--بوق بر آنان که همگامان خود را به سُخره " بوقی" می خوانند-- کتاب مقدس حضرت مرلین
آقا به مرلین قسم من که دیگه دارم همینجوری بوق میزنم . می دونید چن تا پست زدم تا بحال اینجا ؟ بابا این عکسای جشن تولد چی شد پس ؟ من از خواهران و برادران ارزشی و ورزشی و در کل جادوگر که توی جشن تولد حضور داشتن و همچنین ماگل هایی که با تعجب ما رو نگاه می کردن و داشتن پیتزا ها شونو توی بینی شون که به حالت منزجر کننده ای جمع شده بود فرو می کردن و به سرعت گوشی هاشونو در می آوردن و از این جمع عجیب و غریب(!) عکس می گرفتن خواهش میکنم :
هر کسی هر عکس خاصی از جشن تولد داره بفرسته واسه آنتونین بابا بوقیدیم به مرلین .
همین
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
»»» ارزشـی متفکــر ««« . . .
باید که شیوه ی سخنم را عوض کنم! شد..شد! اگر نشد دهنم را عوض کنم!!
I have updated a new yahoo account, plz add the last one!
یکی مارو روشن کنه ما از گیجی در بیایم باشد که تفلحو.
حالا شما تولدو بیا.خودم با بیل(اون بیل نه.اون یکی بیل) از گیجی درت میاریم
نقل قول:
آقا من می گم، حالا اگه یکی پول نداشته باشه و دوست داشته باشه بیاد، شما میگین نیا ؟!
آقا من رسما بی گناهم.این عله جدیدا پرورش قزمیت! راه انداخته.دیگه بودجه نمیده واسه این چیزا
نقل قول:
باوش. آرشام اسم ما رم تو یپ لیستت بلیست ! فکر کنم حالا کسایی که میان شدن 31 نفر نه ؟
خرسند میکنید.بیشتر از اینا هستند
نقل قول:
در راستای پستهای ارزشی و ورزشی اینجانبان نیز حضور خویشتن را در چنین مراسم همانند سنوات گذشتهی پیشین اعلام میداریم و برای آنجانبان آرزوی توقیف و مسرت داریم.
به به بها.به بها.داشتم دنبال شمارت میگشتم اما متوجه شدم که سیو نکردمش.خوبه اینجا پست زدی
نقل قول:
می تونیم همراه هم بیاریم ؟ ( پول ورودیشو می دیم. ) و اینکه جشن محدودیت سنی نداره ؟ ( منضورم بچه سه ساله نیست بالای 13 ، 14 سالو می گم.
محدودیت سنی که فکر نمیکنم داشته باشه.اسمایلی کم آوردن در پاسخ این سوال مشکلی نیست.قراره دو ساعت دور هم باشیم.حالا یکی دو نفر زیاد و کم مهم نیست اصلا
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://www.jadoogaran.org//images/pictures/ketabe-Rael.zip]الوهیم مرا به