جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

34 کاربر(ها) آنلاین هستند (27 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
31
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  95 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 9 بهمن 1389 20:04
نمایش جزئیات
آفلاین
درود !
نظر هر شخصی با دیگری متفاوته و باید به نظر دیگران احترام گذاشت.این مساله که به وجود اومده موضوع خیلی مهمی و نمیشه به راحتی از کنارش گذشت.

من اولش به خودم اجازه ندادم اینجا پست بزنم اما بعد از اینکه تمامی پست هارو خوندم تصمیم گرفتم اینجا پست بزنم.
شاید عقیده من اشتباه باشه اما منطق من میگه آنتونین درست تر میگه.البته من نمیگم بلیز حرفاش کلا اشتباه اما آنتونین درست تر میگه.اگه بخوایم اینجوری رفتار کنیم همین 4 تا عضوی که داریم میرن و در سایت باید تخته بشه.
از نظر من بجای این بحث ها(که البته بحث های مهمه و الکی نیست ) برین 4 تا پست بزنین سایت شلوغ شه و به روال عادی خودمون ادامه بدیم.
در کل من امیدوارم این بحث سریعتر تموم بشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
»»» ارزشـی گولاخ «««
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 9 بهمن 1389 19:28
نمایش جزئیات
آفلاین
آنتونین عزیز ....حرفات تکراری بود و قبلا هم همه اینا رو توی چت باکس گفته بودی و جوابتم گرفته بودی. من دارم در رولپلینگ فعالیت میکنم. خیلی خنده داره که علی رغم اینکه هر روزم چندین ساعت در سایت مشغول پرسه زدنی، باز هم از این موضوع بدیهی اطلاع نداری وخنده دار تر اینکه دائما روی همین نکته هم تاکید میکنی گویی عزمتو جمع کردی هیچجوره واقعیتو قبول نکنی ... حداقل قبل از پست زدن برو یه بار آخرین پستهای من و تاریخ هاشونو بخون تا ببینی من در سایت فعالیت میکنم یا نه. (ضمن اینکه اصلا نیازی هم نمیبینم که توضیح بدم دو سه هفته فعالیت نکردنم بخاطر امتحانات دانشگاه بوده)

و البته فعالیت یا عدم فعالیت من اصلا ارتباطی به بحث نداره. شما باید اون انتقادی که میشه رو ارزیابی کنید و ببینید آیا این انتقاد به جا هست یا نه. دیگه اینکه بگی تو فعالیت نمیکنی پس حق انتقادم نداری و از این چیزا تماما بحث های حاشیه ای جهت منحرف کردن خواننده از اصل ماجراست که همانا اصل انتقاد است و اینکه انتقاد مسئله ای مستقل از انتقاد کننده است پس باید به طور مستقل مورد نقد قرار بگیرد.

اگرم حوصله این بحث ها رو نداری پیشنهاد میکنم از مدیریت استعفا بدی و بری به قول خودت هرچندتا میخوای پست رول بزنی و این جایگاه مدیریت رو هم بذاری برای کسانی که وقت و فرصت و تجربه کافی برای پرداختن به مشکلات رو دارند و قادرند به وظایف مدیریتی رسیدگی کنند. وگرنه رول نوشتن که احتیاجی به منوی مدیریت نداره.

پ ن: البته من درکت میکنم ... انقدر از همون اول که وارد سایت شدی همه اعضای قدیمی بهت عنایت داشتن هنوزم که هنوزه از اعضای قدیمی کینه به دل داری ....

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بلیز زابینی در 1389/11/9 19:30:59
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 9 بهمن 1389 19:05
نمایش جزئیات
آفلاین
من یه چیزی به ذهنم رسید اومدم بگم...

اول اینکه بنده نه عمراً طرف بلیزم و نه هرگز طرف آنتونین، پس لوس نشین و جوسازی شخصیتی یا برداشت شخصی نکنین .


بعدهم اینکه...

حرفهایی که بلیز میزنه خیلی منطقی و درست و حسابی هستش و من فکر نمیکنم به جای اینکه بیایم یه راه حل و پیشنهادی در این زمینه ارائه بدیم بخوایم محکومش کنیم که پست میزنه یا نه...

اینجا یه اعضایی داره که لازم نیست فقط پست بزنن همین که پستها رو میخونن باید با پستهای درست و حسابی مواجه بشن. قطعاً شما اگر اصغر بقال سر کوچه اومد به پستاتون گیر داد به حرفش توجه که نکنین هیچ، با بیلم ( بیل ویزلی ) دنبالش کنین .

گرچه وقتی صحبتهایی از بلیز اینطوری میشه یعنی وقتی گذاشته و همه پستها رو تا جایی که به حرفهاش مربوطه بررسی کرده.

