جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

16 کاربر(ها) آنلاین هستند (11 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
14
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: الگوی شما کدام شخصیت هری پاتر است؟ چرا؟
ارسال شده در: شنبه 24 خرداد 1393 20:12
نمایش جزئیات
آفلاین
اسنیپ بخاطر عشق پاکش
دامبلدور بخاطر هوشش
و سیریوس بخاطر دوستیه عمیقش

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
سوروس اسنیپ علاوه بر تدريس معجون سازي و دفاع در برابر جادوي سياه
معلم عشقي پاک و بي انتها بود
پاسخ به: الگوی شما کدام شخصیت هری پاتر است؟ چرا؟
ارسال شده در: جمعه 23 خرداد 1393 12:50
نمایش جزئیات
آفلاین
خود هری پاتر چون شجاع

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: الگوی شما کدام شخصیت هری پاتر است؟ چرا؟
ارسال شده در: دوشنبه 19 خرداد 1393 15:48
نمایش جزئیات
آفلاین
قبول دارم اسنیپ .
ولی خوش اخلاق نیست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: الگوی شما کدام شخصیت هری پاتر است؟ چرا؟
ارسال شده در: دوشنبه 5 خرداد 1393 18:50
نمایش جزئیات
آفلاین
سوروس اسنیپ
چون وفادار و فداکارو خوش اخلاقه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قدم قدم تا روشنایی، از شمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر !
میجنگیم تا آخرین نفس !!
میجنگیم برای پیروزی !!!
برای عـشـــق !!!!
برای گـریـفـیندور !!!!!
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

موی قرمز را به خاطر بسپار
ویزلی هرگز نمی خشکد
پاسخ به: الگوی شما کدام شخصیت هری پاتر است؟ چرا؟
ارسال شده در: دوشنبه 5 خرداد 1393 18:44
نمایش جزئیات
آفلاین
نویل ، هری ، رون
نویل : دست و پا چلفتیه
هری : شجاعه
رون : باحاله

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شاید وجودم به خیلی ها ارامش نده . . .
ولی همین که حضورم حرص خیلی هارو در میاره . . .
بهم انگیزه خیلی بالایی میده . . .
پاسخ به: الگوی شما کدام شخصیت هری پاتر است؟ چرا؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 15:37
نمایش جزئیات
آفلاین
ولدمورتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
اسنیپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ
هروووووووووووووووووو

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

تو ضعیفی...من تنهایی صاحب تمام دنیا هستم
اما تو مرا به کمک دوستانت شکست دادی...
بدان ای نادان قدرت مرا...
روزی باز خواهم گشت...
ان زمان تمام دنیا بر من زانو میزنند...
و تو عصای پیری را در دست داری...
من جاودانه ام....

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: الگوی شما کدام شخصیت هری پاتر است؟ چرا؟
ارسال شده در: دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 17:59
نمایش جزئیات
آفلاین
هاگرید -هرمیون-دراکو
هاگریدواسه مهربونیش
هرمیون واسه زرنگیش
دراکو واسه هدفهاش

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: الگوی شما کدام شخصیت هری پاتر است؟ چرا؟
ارسال شده در: چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 14:46
نمایش جزئیات
آفلاین
ولدمورت چون هیچ وقت ناامید نشد :proctor:

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!



parham
پاسخ به: الگوی شما کدام شخصیت هری پاتر است؟ چرا؟
ارسال شده در: چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 01:44
نمایش جزئیات
آفلاین
الگوی من در زندگی آقوی همساده س!

شاید بگید که آقای همساده که شخصیت هری پاتری نیست! ولی من خیلی وقت شمارو نمیگیرم، یک خاطره ی کوتاه رو از زبون خود این بزرگوار نقل میکنم من باب اثبات هری پاتری بودنش!

آقو ما ساکن دره ی گودریگ بودیم، اون لبه ی لبه ی دره زندگی میکردیم، یعنیا یه نسیم خنک صبحگاهی که نمیومد؟ ماستامونو کیسه می کردیم کاکو! به قدری این کلبه تلو تلو می خورد در طول شب که ما هر دقیقه مجبور بودیم از اینور کلبه بپریم اونور که تعادل برقرار شه آقا سقوط نکنیم به اعماق دره.

از قضا، در یک شب طوفانی، رهگذری کچل درب خانه ی مارو کوبید. آدرس میخواست آقو. نگو مهمون آقای پاتر بوده همسایه ی بغلی ما. آقو ما این بنده ی خدا رو راهنمایی کردیم به سمت خانه ی پاتر محض رضای خدا شهرستانی بود دم در نمونه تو این بارون!
رفتیم داخل خونه کاکو چشمت روز بد نبینه آآآآآآآآخ...انواع و اقسام اشعه های سبز و قرمز از در و دیوار و پنجره و پیشانی پاترها و خانه شان منعکسش شده طبق یک نشانه گیری دقیق با محاسبات ریاضی بی نقص و استفاده از روابط حرکت پرتابی و سینوس کسینوس زوایا، از داخل لوله ی دودکش وارد کلبه ی ویرانه ی ما شد آقا خونه بر سر ما آوار شد آقو! یعنی له شدیما له له

بعد کلبه به اعماق دره سقوط کرد و من در اون حادثه 32 تا از مهره های ستون فقراتم در دم پودر شد. به طوریکه در بازرسی بعدی، مامورین وزارتخونه من رو با چشم پوشی از تنها مهره ی باقیمونده در بدنم، جزو بی مهرگان دسته بندی کرده و وارد گروه کرم های فلوبر کردن.

الان به مدت 36 ساله که من در گلخانه های هاگوارتز به عنوان کرم فلوبر نمونه ی کار دانش آموزها انجام وظیفه میکنم آقو داغونما یعنی له له

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: الگوی شما کدام شخصیت هری پاتر است؟ چرا؟
ارسال شده در: چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 01:08
نمایش جزئیات
آفلاین
خواستم بگم الگوم کاکاشی سنسه‌ است ولی بعد دیدم گفته کدام شخصیت هری پاتری؟ چرا؟
نه واقن چرا؟ حتما باید الگومون از یه کتاب در اومده باشه؟ نمیشه مثلا از یه انیمه در اومده باشه؟

خب باشه حالا که خیلی اصرار می‌کنین! هممم... آها!

الگوی من شخصیت هری پاتری تد ریموس لوپین عست! آقا من از کمالات این موجود هر چی بگم کم گفتم!

از تیریپ مکش مرگ منش که بگذریم ( موخره-کینگزکراس-ویکتوریا ویزلی )، میرسیم به اینکه بیجو هه .. اصن وجود یه فروند دم باعث چنان تکامل و تعالیی در فرد میشه که فقط دم‌داران عالم درک میکنن!

بقیه‌شو بگم حمل بر خودستایی میشه یه وخ مرلین به دور!

خلاصه که در کمال فروتنی و افتادگی... بازم تکرار میکنم... تد ریموس لوپین !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده