جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

134 کاربر(ها) آنلاین هستند (122 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
133
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  280 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: آنتی ساحریال
ارسال شده در: یکشنبه 3 شهریور 1392 21:59
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
باتوجه به سمتی که دارم،کارخودرا اغاز می کنم وبا مشورت بارتی ماموریت انتخاب می شه.
لیست اعضا انتی ساحریال:
چارلی ویزلی
الستور مودی
لی جردن
بارتی کرواچ
انتونین دالاهوف
یاکسلی
ارتور ویزلی
گیلدروی لاکهارت
ریاست:انتونین دالاهوف
معاونان:بارتی کرواچ وچارلی ویزلی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چارلی ویزلی در 1392/6/3 22:05:24
مراقب خودت باش.
پاسخ به: آنتی ساحریال
ارسال شده در: یکشنبه 3 شهریور 1392 20:53
نمایش جزئیات
آفلاین
فعلا بهتره بصورت موقت یک معاون تعیین کنیم که کارها رو زمین نمونه بعدا اگه خود معاون خوب فعالیت کرد و گروهو گرفت دستش که همه چیز دست خودشه وگرنه دوباره یه فکری میکنیم. با توجه به رای ها فعلا "بارتی کراوچ" معاون باشه و چارلی هم کمک دست معاون یا در واقع معاون معاون باشه. بارتی یک نشان هم طراحی کرده که خودش میاد اینجا در موردش توضیح میده. ممنون بارتی و ممنون آقایون که نظر دادید.

فعلا فرت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: آنتی ساحریال
ارسال شده در: یکشنبه 3 شهریور 1392 16:49
نمایش جزئیات
آفلاین
نظر من برای معاون بارتی هست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: آنتی ساحریال
ارسال شده در: یکشنبه 3 شهریور 1392 16:39
نمایش جزئیات
آفلاین
د ِهِکّی! (تونستم خوب اداش کنم؟!) مرگخوار دالاهوف، تو که یه هفته در میون اینجا سر میزنی لااقل زودتر معاون و سخنگو رو تعیین کن دیگه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چوبدستی لازم نیست..
به یک ضربه ی عصایم بند هستید!

تصویر تغییر اندازه داده شده

×××××

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: آنتی ساحریال
ارسال شده در: شنبه 2 شهریور 1392 08:42
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
نمی دونستم دوست دارید من توگروه باشم.حالاانتونین میشه ،معاون وسخنگو خودت را معرفی کنید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
مراقب خودت باش.
پاسخ به: آنتی ساحریال
ارسال شده در: جمعه 1 شهریور 1392 22:44
نمایش جزئیات
آفلاین
خوبید؟ خوشید؟ سلامتید؟

عاقا منم اومدم بگم که دیگه چی بگم، همه رو دوستان گفتن

اما در مورد معاون، من فکر کنم اشتیاق کافی نیست. (تو رو به هرکی دوس داری استعفا نده چارلی) یکی رو میخوایم که به فضای ایفا آشنا باشه. مثلا به بقیه بخواد بگه "remember, no russian" نیاد تو یه پست یه خطی بگه. پست ـش رو کش بده یکم. من بارتی رو پیشنهاد میدم.
فقط امیدوارم تصمیم های فرا جادوگرانی نگیره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لی جردن در 1392/6/1 22:55:24
Modir look at that ticket
I work out
Modir look at that ticket
I work out
When I go to "contact us", this is what I see
Modirs are in bed and they wont answer me
I got passion in my head and I ain’t afraid to show it

I’m ANGRY and I know it


تصویر تغییر اندازه داده شده

پاسخ به: آنتی ساحریال
ارسال شده در: جمعه 1 شهریور 1392 22:01
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به تمام آنتی سواحریون و آنتونین!

خب چی بگم؟!همه رو که مودی گفت!

ولی نه خو راست میگه! اگه معاون بیشتر از یکی باشه،هیچ چیزی درست پیش نمیره،هرکودوم ساز خودشونو میزنن یا به قول مودی یه بام و دو هوا میشه!
برای این معاون اینام که گفتی رای گیری کنیم،چارلی خیلی داره بالا پایین میپره.اینجا و اونجا هی داره میگه بیایید آنتی ساحریال ولی من نمیدونم به قول مودی چارلی قدرت سخنگوییش در چه حده ولی خب اشتیاق داره که کلی ارزش داره!
ولی جدا هر کودوم از آنتی سواحریون رو که هر وقت بخوای در دسترسن و زود به زود دیده میشن تو سایت،مودی و لی خودم هستیم.البته هرکودوم که صلاح بدونی و قدرتشو داشته باشیم،کمکت میکنیم!

پ.ن1:یه چیزیم به دوستان بگم...این لوس بازیا چیه در میارید؟! یه روز میایید میگید "منم هستم" یه روز میگید "استعفا میدم"!این جمله صرفا خطاب به چارلی نبودا،کلی بود!

پ.ن2:شما اون "به یاد اما دابز" همراه با شکلک بغض تو امضام رو سانسور شده در نظر بگیرید!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بارتی کراوچ در 1392/6/1 22:09:34
به یاد اما دابز!

I'm bad.And that's good
I'll never be good.And that's not bad


تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: آنتی ساحریال
ارسال شده در: جمعه 1 شهریور 1392 21:08
نمایش جزئیات
آفلاین
اوه تو اینجا بودی آنتونین؟

خب یه معاون کافیه به نظر من. چون اگه تو نباشی یه وقت یه بام و دو هوا نشه.
یه نفرم باشه تو مایه های سخنگو، که هرکسی برای خودش نرا بیرون یه چیزی بگه دعوا را بندازه.

کارای مهم هم مثل ماموریت، قبل این که رسمی اعلام شن فک کنم بهتره قبلا از طریق پیام شخصی محرمانه اطلاع رسانی بشن.

چارلی هم اینجا رو خیلی جدی گرفته، پس معاون خوبی میشه! ولی سخنگو... لی یا بارتی یا خودمو پیشنهاد می کنم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چوبدستی لازم نیست..
به یک ضربه ی عصایم بند هستید!

تصویر تغییر اندازه داده شده

×××××

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: آنتی ساحریال
ارسال شده در: جمعه 1 شهریور 1392 21:01
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
سلام
من استعفا میدم.تا وقتی که معاونان مشخص نشوند برنمی گردم.


سلام!

اولا که چرا اعضای محترم اینقدر لوس بازی در میارین آخه؟ یعنی چی آخه؟ استعفا چیه؟

دوما جناب ریاست نامحترم مرگخوار آنتی ساحریال! خب لااقل بقول چارلی یه معاون موقتی چیزی واسه خودت تعیین کن، نیستی جات جوابگو باشه.

سوما که، ماموریت؟ کدوم ماموریت؟ یه ماموریت درست و حسابی بزارین.

چهارما که چارلی، چرا دست گذاشتی رو معاون؟ آنتونین چه گلی به سرمون زد که معاونش بزنه؟!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چوبدستی لازم نیست..
به یک ضربه ی عصایم بند هستید!

تصویر تغییر اندازه داده شده

×××××

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: آنتی ساحریال
ارسال شده در: جمعه 1 شهریور 1392 20:52
نمایش جزئیات
آفلاین
ای بابا چی بگم. زندگی مجالی نمیذاره واسه آدم. من در هر صورت باید معذرت بخوام. اوووم برای معرفی معاونان و کلا کسانی که بخوان گروهو هدایت کنن بهتره همه نظر بدن. کسی پیشنهاد خاصی داره؟ بنظرتون چند نفر باشن؟ به چه شکل باشن و چه اشخاصی باشن؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!