نکته بعد اینکه منم حرفی از تازه وارد و غیر تازه وارد ندیدم، ممکنه این افراد به دلیل زیاد پست زدن توی مرکز توجه باشن ولی حرفهای بلیز کلی بود، نمیدونم چطور شد شما ها برداشت تازه واردی داشتین و برچسبشو سریع زدین!

و خب یه سری فحش و اینا:

بعد لطف کنین اگر براتون چیزی اهمیت نداره پست نزنین چون اگر خودتون رو آدم حساب نیمکنین( احتمالاً جادوگر حساب میکنین) برای ما فرق میکنه که اینجا چی داریم میخونیم . پس دم به دقیقه بهم نپریدن که واستون فرق میکنه یا نه.. اگر فرق نمیکنه بوق نزنین صداش توی این آرامش سایت ما رو کر میکنه!

در آخر من پیشنهادم برای سوژه ها اینه که فقط یه سری افراد خاص آنها رو تموم کنن. و برای سوژه جدید دادن هم یه تایمی در نظر گرفته بشه. ( با تازه واردا هم نبودم با آنشخصی هستم که پست آبابن ماه خوابگاه مدیران رو ندیده و رفته توش سوژه جدید داده و امثالهم)

برای شخصیت پردازی هم این همه ناظرداریم باید وقت بزارن و پستها رو بخونن وقتی پستی نه فقط از روی چهار تا کلمه! بلکه از روی محتوا به پست قبلی نمیخوره بیان و تغییر و تذکرات رو اعمال کنن. ( در این رابطه حتماً من ناظر فعالی چون مرلین رو خودم ازش خواهش میکنم! )

فعلاً همین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خداحافظی در اوج یا خروج فوج فوج... مسئله این است!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 9 بهمن 1389 18:28
نمایش جزئیات
آفلاین
یه بحثی در مورد این موضوع تو چت باکس شد که من میخوام اینجا در موردش صحبت کنم البته فقط در حد یه پست.

زابینی، مساله اینجاست که وقتی شما که در رول پلینگ فعالیت نمیکنی میای اعضای تازه وارد خیلی خوبی که الان داریم یا سایر اعضای فعالی که الان در رول پلینگ فعالیت میکنند رو زیر سوال میبری و همش انتقاد میکنی، جلوی فعالیت همین اعضارم میگیری. وگرنه مساله، من نوعی نیستم چون اگه به من باشه همونطور که گفتم نه برام مهمه نه حوصله دارم این بحثارو بخونم و توش شرکت کنم، به جای این زمانی که برای اینجور بحثا صرف کنم ترجیح میدم یه پست رول پلینگ بفرستم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: جمعه 8 بهمن 1389 05:28
نمایش جزئیات
آفلاین
به شدت با بلیز موافقم!

درست به موضوعی اشاره کردی که خیلی وقته تو دلمه و نمیدونستم چجوری بیانش کنم ( اینجاشو با مری بودم :دی)

شخصا بعد از 4-5 سال فعالیت، هنوز نصف تاپیکها رو نمی شناسم و تو 60 درصد تاپیکها هیچ پستی ندارم؛ مثل همینجا تا الان!

نه اینکه اهمیت نمیدادم، نه! نمی دونستم مثود کاری چطوریه!!

شاید هری پاتر تموم شده و اعضای قدیمی رفتن، اما ما هنوز هستیم، ما هم جزوی از این دنیا هستیم؛ لطفا تلخش نکنید×!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
»»» ارزشـی متفکــر «««
.
.
.

باید که شیوه ی سخنم را عوض کنم!
شد..شد! اگر نشد دهنم را عوض کنم!!

I have updated a new yahoo account, plz add the last one!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 7 بهمن 1389 22:14
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید من شاید چون پست بلیز رو سریع خوندم اشتباه میکنم، منتهی


با اینکه منیره حرفت درسته اما حرف بلیز این نبود ،منظورش علاوه بر حرف شما این بود که باید حدقل به شخصیتی که نفر قبلی توی پستش ساخته احترام بزاریم و منهدمش نکنیم :دی

شاید هم چیز دیگه ای گفته، شاید!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خداحافظی در اوج یا خروج فوج فوج... مسئله این است!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 7 بهمن 1389 17:32
نمایش جزئیات
آفلاین
با بلیز کاملا موافقم !
الان کسایی که به شخصیتاشون وفادارن و توجه میکنن خیلی کمه !
مثلا من الان یه پسرم ولی شخصیت مونث گرفتم خب باید خودم رو جای کارکترم بذارم و گرنه فایده نداره .
یا مثلا یارو قورباغه شده چوب دستی دستش میگیره !
بیشتر باید رفت تو شخصیت !

