh:
Re: اتاقی که درش همیشه قفله
ارسال شده در: دوشنبه 29 فروردین 1384 19:05
نمایش جزئیات
آفلاین
در اون اتاق چيزي است كه انسان هاي معمولي ندارند قدرت عجيبي كه ما نمي توانيم آن را تصور كنيم عشق براي همه شناخته شده است در بسياري از داستان ها از قدذت عشق استفاده شده و اين موضوع تكراري است در نتيجه براي جذابيت داستان چيز جديد ديگري لازم است كه ا شناختي كه از رولينگ داريم اون از پس خلق اين جور چيز هاي « جديد » خيلي خوب برمي آيد .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: اتاقی که درش همیشه قفله
ارسال شده در: یکشنبه 28 فروردین 1384 15:00
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

مار زبان خوب نوشته:
ممکن عشق یا راز یا سلاحی باش .ولی هر چی هست باعث ازبین
رفتن tom riddle(ولدر موت) می شود

نه به هیچ وجه موافق نیستم . اگه اینطوری بود صد درصد تا حالا مورد استفاده ی محفل قرار گرفته بود . به هر حال اون جا عظیم ترین نیروهای بشری هست : عاطفه محبت انسانیت . پلیدی و قدرت های پست .

کرام مدیر فروم و ناظر تالار اسرار:پیامهای سرشار از محبت شما دوستان رو اینجا خوندم و همشو پاک کردم...در این تاپیک بحث فقط در مورد موضوع تاپیک انجام بشه نه چیز دیگه ای...به همه اخطار میکنم احترام دوستانتان را نگه دارید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ويكتور كرام در 1384/1/29 7:17:49
قابل توجه علاقمندان ریاضی لطفا برای رفتن به باشگاه ریاضی اینجا رو کلیک کنید
http:// mathclub.schoolnet.ir