جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

79 کاربر(ها) آنلاین هستند (58 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
76
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  98 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  177 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  256 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: چهارشنبه 16 دی 1388 23:22
نمایش جزئیات
آفلاین
ما که تولد رفتیم عکس هم گدفتیم ولی خوب تا بچه ها نخوان که نمیشه گذاشت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
:عشق يعني ريونكلا
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: چهارشنبه 16 دی 1388 17:49
نمایش جزئیات
آفلاین
--بوق بر آنان که همگامان خود را به سُخره " بوقی" می خوانند--
کتاب مقدس حضرت مرلین

آقا به مرلین قسم من که دیگه دارم همینجوری بوق میزنم .
می دونید چن تا پست زدم تا بحال اینجا ؟
بابا این عکسای جشن تولد چی شد پس ؟
من از خواهران و برادران ارزشی و ورزشی و در کل جادوگر که توی جشن تولد حضور داشتن و همچنین ماگل هایی که با تعجب ما رو نگاه می کردن و داشتن پیتزا ها شونو توی بینی شون که به حالت منزجر کننده ای جمع شده بود فرو می کردن و به سرعت گوشی هاشونو در می آوردن و از این جمع عجیب و غریب(!) عکس می گرفتن خواهش میکنم :

هر کسی هر عکس خاصی از جشن تولد داره بفرسته واسه آنتونین بابا بوقیدیم به مرلین .

همین

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
»»» ارزشـی متفکــر «««
.
.
.

باید که شیوه ی سخنم را عوض کنم!
شد..شد! اگر نشد دهنم را عوض کنم!!

I have updated a new yahoo account, plz add the last one!
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: دوشنبه 23 آذر 1388 15:21
نمایش جزئیات
آفلاین
ای بابا !
آقا جان من سالازارو کفن کنن :دی این عکسا رو بیارین بزارین
بابا بخدا ما گیر عکسیم !

بزارین ما هم مشهور شیم باو!
گریه می کنما ... مــــــــــــــــــــامــــــــــــــــــان !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
»»» ارزشـی متفکــر «««
.
.
.

باید که شیوه ی سخنم را عوض کنم!
شد..شد! اگر نشد دهنم را عوض کنم!!

I have updated a new yahoo account, plz add the last one!
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: دوشنبه 23 آذر 1388 02:17
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا ما که از خارج نمیتونیم پا شیم بیایم تهران :دی شما هم که تولد گرفتین و اینا. عکساشو بذارین ما هم ببینیم!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده










اژدها موجود خیلی جالبیه، اما دقت کنین که روی دمش پا نذارین!!
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: یکشنبه 22 آذر 1388 14:50
نمایش جزئیات
آفلاین
اهم...
و علیکم .

میگم حالا خودمونیم. ممکنه جشن تولد رسمی سایت رو هم برگزار کنید ؟ فوقش نمی خندیم دیگه !

بعدشم .

این عکسا چی شد باو ؟!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
»»» ارزشـی متفکــر «««
.
.
.

باید که شیوه ی سخنم را عوض کنم!
شد..شد! اگر نشد دهنم را عوض کنم!!

I have updated a new yahoo account, plz add the last one!
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: جمعه 20 آذر 1388 00:51
نمایش جزئیات
آفلاین
اهم ایهیم اهان

مثل همیشه ما نیز هستیم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خداحافظی در اوج یا خروج فوج فوج... مسئله این است!
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: پنجشنبه 19 آذر 1388 22:31
نمایش جزئیات
آفلاین
اگه آرشام نیاد منم میام!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: پنجشنبه 19 آذر 1388 22:28
نمایش جزئیات
آفلاین
در راستای اطلاعات رسیده بدلیل خودکشی نکردن مقامات که در برگزاری جشن سعی کردند بوووووووووووووق

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم

[url=http://us.battle.net/wow/en/character/burning-legion/
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ای داد بیداد! ای داد بیداد! جاروگران باز لج کرده! ای وای! ای وای! این آرشامه چــِت کرده!

اهم، برادر آرشام شما باز چشم ملت رو دور دیدی جو فرا گرفته‌اتت؟!

عله اگه میاد بگید من نیام!!!

ها من میام فردا، همراه با همراه که اون همراه رو خودت میشناسی!

به اونام که گفتی تا اونجا که تونستم خبرشون کردمشون!!

پایه‌ای یه مناظره‌ای هم اونجا راه بندازیم؟!

هم اکنون در عجبیم...
چه طوری دوباره بوف نگین رضا قبول کرد که به ما مکان بده؟!

در آخر، و پس از صحبت‌های گوهر وارمان کمال تشکر از اسکی و شما را داریم.

پ.ن: چقدر شکلک! اخــــــی! چقدر دلم برای این شکلکا تنگ شده بود!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مرلين مك كينن در 1388/9/19 17:52:16
ویرایش شده توسط مرلين مك كينن در 1388/9/19 18:01:03
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: پنجشنبه 19 آذر 1388 17:20
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
آرشام جون دمت گرم .

مخلصم:D

نقل قول:
یکی مارو روشن کنه ما از گیجی در بیایم باشد که تفلحو.

حالا شما تولدو بیا.خودم با بیل(اون بیل نه.اون یکی بیل) از گیجی درت میاریم

نقل قول:
آقا من می گم، حالا اگه یکی پول نداشته باشه و دوست داشته باشه بیاد، شما میگین نیا ؟!

آقا من رسما بی گناهم.این عله جدیدا پرورش قزمیت! راه انداخته.دیگه بودجه نمیده واسه این چیزا

نقل قول:
باوش. آرشام اسم ما رم تو یپ لیستت بلیست !
فکر کنم حالا کسایی که میان شدن 31 نفر نه ؟

خرسند میکنید.بیشتر از اینا هستند

نقل قول:
در راستای پست‌های ارزشی و ورزشی این‌جانبان نیز حضور خویشتن را در چنین مراسم همانند سنوات گذشته‌ی پیشین اعلام می‌داریم و برای آن‌جانبان آرزوی توقیف و مسرت داریم.

به به بها.به بها.داشتم دنبال شمارت میگشتم اما متوجه شدم که سیو نکردمش.خوبه اینجا پست زدی

نقل قول:
می تونیم همراه هم بیاریم ؟ ( پول ورودیشو می دیم. ) و اینکه جشن محدودیت سنی نداره ؟ ( منضورم بچه سه ساله نیست بالای 13 ، 14 سالو می گم.

محدودیت سنی که فکر نمیکنم داشته باشه.اسمایلی کم آوردن در پاسخ این سوال
مشکلی نیست.قراره دو ساعت دور هم باشیم.حالا یکی دو نفر زیاد و کم مهم نیست اصلا

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://www.jadoogaran.org//images/pictures/ketabe-Rael.zip]الوهیم مرا به