مثلا مگی نباید هیچ وقت هری پاتر رو هری صدا کنه و باید بگه پاتر !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 6 بهمن 1389 19:55
نمایش جزئیات
آفلاین
هوووم .... یکی از اشکالات ایفای نقش که بحث دیروز و امروز هم نیست و از سالیان دور به عنوان یکی از مشکلات اصلی ایفای نقش ریشه دوانده، مسئله پروروش شخصیت هاست که مدتهاست به دست فراموشی سپرده شده.

اینکه یاد بگیریم روی شخصیت های ایفای نقش خودمون و دیگران کار کنیم و برای این شخصیت های ایفای نقش خصلت ها و ویژگی های خاصی رو خلق کنیم و در کنارش ویژگی های ذاتیشونو پرورش بدیم تا در نهایت با بسط دادنشون بتونیم به عنوان سوژه های بکر در ایفای نقش، ازشون استفاده کنیم.

اینکه یاد بگیریم هر شخصیت رو با ویژگی ها و خصوصیات خاصی بشناسیم و اینکه از این خصوصیات در جهت هرچه جذابتر کردن رول هامون استفاده کنیم و اینکه احساس کنیم هر شخصیتی رو باید متناسب با خصوصیاتش در رول هامون استفاده کنیم و اینکه بفهمیم یکی از شاخصه های ایفای نقش اینه که قبل از هر چیز بتونیم شخصیت های خود و دیگران رو بدرستی ایفای نقش کنیم و اینکه درک کنیم ایفای نقش بدون پرورش دادن شخصیت یک ایفای نقش مرده هست.

درست چیزی که امروز به وضوح در رول ها دیده میشه. یه مشت شخصیت های عاری از هرگونه سوژه و ویژگی و کاملا هم عرض با یکدیگر به طوری که اصلا هیچ تفاوتی نداره که از چه شخصیتی در کجا استفاده کنیم چون در واقع تفاوتی بین شخصیت ها وجود نداره چون اصلا ویژگی ای برای شخصیت های ایفای نقش تعریف نشده که حالا بخواد با هم تفاوت داشته باشه.

هر موقع آقای ایکس پستی میزنه و خصوصیاتی رو به شخصیت های داخل رولش نسبت میده به دنبالش آقای ایکس به علاوه یک پست میزنه و به جایی که سعی کنه خصوصیاتی که در پست قبلی بهشون پرداخته شده رو پرورش بده، دوباره از نو همون شخصیت ها رو به میل خودش توصیف میکنه و هر موقع آقای ایکس سعی میکنه سوژه جالبی رو به وجود بیاره به دنبالش انگار آقای ایکس به علاوه یک مامور شده که بیاد و اون سوژه رو نابود کنه.

گویا دوستان از ادامه دادن پستها تنها یاد گرفتن که اگر هری رفت توی اتاق در پست بعدی یادشون باشه که هری هنوز توی اتاقه و دیگه یاد نگرفتن که این هری که رفت توی اتاق یک شخصیتی داشته، یک خصوصیات اخلاقی ای هم داشته که همراه با هری در داخل اتاق هستند که باید همراه با روند داستان شخصیت هری رو هم ایفای نقش کرد و خصوصیاتش رو هم پرورش داد تا تبدیل به جزئی از داستان بشند و در نهایت جزو مجموعه خصوصیات هری به ثبت برسند تا در آینده دوباره و دوباره از همین خصوصیات هری در رول ها و داستان های دیگر استفاده کرد.

و مسلما آموزش چنین مسائلی بر دوش اعضای قدیمی تر هست که با چنین محیطی آشنایی داشتند اما انگار کلا چنین فضاهایی رو به دست فراموشی سپردند.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: جمعه 19 آذر 1389 01:01
نمایش جزئیات
آفلاین
مینروا جان، همیشه همین بوده

وقتی یه نفر به یکی رای بده، همه ناخودآگاه به همون رای میدن

این به دست به یکی کردن ارتباطی نداره

قصه اینه که وقتی اول اسم یه نفر می یادف ذهن همه میره روی اون شخص و میگه: اره خب ، همینه!

و دیگه به ذهنش اجازه نمیده روی مابقی افراد تفکر کنه.

به همین راحتی
به همین خوشمزگی!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://www.jadoogaran.org/modules/profile/userinfo.php?
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 18 آذر 1389 18:49
نمایش جزئیات
آفلاین
خیلی بده دست به یکی کردن در مورد رای دادن به یه نفر تو رنک تو یه گروه !

بده !

بده !

بده !

بده !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!