با سلام و خسته نباشید خدمت لرد و هری عزیز اولا میخواستم بگم که اگه میشه اخبار وزارت رو هم در اختیار همه بگذارید و ضمنا من چند وقت پیش تاپیکی با عنوان دفتر ازدواج و طلاق رو با گفتن و شرح دادن قضیه به ناظران و مهلت برای دیدن استقبال زدم که بعد چند روز کارش بدک نبودو خوب پست میخورد بعد یکهو سیریوس اومدو تاپیکو قفل کرد که آره تاپیک ارزشی میشه منم موندم تو تاپیکی که هنوز پسته کمی خورده و حتی یه پست ارزشه هم نداره چه جوری سیریوس غیب گویی میکنه و میگه بعدا.. تازه من مهلت خواستم و اگه میدیدم که تاپیک ارزشیه خودم درخواست قفل و پاک شدنشو میکردم ولی من موندم این همه ناظر چرا سیریوس فقط توش اینهمه خشک و جدیو بیمنطقه؟(البته بهش برنخوره چون فقط نقده ) اگه میشه رسیدگی کنید بازم از تلاشتون ممنونم --------------------------------------------------- در ضمن آلبوس جان میتینگ میذارین تو رو خدا یه کم زود تر خبر بدین تا بقیه هم بفهمن من بدبخت تا بعد از مهمونی بعد دو روز اومدم خونه دیدم همین امروز میتینگ بوده
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
اینجوری پیش بره باید کم کم گفت: نقل قول:
دلبستگی من به جادوگران و اعضاش کمتر از اون چیزیه که قبلا فکرشو میکردی
من و خاله کاله و چند تا از بروبچه های با صفای قزوین همه یه روحیم در چند تا بدن و از اونجایی که گویا مسئول قسمت هلپ دسکتون هم یه هفته ای هست که تشریف برده دستشویی و قصد بیرون اومدن هم نداره، مجبور شدیم قسمت های دیگه ای از بدنمون رو بهتون نشون بدیم. به نظر میرسه حداقل اینجا جواب مردمو میدین.
بنده، یعنی همون روح خاله کاله که در بدن عمو رستم زندگی میکنم مدتی قبل __ چهار یا پنج روز پیش __ کاملا محترمانه ازتون درخواست کردم که یا شناسمو پاک کنید یا حداقل بازش کنید که خودم ایمیلمو عوض کنم و بعدش هر کاری خواستید با شناسم بکنید ولی از قرار معلوم یا از می و باده مستید یا چندین و چند گرمی کوک زدین و های تشریف دارین و فریاد های بنده به گوشتون نمیرسه.
پیشنهاد میکنم، به خوبی و خوشی و با مهربانی و عطوفت به تقاضای بنده رسیدگی کنید و ایمیلمو از قفس شیطانی اینجا رها کنید تا فیلم همینجا تموم بشه.
در ضمن این شناسه رو هم بهتره بلاک نکنین چون دیگه بعد از سی قسمت همه میدونن که مرگ عمو رستم، مرگ عدالته و ممکنه این کارتون روی محبوبیتون اثر بذاره. وکیلم هم استاد موسویه که خیلی گلفته!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
نقل قول:
ارباب لرد ولدمورت: سایت به اندازه کافی ارزشی هست و نباید بیشتر از این ارزشی تر بشه
گویا شما نمیدانید که سایت جادوگران یکی از منابع زوپس فارسی حساب میشه ...بسیاری از کاربران سایت از همینجا کار با زوپس رو یاد گرفتند در مورد سئوالهایی که پرسیده بودید:
1-با توجه به مواردی که گفتم چنانچه ماژول جدیدی در زوپس زده بشه و یا آپ دیت بشه ((منظورم هسته اصلی زوپس هم هست)) فورا در سایت جادوگران قرار خواهد گرفت....با توجه به این که مدیر سایت نیز از اعضای فعال ((زوپس اصلی)) و همچنین مدیر اصلی ((زوپس فارسی)) هستند
2-دیر بالا آمدن سایت ربطی به تم ندارد اگر چه حجم تم در بالا آمدن سایت مهم هست ولی تمی که به صورت دیفالت قرار گرفته بسیار کم حجم میباشد....دلیل دیر بالا آمدن سایت....زیاد بودن و حجیم بودن ماژولهای مختلف میباشد
با تشکر
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/8/7 17:03:46
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
دوست عزیز اینترو پیج مربوط به سایت های تبلیغاتی میشه و امروزه در دنیای وب سایت های کامیونیتی اینترو پیج نمیزارن و باید سعی کرد در کمترین زمان به صفحه اصلی رسید.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
ببخشید من پیشنهاد میکنم که برای کسایی که برالی اولین بار میان سایت، یه اینترو پیج بسازین. حالا متدشو کاری ندارم، ولی با فلش نباشه بهتره. همچنین زیر 59 KB باشه نازتره!(یه وقت فک نکنین شرط میذارم!)
الستور مودی نوشته: سلام من امروز تو سايت به يه نفر با شناسه نمايشي خودم مواجه شدم كه از 16 مهر 85 عضو شده.چرا؟؟
دوست عزیز اعتراض شما کاملا بیمورده! هر کسی حق داره هر شناسه نمایشی برای خودش انتخاب کنه....ما تو این سایت ده تا ولدمورت داریم!!با شناسه نمایشی ولدمورت....ولی فقط یکی از این ولدمورت ها که من باشک جزو ایفای نقش هستند
شما که عضو ایفای نقشم هم نیستید!!!!!! تنها الستور مودی سایت که عضو ایفای نقش میباشد همینی هست که بعد از شما پست زده و ما ایشون رو در ایفای نقش به رسمیت میشناسیم
با تشکر ولدمورت
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
سلام به مدیران عزیز اولا که ایشون کلی وفت بود نیومده بودن برای همین من تو قسمت معرفی ... گفتم و بعد مدیران انجمن هم تایید کردن و این شخصیت رو به من دادن البته اینم بگم شناسه قبلی من ماله اوایل سال 84 بود که اون مدیر گفتش من باید یک شناسه جدید بسازم و شناسه قبلی من بسته میشه برای همین من این سناسه رو درست کردم و بعدشم که تو ایفای نفش به من آلستور مودی رو دادن . کل ماجرا این بود و من یک خواهش دیگه هم از مدیرا دارم از اونجایی که انجمن های دیگه بجز ایفای نقش برای پست زدن آزاد هستن اگر ممکنه شناسه ایشون رو هم عوض کنید تا ملت قاطی نکنن . مرسی ( فکر کنم اون مدیر انجمن که شخصیت رو به من داد ولدمورت عزیز بود )
اهم...سلام اولا بنده مدیر انجمن نیستم....دوما دادن شخصیتها کار من نیست....سوم اگر به لینک زیر مراجعه کنی مبینی دامبلدور تورو تایید شخصیت کرده و نه من: http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?post_id=141650#forumpost141650 انسان اگر حرفی میزنه باید مواظب باشه که صحبتش درسته یا نه کار آلبوس عزیز هم کاملا بدون اشکال بوده چون این نفر قبلی که پست زده و ادعا کرده عضو ایفای نقش نیست جواب ایشون رو در پست بعد میدهم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/8/6 16:46:48
در مورد عدم دسترسی برای ارسال لینک به نظر میرسه بعد از آپدیت دسترسی ها گرفته شده بود. الان درست شد.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.