فعلا بهتره بصورت موقت یک معاون تعیین کنیم که کارها رو زمین نمونه بعدا اگه خود معاون خوب فعالیت کرد و گروهو گرفت دستش که همه چیز دست خودشه وگرنه دوباره یه فکری میکنیم. با توجه به رای ها فعلا "بارتی کراوچ" معاون باشه و چارلی هم کمک دست معاون یا در واقع معاون معاون باشه. بارتی یک نشان هم طراحی کرده که خودش میاد اینجا در موردش توضیح میده. ممنون بارتی و ممنون آقایون که نظر دادید.
عاقا منم اومدم بگم که دیگه چی بگم، همه رو دوستان گفتن
اما در مورد معاون، من فکر کنم اشتیاق کافی نیست. (تو رو به هرکی دوس داری استعفا نده چارلی) یکی رو میخوایم که به فضای ایفا آشنا باشه. مثلا به بقیه بخواد بگه "remember, no russian" نیاد تو یه پست یه خطی بگه. پست ـش رو کش بده یکم. من بارتی رو پیشنهاد میدم. فقط امیدوارم تصمیم های فرا جادوگرانی نگیره
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لی جردن در 1392/6/1 22:55:24
Modir look at that ticket I work out Modir look at that ticket I work out When I go to "contact us", this is what I see Modirs are in bed and they wont answer me I got passion in my head and I ain’t afraid to show it
ولی نه خو راست میگه! اگه معاون بیشتر از یکی باشه،هیچ چیزی درست پیش نمیره،هرکودوم ساز خودشونو میزنن یا به قول مودی یه بام و دو هوا میشه! برای این معاون اینام که گفتی رای گیری کنیم،چارلی خیلی داره بالا پایین میپره.اینجا و اونجا هی داره میگه بیایید آنتی ساحریال ولی من نمیدونم به قول مودی چارلی قدرت سخنگوییش در چه حده ولی خب اشتیاق داره که کلی ارزش داره! ولی جدا هر کودوم از آنتی سواحریون رو که هر وقت بخوای در دسترسن و زود به زود دیده میشن تو سایت،مودی و لی خودم هستیم.البته هرکودوم که صلاح بدونی و قدرتشو داشته باشیم،کمکت میکنیم!
پ.ن1:یه چیزیم به دوستان بگم...این لوس بازیا چیه در میارید؟! یه روز میایید میگید "منم هستم" یه روز میگید "استعفا میدم"!این جمله صرفا خطاب به چارلی نبودا،کلی بود!
پ.ن2:شما اون "به یاد اما دابز" همراه با شکلک بغض تو امضام رو سانسور شده در نظر بگیرید!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بارتی کراوچ در 1392/6/1 22:09:34
به یاد اما دابز!
I'm bad.And that's good I'll never be good.And that's not bad
خب یه معاون کافیه به نظر من. چون اگه تو نباشی یه وقت یه بام و دو هوا نشه. یه نفرم باشه تو مایه های سخنگو، که هرکسی برای خودش نرا بیرون یه چیزی بگه دعوا را بندازه.
کارای مهم هم مثل ماموریت، قبل این که رسمی اعلام شن فک کنم بهتره قبلا از طریق پیام شخصی محرمانه اطلاع رسانی بشن.
چارلی هم اینجا رو خیلی جدی گرفته، پس معاون خوبی میشه! ولی سخنگو... لی یا بارتی یا خودمو پیشنهاد می کنم!
ای بابا چی بگم. زندگی مجالی نمیذاره واسه آدم. من در هر صورت باید معذرت بخوام. اوووم برای معرفی معاونان و کلا کسانی که بخوان گروهو هدایت کنن بهتره همه نظر بدن. کسی پیشنهاد خاصی داره؟ بنظرتون چند نفر باشن؟ به چه شکل باشن و چه اشخاصی باشن؟