mishe be man begin ke che tori mitoonam listi baraye in ke toye ifaye naghsh basham ro por konam . aslan in list kojast? man listi baraye moarefiye shakhsiyat peyda nakardam.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
hamishe be arezooyi ke dar del darid iman dashte bashid chon dar naomidi basi omid va dar payane har shabe siyahi sepideyi hast
خیلی واقعا جالبه که بعد از اون پست من هیچ کس جواب نداد!
منظورتونو دقیق متوجه نشدم لطفا توضیح دهید
نقل قول:
بازم سلام.یک روز گذشتو کسی برای من ایمیل نفرستاد.آخه مگه اینجا اطاق ضروریات نیست؟پس چرا کسی جواب منو نمیده؟
جیمز عزیز در این سایت کسی از اینجور سئوالات رو جواب نمیده چون خودت باید شخصا درک کنی برای پیدا کردن جواب سئوالات بهتر به پرسشهای همگانی که در لینک زیر مراجعه کنی http://www.jadoogaran.org/modules/smartfaq/
خوش باشین
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/6/19 17:03:37
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
سلام من يه مشكلي دارم. هر وقت مي خوام شكلكم رو عوض كنم( به غير از شكلك هاي خود سايت) يا صفحه سفيد مي شه يا يه چيزهايي مي نويسه و شكلكم عوض نمي شه. حالا بايد چي كار كنم؟
شما هم میتوانستید جواب این سئوال رو در پرسشهای همگانی پیدا کنید اما به صورت خلاصه: فرمت عکس jpg gif بیشترین سایز عکس 100000 به بایت بیشترین اندازه عکس 140 در 140
اگر موارد بالا رو رعایت کنید میتوانید آواتارتان رو عوض نمایید ------------------- مگی جان دیگه از زور ناچاری ولدی شدیم!!...کمبود امکانات و رفت و آمد با رفقای ناباب باعث این حادثه شد!!!
در مورد سایتم که من ولدی مهربونی هستم!!!حتی حاضرم همین هری رو به فرزند خوندگی قبول کنم
در ضمن کار من به جایی رسیده که حق دیگران رو میخورم!!!ولی این جادوگرانه که علیه من شورش میکنه!!
مفصلا همه چیز رو برات خواهم نوشت، فقط کافیه مثل قدیما به یک پیشی ملوس پشمی تبدیل بشی!!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/6/19 9:23:38
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
کرام جان یا بهتره بگم ولدی جان من همچینم بی خبر بی خبر نرفتم...قبل از اینکه که برم یه مدتی داد می زدم که آی ملت دارم می رم...به هر حال قبول دارم که باید بیشتر سر می زدم ولی خب گرفتاری روزگاره دیگه...چه میشه کرد
از کی تا حالا شدی ولدمورت؟ من همیشه می دونستم که جزو سیاه ها هستی ولی اینکه بری ولدی بشی دیگر بماند! راستی حالا که تو ولدی هستی...این تویی که بر علیه جادوگران شورش می کنی یا چی؟ حالا مدیران حق تو رو خوردن یا وضعیت به چه صورتیه؟
گیلیدی جان (ناهید!) از دیدن پیامت خوشحال شدم...می بینم که هنوزم چارمت رو از دست ندادی و همه دنبالت می کنن...البته شاید الان به دلایل دیگری باشه
و اما بگم که من هک بشم؟! حاشا و کلا! مگی هیچ وقت هک نمی شه...کسی حریفش نیس! هوممم...پس آخرش ایدز رو گرفتی ها...اشکال نداره بیا پیش خودم درستت می کنم!
علی جان بنده هم خوشحالم که برگشتم ولی بهتره خیلی امیدوار نباشیم...چون من اگه شانس بیارم اغلب فقط ویک اند ها می تونم به سایت سر بزنم...ولی خب همینم لذت بخشه من تو مسنجر هستم اگه خواستی بیا
فعلا من یه چرخی تو سایت بزنم ببینم چه خبره! کسی شیطونی نکنه ها!
مگی جان خوش اومدی ... اصلا تصورشو نمیکردم یه وقتی بشه دوباره اینجا ببینمت
البته محتوای سایت بسیار افزایش پیدا کرده ولی جای کار داره به خصوص بخش مقاله ها و اخبار بخش مقاله ها رو که تقریبا خونه تکونی حسابی کردن بچه ها با من تماس بگیر
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.