اولا: آقاي رونان عزيز چيه بابا...! روني كوچولو...! دوما: ماروولوي عزيز...من در اون حدا هم كه فكر مي كني، علاقه مند به تاپيكم نيستم...يعني چرا...به نظرم كار خوبي بود...ولي خوب...در اون حد ها هم عاشقش نيستم كه...من فقط از كار دايي ناراحت شدم...اصلا انتظار چنين رفتاري رو نداشتم...يعني مثه اينه كه مبصر كلاس، به يكي بگه دوست نداارم تو كلاس باشي چون موهات سياهه...پاشو برو بيرون...! ناظرم نقش يه مبصرو داره...و وقتي ميگيم ناظر اختيار تام داره، در اين حد هم نيست با هركي دشمني داشت، تو هر كاريش مخالفت كنه(منظورم اين نيستا ها كه من با دايي جون مشكل دارم...!اصلا...خيلي هم دوسش دارم) بلكه فقط در حد مجوز دادن و گرفتن و نظم دادن و جلوگيري از بي نظميه...اگه بگيم ناظر اختيار تام داره، اون وقت اون بايد بتونه هر پست خوبي رو كه خوشش نيومد، خيلي راحت پاك كنه و هر پستبي خودي رو كه دوست داشت، پا نكنه...خوب اين اصلا منصفانه نيست... اگه ممكنه كه فكر نمي كنم باشه،لطفا تاپيك رو با همون پستاش برگردونيد...اگه هم كه نه، خوب منم ولش مي كنم تاپيك رو و ديگه ساكت ميشينم سر جام... نقطه سر خط... با تشكر از دايي و ماروولو ي عزيز...رونان
خب ! ببین آقای رونان عزیز ! دوست من ، شما چرا داری خشن میشی ؟ ببین ، اولا یه چیزی رو این جا می خوام کاملا روشن کنم . توی قوانین اومده که ناظر در فروم خودش اختیار تام داره ! خب ؟ من اصلا منظوری نداشتم ، فقط می خوام بگم که بهتره روی حرفت فکر کنی ، می دونی من ناراحت نمیشم ، ولی ممکنه بقیه یه فکرای دیگری بکنن ! دوما ! اگر واقعا به تاپیکت علاقه مندی ، من یه نگاهی روش می ندازم ، واقعا اگر میشد درستش کرد ، من که مخالفتی ندارم . اگر دایی هم اجازه داد ، شما به کارش ادامه بده ! ولی من فکر نمی کنم اگر تاپیکی پاک شد ، دوباره امکان برگشتش باشه . به هر حال ! شما در همین جا دنبال کارت باش ! موفق باشی !
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
آن چه ثابت و برجاست ، ثابت و برجا نیست . دنیا این چنین که هست نمی ماند . برتول برشت
خوب...ببخشيدا من دير دارم خشن مي شم...! سفر بودم... خوب...پس دايي جون شما پاك كردي مال من رو...خوب به نظر من كه اصلا دليلت براي پاك كردن قانع كننده و منطقي بود...يعني اصلا ها...يعني مديريت كوئيرل در اين حد تاثير داشت...؟به هر حال...من درك نمي كنم شما رو...منظورت اينه كه چون خواستم جنبه ي طنز رو بيشتر كنم، و به جاي چاه، نوشته بودم معدن، يا اصلا بگيم بلد نبودم...نمي دونستم معدن نفت نداريم...بايد تاپيك كلا پاك شه...؟ ايول...!عجب ديكتاتوري..يادم مياد يه زمونايي براي اينكه اسم تاپيك رو عوض كنند، تاپيك رو اول قفل مي كردند، اسم رو عوض مي كردند، بعد بازش ميكردند...كرام عزيز هم احتمالا همين منظور رو داشته...ولي من نمي دونم شما چرا برداشتي پاكش كردي...خلاصه اتختيارات يه ناظر، قط در حد مجوز دادن يا ندادن و برقراي نظمه...شما مجوز رو به من داده بودين، و ديگه فقط به خودم مربوط ميشه كه اسم تاپيك چي باشه...انه اينكه چون اسمش اشتباهه، همه ي زحمتام رو به هدر بدين...
من یه مجوز میخوام :برای این تاپیک ه بعدا اسمشو میگم (فعلا اسم خاصی انتخاب نکردم ) یه چیزی مثل کافه ی خانوم پادیفورت می مونه اما بسیار پیشرفته تر اینجا محل صحبت ردن محشوق ها و عاشق های واقعی هستش .
======================
ویرایش ناظر ! : خب ، اولا که باید اسمشو درست و کامل بنویسی . چون باید از همان اول کار تاپیک اسم داشته باشد ! دوما ، از این دست تاپیک های عاشقانه داریم ! اتفاقا همین کافه ی خانم پادیفوت رو هم داریم . پس از زدن تاپیکی که وجود داره ، تا حد امکان جلوگیری میشه ! مگر این که بتونی موضوع رو به سبکی دیگه نشون بدی ! پس منتظر هستم اگر می تونی توضیحاتتو کامل کن
در راستای اینکه عده ای از دوستانی که اتفاقا خیلی هم خوب مینویسند کمی تا قسمتی تاپیک ""ماجراهای دامبل و خانواده!"" را با تاپیک""ماجراهای دامبل و ملت ارزشی!!"" یا ""ماجراهای دامبل و سه تفنگ دار!"" اشتباه گرفته اند میخواستم چندتا نکته رو بگم:
1-اگر میشه به عنوان ناظر بر روی داستان تاپیک تمرکز کنید و در جاهایی که عده ای به طور نامعقول نمایشنامه مینوسند تذکرهایی را بدهید تا این مشکل به وجود نیاید.
2-تاپیک فوق در حال حاضر به صورت خیلی ارزشی ای به طرفداران دو نفر تبدیل شده که هر گروه نمایشنامه ی دلخواه آن فرد را مینویسند.
این دو نکته بس است!
اصلا منظورم این نیست که در حال حاضر در تاپیک دخالتی انجام بدهید بلکه میخواستم بگم که یه توجهی بکنید که از این به بعد این شکلی شد برخورد کنید.الان رو خودم و بقیه درست میکنیم!
پس از این به بعد بهش بیشتر دقت کنید...ممنون!
**آلبوس دامبلدور** =-=-=-=-=-=-=-= Roger That! اوکی !
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دايي ماندانگاس در 1385/2/3 10:10:39 ویرایش شده توسط ماروولو گانت در 1385/2/3 17:36:40
خوب...! تاپيك من رو هم كه سوت كردين رفت ديگه...نه...؟ چي بر سرش آوردين...؟مگه اجازه ندادين بزنم...؟! خوب من واسه پست اولش كلي زحمت كشيده بودم...تازه پست بعديش رو هم خورده بود... =-=-=-=-=-= تاپيك شما توسط كرام قفل شد و توسط من پاك شد دليل كرام هم پست حاجي دارك لرد بود مبني بر اينكه ما چاه نفت داريم نه معدن نفت! فكر كردم تاپيك رو ديدي وگرنه ديرتر پاكش ميكردم ماندانگاس
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دايي ماندانگاس در 1385/1/30 2:45:35
هوووم...!سلام....! من میخواستم تاپیک طنزی به نام "معدن نفت(!!!)" بزنم، که جریانش در مورد یه تشکیلات نفتی و استخراج نفت و چاه و پالایشگاه و اینا همه توی یه مجموعه توی وسط دریا ست، که توش شخصیتهای سایت مثه دامبل و سرژ و کفی و کریچ و کرام و اینا در حال کارن و ماجراهای مختلفی رخ می ده توش...
می تونی بزنی تاپیک رو ، اما می ونی که موفق نباشه میقفله و سپس به دیار باقی ... نقل قول:
خوب من میخواستم اگه میشه یه تاپیک بزنم به عنوان : جام جهانی کوییدیچ : این مسابقات امثال در لندن بر گزار میشه
فعلا که انجمنی راه افتاده به همین منظور که خیلی هم خفن است! ««اینجا»»
---
در ضمن دوستان نیان سر هر موضوعی یه عنوان بزنن و تاپیک راه بندازن بابا همن کاراتون سطح رول رو میاره پایین دیگه ! در مورد مجوز ها هم باید با یکی بشینم حرف بزنم ببینم چه تاپیک هایی زدنش درسته و چه تاپیک هایی نادرست ... خلاصه به زودی اعلام میشه!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سوِروس اسنیپ در 1385/1/28 17:59:14
هوووم...!سلام....! من میخواستم تاپیک طنزی به نام "معدن نفت(!!!)" بزنم، که جریانش در مورد یه تشکیلات نفتی و استخراج نفت و چاه و پالایشگاه و اینا همه توی یه مجموعه توی وسط دریا ست، که توش شخصیتهای سایت مثه دامبل و سرژ و کفی و کریچ و کرام و اینا در حال کارن و ماجراهای مختلفی رخ می ده توش...